خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن پنج فصل فوق العاده در لیورپول، فیلیپ کوتینیو از این تیم جدا شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به بارسلونا پیوست. با این حال دوران کوتاه حضور ستاره برزیلی در نوکمپ بسیار کابوس وار سپری شد و او در تابستان امسال با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به بایرن مونیخ پیوست.



به نظر می رسد که باشگاه آلمانی نیز حاضر نیست کوتینیو را به شکل دائمی به خدمت بگیرد و او احتمالاً در نقل و انتقالات پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد. چلسی یکی از تیم هایی است که گفته می‌شود به شدت شرایط جذب فلیپ کوتینیو را دنبال می کند و قصد دارد این بازیکن را به استمفورد بریج بیاورد.











اسطوره فوتبال برزیل یعنی ریوالدو معتقد است که کوتینیو در چلسی می تواند موفق شود. او در این باره گفت: " بعد از یک فصل حضور در بارسلونا و یک دوره حضور در بایرن مونیخ بدون این که بتواند موفقیت‌های دوران لیورپول را تکرار کند، فکر می کنم که چلسی گزینه خوبی برای او خواهد بود.



حضور در چلسی می‌تواند باعث شود که او به لیگ و کشوری بزرگ بپیوند که قبلاً در آن موفق بوده است. من مطمئن هستم که این شانس خوبی برای موفقیت در چلسی خواهد داشت. "



ریوالدو در ادامه گفت: " کوتینیو هنوز هم در تیم ملی برزیل یک بازیکن تعیین کننده است اما فکر می‌کنم که در بارسلونا و بایرن مونیخ کمی بدشانس بوده است. شاید این شرایط در یک باشگاه جدید تغییر کند و او به بهترین فرم خود برگردد. من فکر می‌کنم که چلسی فرصت خوبی برای این اتفاق خواهد بود."



ریوالدو و خوشبینی به موفقیت کوتینیو در چلسی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا