خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، برنامه‌ریزی مقامات کشور کرواسی برای بازگشایی و بازگشت به شرایط مرحله بعد، از فعالیت دوباره فروشگاه‌ها، آرایشگاه، مهد کودک‌ها و مدارس از روز ۱۱ می(بیست و دوم اردیبهشت‌ماه) خواهد بود و بنابر این، تیم‌های فوتبال می‌توانند از روز دوشنبه آینده تمرینات خود را برای ادامه فصل شروع کنند.



به احتمال بسیار زیاد، مسابقات لیگ یک کرواسی از روز ملی این کشور در ۳۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد و شاید هم با کمی تاخیر در روز سوم خرداد شروع شود.



کرواسی، دومین لیگی است که بعد از بوندس لیگا اعلام می‌کند که مسابقات داخلی خود را آغاز خواهد کرد؛ البته مسابقات لیگ فوتبال کرواسی بدون حضور تماشاگران خواهد بود و هواداران تنها از طریق صفحات تلویزیونی می‌توانند بازی ها را تماشا کنند.



سازمان لیگ کرواسی انتظار دارد مبلغ جدیدی برای حق پخش مسابقات در نظر بگیرد تا باشگاه‌ها بتوانند با این درآمد، کسری درآمدهای روز مسابقه را پوشش بدهند؛ آنها انتظار دارند قرارداد تازه‌ای با تلویزیون کرواسی به مبلغی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو منعقد کنند تا از این طریق درآمد باشگاه‌ها برای ادامه رقابت‌های لیگ بالاتر برود.



فدراسیون فوتبال کرواسی تاریخ قطعی شروع مسابقات را بعد از جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ اعلام خواهد کرد.



در حال حاضر سه تیم فوتبال لیگ یک کرواسی تمرینات خود را تحت تدابیر بهداشتی و برای آغاز مجدد لیگ فوتبال این کشور برگزار می‌کنند.



آماده‌باش به تیم‌های کرواسی برای آغاز لیگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا