خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

yeganeh yami

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/20
ارسال ها
1,025
امتیاز واکنش
17,400
امتیاز
323
سن
20
محل سکونت
زیر گنبد کبود
زمان حضور
92 روز 19 ساعت 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
خانه » عطر و ادکلن » رایحه ها » معرفی ۷ عطر محبوب زنانه با رایحه یاس

عطر زنانه با رایحه یاس




معرفی ۷ عطر محبوب زنانه با رایحه یاس
تکتم کوثری



یاس یکی از خوشبوترین گل‌هایی است که رایحه آن مورد پسند بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. رایحه یاس سفید یا بنفش در عطرهای زنانه معمولا بیشتر دیده می‌شود. اکثر عطر و ادکلن‌ هایی که دارای رایحه یاس هستند به رنگ صورتی یا بنفش هستند از این رو تشخیص آن‌ها کمی ساده‌تر از بقیه عطرها است. از نظر روانشناسی اغلب عطرهایی که دارای رایحه گل‌ هستند، در روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی می‌گذارد و حس آرام بخش و شادابی را در هر فردی ایجاد می‌کند علاوه بر این میزان پخش بو و ماندگاری عطرهایی که رایحه گل دارند نیز بسیار زیاد است. با ایرانوس همراه شوید تا به معرفی ۷ عطر محبوب زنانه با رایحه یاس را بپردازیم تا خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه بتوانند به آسانی عطر رایحه یاس خود را انتخاب کنند.
معرفی ۷ عطر زنانه با رایحه یاس
  1. عطر زنانه لانوین اکلت آرپیچ با رایحه یاس:
یکی از محبو‌ترین عطرهای زنانه با رایحه بسیار ملایم و شیرینی که ترکیبی از رایحه میوه‌ای و گل را دارد، عطر زنانه لانوین اکلت آرپیچ (Lanvin Eclat d´Arpege) است. ملایم بودن و شیرینی بودن رایحه این عطر روح آدم را نوازش میدهد و احساس آرامش خاصی در وجود شما ایجاد می‌کند. این عطر زنانه جادویی و بسیار خوش رایحه توسط Karine Dubreuil ساخته شده که تا به امروز توانسته بسیاری از افراد را با رایحه خوش خوش خود افسون کند. رایحه یاس موجود در این عطر نیز ظرافت و ملایم بودن آن را دوچندان کرده در نتیجه خانم‌هایی که روحیه بسیار ظریف و ملایمی دارند و دوست دارند همیشه حس آرامش همراه خود داشته باشند می‌توانند از این عطر خوشبو و منحصر به فرد با رایحه یاس استفاده کنند. علاوه بر این می‌توانید در روزهای بهاری با این عطر در معرض توجه‌ها قرار بگیرید و همه را جذب خود کنید زیرا یک انتخاب خوب بهاری است.
نت‌های بویایی عطر زنانه لانوین اکلت آرپیچ:
  • نت آغازی: یاس بنفش ، برگ پرتقال
  • نت میانی: چای ، شکوفه هلو ، پنبه کوهی
  • نت پایانی: سدر ، مشک ، کهربا
عطر زنانه لانوین اکلت آرپیچ



ادو پرفیوم لنوین Eclat De Arpege
  1. عطر کارولینا هررا گود گرل با رایحه یاس:
برند کارولینا هررا یکی از موفق‌ترین کمپانی‌هایی است که در عرصه عطر و ادکلن تا به امروز توانسته از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد. عطر بسیار خوش رایحه و جذاب این برند که رایحه یاس آن توانسته بسیاری را مجذوب خود کند عطر کارولینا هررا گود گرل است که امسال نیز به عنوان عطر سال انتخاب شد. رایحه ترکیبی این عطر از گلهای مختلف الهام گرفته از شخصیت زنانه هر خانم است و نشان دهنده قدرت و جسارت در خانم‌ها است از این رو بسیاری از خانم‌ها به این عطر علاقه دارند. یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های این عطر ظاهر بسیار شیک و خاص آن است که شبیه به یک کفش پاشنه بلند زنانه است که با رنگ تیره آن جسور بودن شخصیت زنانه را به خوبی نشان داده است همچنین یکی از بهترین فصل‌هایی که می‌توانید از این عطر استفاده کنید در شبهای پاییزی است. اگر شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که دوست دارید جسارت و قدرت زنانه خود را همیشه و همه جا نشان دهید می‌توانید با استفاده از این عطر به اوج زنانه خود برسید.
نت‌های بویایی عطر کارولینا هررا گود گرل:
  • نت اولیه: بادام، قهوه
  • نت میانی: گل یاس، گل مریم
  • نت پایانی: لوبیای تونکا، کاکائو

عطر کارولینا هررا



ادو پرفیوم کارولینا هررا Good Gi
  1. عطر زنانه تیریموگلر الین با رایحه یاس:
کسانی که طرفدار این عطر بسیار خوش رایحه و منحصر به فرد هستند، آن را به نام اکسیر جادویی می‌شناسند. یک انتخاب بسیار عالی برای هر خانم جذابی که می‌خواهد با رایحه خود هر فردی را در مهمانی‌ها افسون کنداز این عطر استقبال می‌کنند. شما از این عطر با رایحه یاس که هنرمندانه و افسونگر است در هر فصلی می‌توانید استفاده کنید اما بهترین فصل برای آن شب‌های زمستان است.
نت‌های بویایی عطر زنانه تیریموگلر الین:
  • نت اولیه: گل یاس
  • نت میانی: روایح چوبی
  • نت پایانی: کهربا
عطر زنانه تیریموگلر الین



ادو پرفیوم ماگلر Alien

  1. عطر زنانه لالیک لامور با رایحه یاس:
یکی از عطرهای جدید ارائه شده توسط کمپانی لالیک که رایحه یاس آن زبانزد بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و طرفدار رایحه گل شده است عطر زنانه لالیک لامور ( Lalique Lamour) است. رایحه ملایم و شیرین این عطر مخصوص روزهای خنک بهاری می‌باشد. رایحه عطر لالیک لامور با الهام گرفتن از فرهنگ و هنر کشور ژاپن طراحی شده است و حس سربلندی را در شما ایجاد می‌گیرد. خانم‌های جذابی که علاقه‌مند به رایحه گل‌هایی چون یاس هستند و دوست دارند به اوج برسند، عطر لالیک لامور می‌تواند بهترین گزینه باشد.
نت‌های بویایی عطر زنانه لالیک لامور :
  • نت اولیه: بهار نارنج، ترنج، گل رز
  • نت میانی: گل یاس، گل مریم، گل یاسمن
  • نت پایانی: سدر، مشک، چوب صندل

عطر زنانه لالیک لامور



ادو پرفیوم لالیک L


  1. عطر زنانه ایوسن لورن بلک اپیوم با رایحه یاس:
در سال ۲۰۱۴، عطر بلک اپیوم توسط Honorine Blanc ساخته شد که تا به امروز توانسته جایگاه بسیار ویژه‌ای میان خانم‌های جذاب به ویژه سلبریتی‌ها شده است. این عطر کلاسیک با ترکیب رایحه‌های تلخ و گلی چون رایحه یاس توانسته قدرت جذابیت هر خانمی را بالا برده و درخشش آن فرد را در هر مجلسی روزافزون کند. علاوه بر این طراحی براق و درخشنده بطری این عطر نیز از کهکشان الهام گرفته شده است نیز نشاندهنده درخشش و زیبایی خانم‌ها است.
نت‌های بویایی عطر زنانه ایوسن لورن بلک اپیوم:
  • نت اولیه: فلفل صورتی، گلابی، شکوفه پرتقال
  • نت میانی: گل یاس، قهوه
  • نت پایانی: وانیل، نعناع هندی، سدر
عطر بلک اپیوم
1


ادو پرفیوم ایو سن لورن Black Opium Nuit Blanche
  1. عطر زنانه ولنتینو رزا اسولوتو با رایحه یاس:
ولنتینو یکی از برندهای بسیار معروفی است که عطرهای رمانتیک و افسون‌گری بسیار زیادی را وارد بازار کرده است. عطر بسیار محبوب و پر طرفدار رزا از برند ولنتینو یکی از خوش رایحه‌ترین عطرها است که رایحه گرم، شیرین و ملایم آن از رایحه‌های شرقی گرفته شده و همچنین ظاهر بسیار شیک و زیبای آن نمادی از رایحه‌های گل بسیار خوشبو و دلنشین مانند رایحه یاس است که حس هیجان‌انگیز و رمانتیکی را در شما ایجاد می‌کند. خانم‌هایی که دوست داشتنی هستید و به عطر خود اهمیت میدهید از کنار عطر بسیار خوش شرایحه و دلنشین رزا ولنتینو به آسانی نگذرید.
لـ*ـذت تجربه تابستانی خنک با عطرهای میوه‌ای
مشاهده

نت‌های بویایی عطر ولنتینو رزا اسولوتو:
  • نت آغازی: زعفران ، توت فرنگی ، گل یاس
  • نت میانی: گلرز ، شکوفه های پرتقال
  • نت پایانی: چوب ، بادام ، گیاه پاتچولی
عطر زنانه ولنتینو رزا اسولوتو


منبع : ایرانوس


ادو پرفیوم ولنتینو Valentina Rosa Assoluto


هفت عطر زنانه با رایحه یاس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼ و Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا