خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شیوع کرونا ویروس فصل فوتبالی در اکثر اروپا به تعویق افتاده است. در حالی که لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در انتظار تصمیم گیری است و همه لیگ های داخلی به حالت تعلیق در آمده اند و یا در برخی موارد شایعاتی در رابـ*ـطه با لغو کامل بازی ها نیز وجود دارد.



بلژیک اولین کشوری بود که اعلام کرد مسابقات فوتبالش را به طور کامل لغو کرده و رتبه بندی تیم ها بر اساس وضعیت کنونی آنها در جدول قبل از شیوع ویروس کرونا خواهد بود. در اسکاتلند نیز اکثر باشگاه‌ها رای به لغو کامل مسابقات داده اند. این در حالی است که بازیهای لیگ هلند نیز تا ماه دسامبر یا همان شهریورماه به حالت تعلیق درآمده است.



کمیته اجرایی یوفا امروز در یک کنفرانس ویدیویی تاکید کرد که حضور تیم ها در رقابت های اروپایی فصل آینده باید با توجه به شایستگی ورزشی آنها باشد. در بیانیه ها پیرامون این موضوع آمده است: " دستورالعمل های یوفا بر اساس اصل پذیرش شایستگی ورزشی بنا نهاده شده است. بنابراین از همه لیگ ها خواسته شده که تمام گزینه های ممکن برای برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار دهند.











یوفا تایید می کند که البته سلامتی در اولویت قرار دارد چرا که این روزها همه مردم باید در خانه بمانند.
سناریوی ایده آل این است که رقابت‌های باشگاهی به تعلیق درآمده دوباره شروع شود تا تیم ها بر اساس شایستگی ورزشی در مسابقات اروپایی فصل آینده حضور داشته باشند. اگر رخ دادن چنین اتفاقی مقدور نباشد ممکن است که بازی‌ها در فرمتی متفاوت برگزار شود تا باز هم نتایج بر اساس شایستگی مشخص شوند."




یوفا همچنین در این بیانیه تاکید کرد که در صورت اجبار به لغو کامل مسابقات، باید نتایج بر اساس همان اصل شایستگی ورزشی و بدون رفتارهای تبعیض آمیز و غلط مشخص شود.



معیار یوفا برای حضور در مسابقات اروپایی فصل آینده

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا