خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1587046041712.png

ظرفیت رم و باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ – iPhone SE 2020 اپل یک روز پس از رونمایی رسمی مشخص شد.

اپل تنها گوشی‌سازی است که مشخصات فنی گوشی های هوشمندش را به طور کامل و دقیق اعلام نمی‌کند. به عنوان نمونه به جای اعلام ظرفیت باتری، تنها میزان دوام آن (مثلا در صورت تماشای مداوم ویدیو) را اعلام کرده و میزان حافظه رم را بیان نمی‌کند!

به عقیده استیو جابز، در صورتی که گوشی هوشمند روان و درست کار کند، این مشخصات اهمیتی پیدا ندارند. البته از نظر کاربران اندروید، دلیل این کار، پایین‌تر بودن مشخصات فنی گوشی های آیفون (روی کاغذ و بر حسب اعداد و ارقام) در مقایسه با گوشی های هوشمند سایر شرکت‌ها است!

شبیه به گجت های آی او اسی قبلی اپل، ظرفیت باتری گوشی جدید آن مشخص نبوده و سازنده، به اعلام دوام باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ بسنده کرده است. حتی ظرفیت رم این گوشی نیز اعلام نشد. البته به لطف China Telecom همیشه به این اطلاعات پی می‌بریم. این مرتبه نیز از طریق این اپراتور، میزان ظرفیت باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ و حافظه اصلی آن مشخص شد.

مقایسه ظرفیت باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۶
به جز استفاده از تراشه‌ای بهتر (اپل A13 مثل آیفون ۱۱ پرو) و مجهز شدن به ۳ گیگابایت رم، بقیه مشخصات فنی گوشی جدید اپل با آیفون ۸ اغلب برابری می‌کنند. به عنوان نمونه باید به ظرفیت باتری و مشخصات دوربین اشاره کرد. گوشی iPhone 8 از یک باتری با ظرفیت ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کرد. به نظر دقیقا همین پک باتری داخل iPhone SE 2020 قرار دارد. نسل اول گوشی اقتصادی اپل، iPhone SE، از یک باتری ۱۶۲۴ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد.

اگرچه ظرفیت باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ با آیفون ۸ یکسان بوده و نمایشگرها نیز ابعاد متفاوتی ندارند، اما با در نظر گرفتن ارتقای تراشه از A11 به A13 با مصرف بسیار بهینه‌تر، انتظار داریم گوشی اقتصادی جدید دوام باتری بیشتری ارائه کند.

به نظر این انتظار بی‌مورد است، چرا که طبق اعلام کند، دوام باتری هر سه گوشی آیفون اس ای ۲۰۱۶، آیفون اس ای ۲۰۲۰ و آیفون ۸ حین پخش ویدیو ۱۳ ساعت خواهد بود!

ظرفیت باتری آیفون اس ای 2020


با در نظر گرفتن یکسان بودن مشخصات فنی و از طرفی گذشت سه سال از رونمایی آیفون ۸، اکنون هزینه ساخت گوشی هوشمندی شبیه به آن ارزان‌تر تمام می‌شود، در نتیجه دستیابی به حاشیه سود حداقل ۲۰۰ درصد بعید نیست!

حافظه رم آیفون اس ای ۲
طبق اعلام اپراتور China Telecom، میزان حافظه رم گوشی جدید ۳ گیگابایت است. آیفون ۸ از ۲ گیگابایت حافظه اصلی استفاده می‌کرد. برای مقایسه، گوشی‌ های خانواده آیفون ۱۱ به ۴ گیگابایت رم مجهز شده‌اند.

اپراتور China Telecom گوشی جدید اپل را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه می‌کند. از نظر حافظه نیز سه نسخه با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. ارزان‌ قیمت‌ترین و گران‌ترین نسخه آیفون اس ای ۲۰۲۰ تحت این اپراتور به ترتیب ۴۶۵ دلار و ۶۵۰ دلار است.

انجمن رمان نویسی


ظرفیت رم و باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ مشخص شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا