خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

yeganeh yami

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/20
ارسال ها
1,025
امتیاز واکنش
17,400
امتیاز
323
سن
20
محل سکونت
زیر گنبد کبود
زمان حضور
92 روز 19 ساعت 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی جدید ترین مدل های عینک زنانه برای سال ۲۰۲۰

عینک های طبی و آفتابی از جمله اکسسوری هایی هستند که ممکن است تمام طول روز بر روی صورت ما قرار بگیرند. انتخاب صحیح فریم عینک، یکی از مهم ترین نکاتی است که به هنگام خرید عینک زنانه آفتابی و یا طبی باید به آن توجه شود. فریم های نامناسب می توانند توازن صورت را به هم بزنند و یا چهره را از آنچه که هست پیر تر نشان دهند.

از سویی دیگر، تغییرات دنیای مد به این بخش از اکسسوری ها نیز نفوذ کرده است. هر ساله فریم ها با مدل های مختلفی به بازار معرفی می شوند که افراد با دغدغه ی خرید عینک های شیک و با توجه به فرم صورت و همچنین نیاز و سلیقه ی خود می توانند در میان آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. ما مجموعه ای از فریم های عینک ها که برای سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شده اند را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خرید عینک زنانه مدل گربه ای
خرید عینک زنانه مدل گربه ای
عینک های زنانه با مدل گربه ای
یکی از مدل های بسیار ظریف عینک زنانه، مدل عینک چشم گربه ای است. خرید عینک زنانه با مدل چشم گربه ای می تواند سبب شود تا شما فردی باهوش، جذاب و پر رمز و راز به نظر برسید. این مدل از عینک همچنین می تواند چهره ی شما را بسیار جوان تر نشان دهد. اگرچه عینک با مدل چشم گربه ای یکی از مدل های کلاسیک به شمار می رود، اما در سال ۲۰۲۰ رنگ های قرمز، مشکی و یا ترکیبی از این دو رنگ بسیار محبوب خواهد شد.

خرید رنگ های تیره از عینک زنانه با مدل چشم گربه به افرادی با پوست های روشن بسیار توصیه می شود. همچنین اگر شما علاقه به تیپ های اسپرت و فانتزی داشته باشید، خرید عینک زنانه با مدل چشم گربه ای می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این مدل از عینک های زنانه معمولا با چهره ی افرادی با صورت های لوزی شکل بیشتر هم خوانی دارد.

خرید عینک زنانه با مدل گرد
عینک های زنانه با مدل گرد
عینک های زنانه با مدل گرد
عینک های با فریم های کاملا گرد بار دیگر در سال ۲۰۲۰ به دنیای مد بازگشته اند و به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل شده اند. خرید عینک زنانه با مدل گرد نه تنها برای محیط کار بلکه برای شرکت در مهمانی ها نیز بسیار مناسب است. همچنین پیش بینی می شود که عینک های آفتابی با فریم های گرد نیز در تابستان ۲۰۲۰ بسیار محبوب خواهند شد.

خرید عینک زنانه با فریم گرد معمولا به افرادی با چهره های زاویه دارد و صورت های مربعی شکل بسیار توصیه می شود، چرا که این مدل از عینک ها با زاویه ی صورت آن ها در تضاد بوده و می تواند زاویه ها را به خوبی پوشش دهد.

خرید عینک دخترانه با مدل گیک/هیپستر
عینک های مدل نرد یا هیپستر
عینک های مدل “نرد” یا هیپستر
خرید عینک زنانه با مدل گیک/هیپستر که تحت عنوان مدل “نِرد” نیز معروف است، در میان افراد جوان بسیار رواج پیدا کرده است. از این مدل از عینک بیشتر برای مصارف طبی استفاده می شود و رنگ مشکی آن که کمی هم برای صورت بزرگ باشد، به یکی از ترند های محبوب در دنیای مد تبدیل شده است. خرید عینک زنانه با مدل گیک/هیپستر می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای محیط کار باشد چرا که استفاده از این مدل از عینک ها می تواند شما را فردی سخت کوش و حرفه ای جلوه دهد.

خرید عینک زنانه با مدل گیک/هیپستر به افرادی با چهره های گرد، مربعی و مثلثی بسیار توصیه می شود. افرادی که چهره های گرد و یا بیضی شکل دارند، بهتر است از نمونه هایی که اندکی برای صورتشان بزرگ تر است، استفاده کنند تا تعادل را به چهره ی خود بازگردانند.

عینک های سایز بزرگ
عینک های زنانه با سایز بزرگ به افرادی با فرم صورت بیضی بسیار توصیه می شود.
این دسته از عینک ها محدودیت خاصی در طراحی ندارند و بیشتر مورد توجه اهالی دنیای مد قرار دارند. شما می توانید با توجه به فرم صورت خود سایز های بزرگی از عینک های مختلف را انتخاب کنید و از پوشیدن آن لـ*ـذت ببرید. معمولا این دسته از عینک ها از پلاستیک های سبک ساخته می شوند.

اگر به دنبال خرید عینک شیک با سایز بزرگ برای سال ۲۰۲۰ هستید، توجه کنید که امسال عینک های سایز بزرگ دو رنگ ترند رایج خواهند بود. خرید عینک های زنانه با سایز بزرگ به افرادی با فرم صورت بیضی بسیار توصیه می شود. افرادی با صورت های گرد بهتر است از عینک هایی با فریم های مربعی و یا مستطیلی در سایز بزرگ استفاده کنند.

خرید عینک شیک با مدل برولاین
خرید عینک شیک با مدل برولاین
عینک های مدل برولاین، مناسب بانوان صاحب کسب و کار و مدیران.
عینک های مدل برولاین یکی از پرفروش ترین انواع عینک ها در سال گذشته بوده است. عینک های طرح برولاین چهره را بسیار جدی نشان می دهد و در نتیجه برای بانوانی که به تجارت و یا مدیریت مشغول هستند بسیار مناسب می باشند. رنگ مشکی این دسته از عینک ها بسیار مورد توجه بوده است چرا که با پوشش های اداری به خوبی انطباق دارد.

این مدل از عینک ها معمولا از پلاستیک های با کیفیت بالا ساخته می شود و معمولا هیچ گونه فلزی در ساخت آن ها به کار برده نمی شود. خرید عینک زنانه با مدل برولاین بیشتر به افرادی با چهره های بیضی و یا گرد و بانوانی که پیشانی بلندی دارند، توصیه می شود.

خرید عینک دخترانه با قاب روشن
عینک زنانه با فریم روشن
بانوانی که صورتی کشیده دارند بهتر است از فرم مستطیلی عینک ها با قاب روشن استفاده کنند.
عینک هایی با قاب روشن به واسطه ی بی رنگ بودن فریم خود، چهره ی شما را باز و روشن تر نشان می دهند و به همین سبب است که می توانند زیبایی چهره ی شما را دوچندان کنند. شما می توانید با توجه به فرم صورت خود، در میان مدل های مختلفی از فریم های موجود از این عینک ها انتخاب مناسبی را داشته باشید.

بانوانی که صورتی باریک و کشیده دارند بهتر است از فرم مستطیلی عینک ها با قاب روشن استفاده کنند. همچنین خرید عینک هایی با فریم مربعی به افرادی با صورت های گرد و یا بیضی شکل، توصیه می شود.


معرفی جدیدترین فرم عینک

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼، Saghár✿، Afshin Javan و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا