خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1587033308759.png

آیفون SE جدید اپل (iPhone SE 2020) با توجه به قابلیت‌هایش می‌تواند نشان دهد قیمت سایر آیفون‌ها که تا به امروز عرضه شده، بالاتر از ارزش واقعی‌شان بوده است!

وقتی گوگل سال گذشته از گوشی پیکسل ۳ ای رونمایی کرد، بسیاری از صاحبان پیکسل ۳ از خودشان پرسیدند آیا واقعاً گوشی آن‌ها ارزش ۸۰۰ دلاری را داشت؟ آن دیوایسی با بهره‌گیری از بهترین قابلیت‌های پیکسل ۳ است که فقط ۴۰۰ دلار قیمت دارد. به دنبال رونمایی روز گذشته‌ی اپل از آیفون جدید خودش، حال همین سوال برای صاحبان آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو نیز به وجود آمده است.

امکانات آیفون SE جدید
نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه ۴۰۰ دلار قیمت دارد. آن در واقع یک آیفون ۸ با چیپست A13 Bionic در زیر قابش است. آن از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD Retina، اسکنر اثر انگشت تاچ - و بدنه‌ی آلومینیومی استفاده می‌کند. آیفون SE جدید برای عکاسی از یک دوربین تک لنزی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با انتخاب این گوشی به جای سری آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو، شما علاوه بر از دست دادن لنزهای تله فوتو و اولترا-واید، از حالت عکاسی Night Mode برای بهبود عکس‌ها در نور کم نیز محروم خواهید شد.

با نگاهی به سایر مشخصات فنی این گوشی، آنچه قابل توجه است، حضور قابلیت‌هاییست که سازندگان مطرح اندرویدی آن‌ها را از گوشی‌های ارزان قیمت خود حذف می‌کنند. آیفون اس ای از شارژ بی‌سیم و تأییدیه‌ی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد. این دو ویژگی است که در گوشی پیکسل ۳ ای و حتی وان پلاس ۸ تازه معرفی شده نیز وجود ندارد. علاوه بر این، در حالی که آن مانند آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس به یک نمایشگر وضوح بالای OLED مجهز نیست، اما همچنان از فناوری True Tone اپل و طیف گسترده‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.

اپل حتی می‌توانست به تمایلات خودش در گذشته بازگردد و برای این افضای حافظه مبلغ بیشتری را نیز از مشتری درخواست کند، اما نشان داد که دیگر علاقه‌ای به چنین کاری ندارد. به طور مثال اگر شما نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE را خریداری کنید، آن فقط ۴۹ دلار گران قیمت‌تر از مدل پایه است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز ۱۴۹ دلار گران‌تر از نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.

آیفون اس ای ۲۰۲۰ از سایر آیفون‌ها عقب‌تر نیست

حداقل روی کاغذ این گوشی نشان داده است که نمی‌خواهد یک گام عقب‌تر از خواهران و برادران خودش باشد. این گوشی حتی می‌تواند ثابت کند که آیفون‌های عرضه شده در طول تاریخ می‌توانستند ارزان‌تر از آنچیزی که هستند باشند! بله این یک واقعیت است که SE دارای بهترین دوربین، مدرن‌ترین نمایشگر یا بزر‌گ‌ترین باتری نیست، اما همین باعث شده تا قیمت گوشی نیز فراتر از ۱۰۰۰ دلار نرود.

تا حدودی همه‌ی تولیدکنندگان مقصر بالا بودن قیمت محصولاتشان نسبت به ارزشی که دارند هستند، اما اپل همیشه جزو این مجرمان بوده است. ما باید بیشتر این آیفون جدید را بررسی کنیم.

انجمن رمان نویسی


آیفون SE جدید نشان می‌دهد قیمت سایر آیفون‌ها بالاتر از ارزششان بوده است!

 
  • تشکر
Reactions: SaraL
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا