خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شد که تمام مسابقات فوتبال در سطح دنیا به حالت تعلیق در بیاید. اروپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده در این قاره نیز تمام مسابقات در سطح لیگ های داخلی و اروپایی به حالت تعلیق درآمده است.



هر روز گمانه زنی هایی در رابـ*ـطه با زمان از سرگیری مسابقات مطرح می‌شود اما با این وجود هنوز تاریخ دقیق در این رابـ*ـطه مشخص نشده است و کشورهای اروپایی در یک سر درگمی عجیب به سر می برند.











طی روزهای گذشته طی شایعاتی در رابـ*ـطه با احتمال لغو کامل مسابقات فصل جاری به گوش رسید و حتی کشور بلژیک نیز دست چنین اقدامی زد که البته با واکنش و تهدید این نهاد روبرو شد. یوفا معتقد است در مقطع کنونی صحبت برای لغو کامل مسابقات امری زودهنگام است و باید تمام تلاش ها برای برگزاری ادامه رقابت ها انجام شود.



حالا و در همین رابـ*ـطه یوفا بیانیه دیگری را منتشر کرد و در آن از اتحادیه ملی و مسئولان لیگ ها درخواست کرد تمام گزینه های ممکن برای برگزاری همه مسابقات در نظر گرفته شود تا یک بار دیگر این نهاد نشان داده باشد که با لغو کامل بازی ها در مقطع کنونی کاملاً مخالف است. یوفا همچنین تاکید کرده که سمیه های اروپایی برای فصل آینده مطابق همیشه باید با توجه به شایستگی تیم ها به آنها داده شود.



تاکید دوباره یوفا برای برگزاری ادامه لیگ های اروپایی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا