خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شده مسابقات فوتبال در سرتاسر جهان به حالت تعلیق در بیاید. لیگ یک فرانسه و جایی که نیمار در آن بازی می کند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هیچ دیداری در آن برگزار نمی‌شود. این در حالی است که هنوز زمان دقیقی برای ازسرگیری مسابقات در کشور فرانسه مشخص نشده است.



ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در وبسایت خود درباره دوران قرنطینه نوشت: " ندانستن این موضوع که چه زمانی می توانم به فوتبال برگردم، باعث اضطراب من می شود. من واقعاً دلم برای بازی کردن ، رقابت کردن ، حضور در محیط باشگاه کنار هم تیمی هایم در PSG تنگ شده است.



من واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده و مطمئن هستم که هواداران نیز برای حضور در استادیوم ها لحظه شماری می کنند. امیدوارم که این تصمیم در اسرع وقت اتخاذ شود."











نیمار در ادامه نوشت: " تا زمانی که دوران قرنطینه تمام شود می توانم در خانه ام که فضای زیادی برای دوچرخه سواری، یک زمین فوتبال، سالن ورزشی و تجهیزات قابل استفاده دارد، تمرین کنم. روال کاری من من شامل صبحانه، جلسه تمرینی اول ، استراحت و فعالیت های سرگرم کننده می شود که در نهایت باعث می شوند که من انرژی مصرف کنم. در بعضی موارد تمرینات خاص و عمومی به دو دوره تقسیم می شوند."



نیمار در قرنطینه خانگی چه می کند؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا