خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Niaz.kh

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/3/20
ارسال ها
138
امتیاز واکنش
1,278
امتیاز
213
محل سکونت
|عمق تخیلات|
زمان حضور
7 روز 14 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
IMG_20200418_184139.jpg
نمین در استان اردبیل قرار دارد و جاذبه‌های طبیعی آن بی‌شباهت به بهشت نیست. گردنه حیران بهترین راه برای سفر به شهر نمین است. سراسر این جاده پر از جلوه‌های زیبای طبیعت است که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌برد مثل جنگل‌های سرسبز و بکری که هر کدام می‌توانند یکی از زیباترین منظره‌های آفرینش را به نمایش درآورند. نمین هم‌جوار با استان گیلان و از شهرهای مرزی و همسایه کشور آذربایجان است. آب‌و‌هوای مساعد باعث رونق و توسعه کشاورزی این شهر شده و سیب، گلابی، زردآلو، گیلاس و آلبالو از بهترین محصولات آن‌اند. در ادامه از جاهای دیدنی نمین و جاذبه های گردشگری نمین برایتان بیشتر می‌گوییم.
جاهای دیدنی نمین

عکس از گوگل
جنگل فندقلو اردبیل
جنگل فندقلو بهشتی روی زمین است که در شهر نمین قرار گرفته. سراسر جنگل پوشیده از مخمل سبز‌رنگ است و گل‌های وحشی با رنگ‌های مختلف منظره‌ای دل‌فریب را به‌ وجود آورده‌اند. جنگل فندقلو منطقه‌ای طبیعی و ادامه جنگل‌های استان گیلان است. مساحت این جنگل ۱۶ هزار هکتار و یکی از وسیع‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایران و استان اردبیل است. پوشش گیاهی جنگل شامل ۲۰ گونه درخت نادر است که در بین آن‌ها فندق، راش، ممرز، بلوط، بیدمشک و بلند مازو تعداد بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. به دلیل اینکه تعداد درختان فندق بیشتر از دیگر درختان است این منطقه فندقلو نام گرفته. خوک وحشی،‌ روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، خرگوش، عقاب طلایی، قرقاول، هدهد، چکاوک و بلدرچین از گونه‌های جانوری جنگل فندقلو‌اند.شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در نمین و نزدیک به جنگل فندقلو در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.
جنگل فندقلو اردبیل

آبشار شورشورنه و روستای عنبران نمین
روستای عنبران از توابع شهر نمین است. این روستا به دو بخش علیا و سفلی تقسیم می‌شود. آبشار شورشورنه در عنبران علیا قرار دارد و از صخره‌ای بلند سرازیر می‌شود و به حوضچه پایین صخره می‌ریزدو چشم‌انداز زیبایی را به وجود آورده است. کنار آبشار غار کوچکی قرار دارد که برای استراحت مناسب است.جنگل مشه یکی از جاذبه های گردشگری نمین.جنگل مشه از تفرجگاه‌های زیبای شهر نمین است. این جنگل آب و‌هوای معتدل و دلچسبی دارد. چشمه آب گرم مشه که معدنی است و خاصیت درمانی دارد یکی از معروف‌ترین مقصدهای گردشگران در این جنگل است. یکی دیگر از امکانات تفریحی داخل جنگل پیست اسکی است که در چهار‌ فصل قابل استفاده است. داخل جنگل کلبه‌های چوبی قرار دارند که زیبایی جنگل را دوچندان می‌کنند و محل مناسبی برای استراحت و صرف غذا و چای‌اند.
جنگل مشه

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر نمین
برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.
برای اجاره ویلا در نمین و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.
#تالار_گردشگری_ایران


جاهای دیدنی شهرستان نمین

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: FaTeMeH QaSeMi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا