خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1587034794803.png

گلکسی های سامسونگ از توانایی‌ها و قابلیت‌های متعددی بهره می‌برند که در دوران قرنطینه ویروس کرونا برای انجام دورکاری بسیار پرکاربرد خواهند بود.

با شیوع ویروس جدید کرونا، یکی از اقدامات شرکت‌های مختلف برای حفظ سلامتی کارمندان خود، فراهم کردن امکان دورکاری از خانه بود. اما انجام کارها از خانه، با توجه به محدودتر بودن امکانات گاهی دشوار می‌شود. اما مجموعه محصولات خانواده گلکسی سامسونگ می‌توانند بسیاری از این مشکلات را برای شما حل کنند.

آماده کردن محیط کار در خانه یک چالش مهم است اما اگر بتوان مشکلات ریز و درشت آن را با داشتن ابزارهای مناسب برطرف کرد، همین دورکاری می‌تواند به افزایش بهره‌وری ما از زمان خالی و توازن زندگی کاری و شخصی‎مان کمک کند. در ادامه نکاتی کاربردی را بررسی کرده‌ایم که می‌تواند به افزایش بهره‌وری شما در دوران دورکاری کمک زیادی کند.

قابلیت‌های ویژه گلکسی های سامسونگ

۱. هر جایی می‌تواند دفتر دورکاری شما باشد
گلکسی های سامسونگ


برای آماده کردن یک دفتر کار خانگی، پیدا کردن فضایی آرام، اولویت است. هدف این است که بتوانید روی کارتان تمرکز کرده و در آخر روز هم با خیالی راحت کارتان را کنار گذاشته و به زندگی شخصی‌تان برگردید. با استفاده از سامسونگ دکس می‌توانید هرکدام از اتاق‌های خانه‌تان را به محلی مناسب برای کار تبدیل کنید. حتی اگر لپ‌تاپ کاری‌تان را همراه نداشته باشید، یا یکی دیگر از اعضای خانواده در حال استفاده از کامپیوترتان باشد، باز هم دکس مشکل را حل می‌کند. فقط کافی است با استفاده از دکس گوشی‌ را به صورت مستقیم به یک نمایشگر وصل کنید. در این حالت نه تنها می‌توانید به راحتی فایل‌های کاری‌تان را روی یک نمایشگر بزرگ‍تر مشاهده کنید، بلکه می‌توانید از گوشی‌تان هم به عنوان صفحه لمسی و در صورت نداشتن کیبورد اضافه، به عنوان کیبورد استفاده کنید.

۲. با دکس سامسونگ همه اسناد کاری همیشه همراه شماست
گلکسی های سامسونگ


در دوران دورکاری از خانه، یکی از بدترین اتفاقات این است که ناگهان متوجه شوید، آخرین نسخه گزارشی که باید روی آن کار می‌کرده‌اید را روی کامپیوتر محل کارتان جا گذاشته‌اید. با داشتن سامسونگ دکس، می‌توانید همه فایل‌هایی که برای کارتان لازم دارید را روی گوشی‌تان ذخیره کرده و در هر جایی که به آنها نیاز پیدا کردید، در محیطی کاملا شبیه فضای ویندوز روی آنها کار کنید. با متصل کردن سامسونگ دکس به لپ تاپ، می‌توانید تصاویر و دیگر فایل‌های مهم خود را براحتی از روی گوشی به داخل محیط کاری‌تان در داخل کامپیوتر منتقل کنید. در واقع با داشتن سامسونگ دکس می‌توانید هر لپ‌ تاپی را در هر جایی به کامپیوتر دفتر کارتان تبدیل کنید.

۳. خیالتان از امنیت فایل‌هایتان راحت باشد
گلکسی های سامسونگ


یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان دورکاری باید رعایت کنیم، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اسناد و فایل‌های کاری است. امنیت همه اعضای خانواده گلکسی سامسونگ با پلتفرم امنیتی ناکس (Samsung Knox) تضمین شده است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا همه داده‌های خود را به شکلی مجزا، کدگذاری کرده و کاملا امن نگهداری کنید. به این ترتیب وقتی از سامسونگ دکس برای همراه داشتن فایل‌های کاری‌تان استفاده می‌کنید، خیالتان از امنیت فایل‌ها و اسناد کاملا راحت خواهد بود زیرا می‌دانید که ناکس از داده‌هایتان حفاظت کرده و خطر از دست رفتن داده‌های بسیار مهم شما را به شدت کاهش می‌دهد.

در عین حال با استفاده از سامسونگ دکس در گلکسی های سامسونگ می‌توانید فضاهای کاری کاملا مجزا، کدگذاری شده و امن ایجاد کرده و اپلیکیشن‌ها و داده‎های مربوطه را در آن ذخیره کنید. به این ترتیب فضای کاری و سرگرمی‌تان روی گوشی و هر دستگاه گلکسی از هم جدا شده و می‌توانید به شرکت‎تان امکان مدیریت و دسترسی به محیط کاری‌تان را بدهید اما در عین حال فایل‌های شخصی مانند عکس‌ها و پیام‌ها را کاملا محرمانه نگه دارید.

۴. عوامل از دست رفتن تمرکز‌تان را کم کنید
گلکسی های سامسونگ


در هر جایی که مشغول کار باشید، عواملی ممکن است به راحتی تمرکز شما را بر هم بزنند. کم کردن نیاز به تغییر دستگاه مورد استفاده و مرور شبکه های اجتماعی می‌تواند بخشی از این عوامل از دست رفتن تمرکز را کم کند. قابلیت وصل شدن به ویندوز با Link to Windows، گوشی شما را به ویندوز ۱۰ متصل کرده و نیاز به گوشی و حرکت بین دو دستگاه را از بین می برد. بعد از وصل کردن گوشی‌تان به یک لپ تاپ می‌توانید از طریق منوی Quick Panel و کلیک کردن روی گزینه Link to Windows به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. در این حالت پیام‌ها و نوتیفیکشن‌هایتان روی صفحه کامپیوتر قابل مشاهده بوده و دیگر نیازی به مراجعه به گوشی‌تان نخواهید داشت.

انجمن رمان نویسی


با گلکسی های سامسونگ دورکاری را آسان تر تجربه کنید

 
  • تشکر
Reactions: Niloo. J
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا