خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، حسین ثوری در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال جاری به میزبانی تهران، اظهار داشت: در سالهای اخیر بوکسورهای ایرانی به جایگاهی رسیده‌اند که توانایی خودشان را به رخ حریفان شان در سراسر دنیا بکشند.



وی افزود: از این رو قصد داریم بوکس ایران را در دنیا به یک برند تبدیل کنیم. با کمک اهالی بوکس یک سری مسابقات استاندارد به نام رقابتهای بین المللی جام فجر را طراحی کردیم. مسابقات بوکس جام فجر 12 سالی بود که برگزار نمی‌شد و قصد داشتیم اسفندماه سال گذشته این رقابتها را به میزبانی ارومیه برگزار کنیم ولی با رقابتهای گزینشی المپیک در اردن تداخل پیدا کرد و کنسل شد.



وی افزود: خوشبختانه امسال کنفدراسیون و فدراسیون جهانی بوکس این مسابقات را مورد تایید قرار داده‌اند و در سایت شان بارگذاری کردند و کشورهای مختلف را برای حضور در این دوره دعوت می‌کنند که قرار است در نیمه اول اسفندماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شود.



رئیس فدراسیون بوکس که روی خط یکی از برنامه های ورزشی رادیو ایران بود در خصوص اینکه با وجود بیماری کرونا تمرینات ملی‌پوشان در حال پیگیری است، گفت: تمرینات ملی‌پوشان از طریق کادرفنی دنبال می‌شود و حتی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی دو المپیکی کشورمان که در مسابقات اردن سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کردند نیز از طریق علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس به صورت مجازی رصد می شوند.



وی ادامه داد: بوکسورها سراسر کشورمان تمرینات خودشان را در فضای مجازی به صورت گسترده و پررنگ ارائه می دهند. یکی از مربیان‌مان در استان فارس با نام "وحید اصلاح" همه روزه تمرینات خودش را در صحفه شخصی‌اش بارگذاری می کند که تمریناتش مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است و در صحفه خودشان بازنشر می دهند.



ثوری: مسابقات بوکس جام فجر اسفند برگزار می‌شود

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا