خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

D E V I L

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/19
ارسال ها
146
امتیاز واکنش
664
امتیاز
213
زمان حضور
3 روز 11 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش "ورزش سه"، پس از هشت هفته تعطیلی بوندسلیگا به دلیل شیوع کرونا، گفته می شود که بازی ها ممکن است از 9 می(20 اردیبهشت) از سرگرفته شوند. تیم ها فعلا به صورت گروه های کوچک و با رعایت فاصله گذاری تمرینات روی چمن را شروع کرده اند و منتظر اعلام رسمی بوندسلیگا هستند.

بازی ها البته قطعا بدون تماشاگر خواهند بود.











امروز و پس از جلسه ای بین نمایندگان 36 باشگاه دسته اول و دوم بوندسلیگا، توافق شد که باز ی ها از 9 می از سر گرفته شوند ولی تحقق آن با اجازه دولت و مسئولات وزارت بهداشت خواهد بود و در واقع پس از کسب مجوزهای لازم، فوتبال آلمان می تواند از سر گرفته شود.

به این ترتیب بوندسلیگا اولین لیگ معتبر اروپا خواهد بود که از حالت تعلیق خارج شده و بازی ها ادامه پیدا خواهند کرد.

طبق توافق صورت گرفته، در بازی های بوندسلیگا حداکثر باید 322 نفر داخل و اطراف ورزشگاه حضور داشته باشند و در بوندسلیگای دو، این عدد به 270 نفر تقلیل خواهد یافت.











طبق برآورده های انجام شده، ضدعفونی کردن ورزشگاه ها، تست های کرونا و نیز ماسک های حفاظتی هزینه ای بالغ بر 2.2 میلیون پوند را به همراه خواهد داشت. قرار است از سوی فدراسیون فوتبال آلمان، 25 هزار تست ویروس کرونا به ارزش هر تست 90 پوند، فراهم شود تا هر بازیکن به صورت هفته ای یک بار مورد آزمایش قرار بگیرد.



کریستین سیفرت رئیس اتحادیه فوتبال آلمان در این رابـ*ـطه گفت:« بوندسلیگا آماده برای شروع مجدد است. در تاریخ 9 می یا دیرتر. در این مورد ما تابع نظر سـ*ـیاست مداران و مسئولان بهداشت خواهیم بود. الان نمی توان تاریخ دقیقی برای شروع مجدد بازی ها اعلام کرد اما آماده ایم تا تحت پروتکل های اعلامی از سوی افراد مسئول، بازی ها را از سر بگیریم.





Bundesliga CEO Christian Seifert Outlines Growth Strategy






در این مورد چیزی دست ما نیست. اینکه چه زمانی می توانیم بوندسلیگا را ادامه دهیم. گزینه های مختلفی را تحت بررسی داریم. اگر همه چیز برای 9 می مهیا باشد، تاریخ شروع بازی ها 9 می خواهد بود.»



هفته دیگر و پس از جلسه دولت قرار است در مورد ادامه قرنطینه عمومی تصمیم گیری شود. گفته می شود آنگلا مرکل صدراعظم آلمان قرار است قوانین قرنطینه را سبک تر کند و این چراغ سبزی برای ادامه بوندسلیگا در تاریخ 9 می خواهد بود. از میان 1100 فوتبالیست شاغل در فوتبال آلمان، 14 نفر به کرونا مبتلا شدند که همگی بهبود پیدا کردند.











طبق پروتکل های تعریف شده، 98 نفر حق حضور در داخل ورزشگاه را دارند. 115 نفر در سکوها و 109 نفر نیز بیورن روزشگاه مستقر خواهند بود. تیم ها باید جداگانه وارد ورزشگاه شوند. عکس های تیمی و دست دادن روتین بازیکنان پیش از شروع مسابقه نیز ممنوع خواهد بود. کودکان نیز حق ورود با بازیکنان به داخل زمین را نخواهند داشت.

اعضای تیم پزشکی باشگاه ها در داخل ورزشگاه باید از ماسک استفاده کنند. برای خبرنگاران، عکاسان رسانه ها نیز جایگاه های خاصی در نظر گرفته شده است و کنفرانس های پس از بازی نیز ویدیویی خواهد بود.

همچنین نیمکت نشینان باید دو یا سه صندلی با یکدیگر فاصله داشته باشند و شستشوی پیراهن نیز بر عهده خود بازیکن خواهد بود.



توافق نهایی برای ادامه بوندسلیگا در تاریخ 9 می

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا