خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
|ویروس کرونا به دوستان هم رحم نکرد|​

ویروس کرونا همه معادلات دنیای سینما را به هم ریخته است. نه تنها سینماها تعطیل هستند بلکه استودیوهای سینمایی هم تا اطلاع ثانوی دلیلی برای ساخت پروژه‌های خود ندارند. حالا می‌دانیم که یکی دیگر از عناوین مورد انتظار امسال هم فعلا قرار نیست به مرحله انتشار نزدیک شود. اپیزود ویژه سریال Friends که قرار بود از سوی شبکه HBO Max منتشر شود، تاخیری طولانی را تجربه می‌کند.
به نقل از Deadline این اپیزود ویژه قرار نبود یک مجموعه سریالی باشد و بیشتر شبیه به یک مهمانی تلویزیونی بود، با این حال فعلا فرصتی برای تولید آن وجود ندارد. ساخت این اپیزود از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شد اما به مراحل پایانی نزدیک هم نشده است. بنابراین بسیار بعید به نظر می‌رسد که برای انتشار در تاریخ مشخص‌شده، آماده باشد. این اپیزود ویژه قرار بود در ماه می سال جاری میلادی در سرویس استریم HBO Max پخش شود.
جنیفر آنیستون، لیسا کودرو، کورتنی کاکس، مت لی‌بلانک، متئو پری و دیوید شوییمر هر کدام حدود ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند تا در این اپیزود ویژه حاضر باشند. این رقم در گذشته ۴ میلیون دلار گزارش شده بود. این اپیزود ویژه به معنای ریبوت یا آغاز مجدد سریال Friends نیست. این سریال از تاریخ ۱ ژانویه از سرویس استریم نتفلیکس خارج شده و به‌زودی روی سرویس استریم HBO Max به‌صورت انحصاری منتقل می‌شود. عناوین دیگری مانند سریال The Big Bang Theory و Sesame Street هم در سرویس استریم HBO در دسترس هستند. این سرویس استریم از ماه می و تنها با ۱۶ دلار قابل استفاده است.
هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ جدید انتشار اپیزود ویژه سریال Friends وجود ندارد. با این حال اطمینان داریم که این اپیزود مورد انتظار که هواداران بسیار زیادی دارد، در تاریخ از پیش تعیین‌شده منتشر نمی‌شود.​


◘|اپیزود ویژه سریال Friends با تاخیر منتشر می‌شود|◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا