خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1587034570794.png

اپل بعد از رونمایی اولین گوشی خود در سال ۲۰۲۰ فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس را متوقف کرد. با رونمایی آیفون اس ای ۲ دیگری دلیلی برای خرید iPhone 8 وجود ندارد!

آیفون اس ای ۲۰۲۰ به قیمت پایه ۳۹۹ دلار معرفی شد تا کاربران بیشتری در سراسر دنیا، قادر به چشیدن طعم یک گوشی آی او اسی باشند. از نظر اندازه و سبک طراحی، این گوشی شبیه به آیفون ۸ است، هر چند از همان تراشه و میزان حافظه رم گوشی های خانواده آیفون ۱۱ استفاده می‌کند.

تا روز گذشته اپل گوشی iPhone 8 را به فروش می‌رساند، اما عرضه iPhone SE 2020 با تراشه‌ای بهتر و دوربین باکیفیت‌تر، به ازای قیمتی بسیار مناسب، سبب خواهد شد دیگر کاربری به خرید آن فکر نکند! در نتیجه توقف فروش این گوشی منطقی است.

قیمت آیفون اس ای ۲ در ابتدای عرضه پایین‌تر از قیمت فروش آیفون ۸ بعد از رونمایی است و گزینه‌های رنگ بهتری در مقایسه با آن ارائه می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد عدم توقف فروش iPhone 8 غیر منطقی است و یک رقیب بیهوده برای iPhone SE2 در بازار ایجاد می‌کند.

اپل فروش مدل پلاس آیفون ۸ را نیز متوقف کرد، اما شرایط درباره این گوشی کمی پیچیده‌تر است. دیگر از طریق فروشگاه اپل امکان خرید این گجت میسر نیست، در حالی که برخلاف شایعات، مدلی تحت عنوان آیفون اس ای پلاس وجود ندارد. به عبارتی برخلاف آیفون ۸ جایگزینی برای آن در بازار عرضه نشد، به همین دلیل اپل به برخی خرده‌فروشان اجازه می‌دهد همچنان به فروش iPhone 8 Plus ادامه بدهند. مشخص نیست این نحوه فروش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

معرفی یک گوشی بزرگتر با پسوند پلاس در کنار iPhone SE 2020 کاربران را بیشتر خوشحال می‌کرد. اکنون در بازار موبایل، نمایشگری ۴.۷ اینچی کوچک محسوب می‌شود، به همین دلیل آیفون تازه وارد نیاز کاربران دوست‌دار صفحه نمایش‌های متوسط یا مخصوصا بزرگ را برآورده نخواهد کرد.

البته ممکن است یک استراتژی پشت این تصمیم وجود داشته باشد. علاقه‌مندان به نمایشگرهای موبایل بزرگتر می‌توانند آیفون ۱۱ را خریداری کنند.

انجمن رمان نویسی


فروش آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس اپل متوقف شد

 
  • تشکر
Reactions: Niloo. J
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا