خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
هواوی هم به کارزار مقابله با بیماری کووید ۱۹ پیوسته است؛ البته نه با خرید تجهیزات پزشکی و وسایل مورد نیاز، بلکه با ابداع سیستمی برای انجام تست کرونا و ارتقای روش تشخیص بیماری!


هواوی با استفاده از هوش مصنوعی، روشی را برای تست کرونا به‌کار گرفته که در مدت ۲ دقیقه و با نرخ موفقیت ۹۸ درصدی، جواب را آماده می‌کند. سیستم تشخیص هواوی به جای نمونه‌برداری مستقیم از بیمار، به نتایج سی تی اسکن متکی است. هم‌اکنون برخی از مراکز درمانی در فیلیپین و اکوادور به این سیستم تجهیز شده‌اند. به ادعای کمپانی چینی، چندین کشور دیگر هم به استفاده از این فناوری علاقه نشان داده‌اند.

تست کرونا

همانطور که می‌دانید کروناویروس با حمله به ریه‌های بیمار، باعث اختلال در تنفس می‌شود. برای انجام تست کرونا در این سیستم، عکس‌های CT اسکن گرفته شده از ریه افراد مشکوک، به سرورهای Huawei Cloud ارسال و با هوش مصنوعی آنالیز می‌شوند. این تجزیه و تحلیل بر اساس دیتابیس در حال رشدی انجام می‌گیرد که عمدتا مبتنی بر داده‌های مراکز درمانی چین است.

آنالیز سی تی اسکن با هوش مصنوعی، امکان گرفتن تست کرونا از تعداد زیادی بیمار در کمترین زمان ممکن را فراهم می‌سازد. البته این روش تشخیص هنوز به رسمیت شناخته نشده؛ اما می‌تواند جایگزین خوبی برای آزمایش‌های سنتی باشد که نیازمند منابع انسانی و صرف زمان طولانی هستند. از طرفی با غنی‌تر شدن دیتابیس، می‌توان مراحل بیماری و شدت آلودگی را نیز تشخیص داد؛ موضوعی که برای سنجش اثربخشی روش‌های درمان هم موثر خواهد بود.

ویروس کرونا که از اواخر ماه دسامبر در چین ظهور پیدا کرد؛ دست‌کم ۱۹۷ کشور دنیا را درگیر کرده است. بنابر آمار رسمی، تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار نفر به کووید-۱۹ مبتلا و حدود ۲۵ هزار نفر هم قربانی این بیماری جدید شده‌اند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


روش ابداعی هواوی برای انجام تست کرونا در کمتر از ۲ دقیقه!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا