خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، امروز در بیانیه از همه فدراسیون عضو خواست که همه رقابت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده را به پایان برسانند؛ هرچند دستورالعملی هم برای کشورهایی که قادر به این کار نیستند، صادر شده است.

ساعاتی پس از آن بود که اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا در جلسه ای ویدئویی حضور پیدا رکردند و گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون، تایید کرد که برای به پایان رساندن رقابت های سری آ، مدت این لیگ تمدید می شود.







در بیانیه گراوینا اینطور آمده است:" دنیای فوتبال با مسئولیت پذیری و بی وقفه در تلاش است تا راه حلی قابل اجرا و واقعی برای بحران کرونا پیدا کند؛ از جمله راه حلی برای نجات دادن رقابت های فصل 21-2020. من از وزیر ورزش، وینچنزو اسپادافورا، به خاطر توجهی که در جلسه روز چهارشنبه به ما داشتند، تشکر می کنم؛ جلسه ای که ما شرایط مان را به طور دقیق توضیح دادیم. ما می خواهیم در شرایط ایمن به بازی های برگردیم زیرا این حس مشترکی است که در همه وجود دارد و توسط نهادهای بین المللی که فوتبال ایتالیا عضوی از آن است، از ما خواسته می شود."

قرار است تیم های سری آ از روز 4 می (14 اردیبهشت) تمرینات شان را از سر بگیرند؛ روزی که قرنطینه اجباری در ایتالیا قرار است به پایان برسد.

همچنین اتحادیه بازیکنان حرفه ای سری آ قرار است در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان در روز 30 ژوئن (9 تیر) به پایان می رسد، جلسه ای برگزار کند.



تمدید رقابت های سری آ ایتالیا تا 2 آگوست

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا