خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,426
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
فکر نکنید که اشتباه خواندید یا من اشتباه کرده ام.

وبلاگ نویسی و تولید محتوا هم جهنمی دارد که بیرون آمدن از آن سخت است اگر مطیع و غلام حلقه به گوش شیطان تولید محتوا باشید .

این شیطان هر روز به شما نصیحت هایی میکند که فقط کافی است به حرف های او گوش بدهید تا جهنم واقعی را جلوی چشمان تان در تولید محتوا ببینید !

کافی است کمی به این حال و روزی که بسیاری از ما در تولید محتوا و وبلاگ نویسی داریم نگاهی بیاندازید

چه چیزی باعث شده است که ما به این حال و روز بیفتیم ؟

یا چه تفاوتی میان ما و دیگر بلاگرها که وبلاگ آن‌ها همیشه پر از کامنت و لایک است وجود دارد؟

با وجود اینکه ما همه کارهایی که رقیبان پرطرفدار برای جلب توجه مخاطب انجام می‌دهند، انجام دادیم!

پست نوشتیم (فقط)، آن را منتشر کردیم (فقط) و در توییتر و فیس‌بوک و اینستاگرام و… در مورد آن صحبت کردیم (شاید) و زیر پست‌های محبوب کامنت گذاشتیم یا پست میهمان در وبلاگ‌های مشهور نوشتیم (شاید)، دیگه چه کار دیگری باید می‌کردیم که نکردیم؟!

اما باتمام این کارهایی که کردید ، هیچ کس اهمیتی به وبلاگ شما نمی‌دهد .

چرا کاری نمی‌کنید؟

سؤال خوبی بود و دلیل اینکه جوابی برای سؤال ندارید سردرگمی شماست. گاهی اوقات نمی‌دانید کدام اشتباه یا اشتباهات باعث شده است که در سراشیبی سقوط بیفتید و کدام راه می‌تواند شما را نجات دهد.

شاید شما منتظر هستید که ما شروع به نوشتن راه حل‌هایی برای مشکلات شما کنیم، اما هدف ما در این مقاله این نیست. نیست چون نمی‌خواهیم شما همچنان اشتباهات خودتان را ادامه دهید پس نگاهی متفاوت به مشکلات یک وبلاگ نویس ناموفق خواهیم داشت و به شما در مورد کارهایی که او را تبدیل به این موجود سردرگم کرده است، خواهیم گفت.

در مقاله امروز رایتینا ، ما 20 مورد شیوه رفتاری بلاگرهای ناموفق و سردرگم را به شما میگوییم که هر کدام از این 20 مورد می‌تواند یک نمره از بیست وبلاگ نویسی شما را کم کند. پس اگر عناوین را یکی پس از دیگری خواندید و احساس کردید که خودتان آلوده به آن هستید، بهتر است فکری برای رفع این اشتباهات بکنید.

پیغام 1« شیطان تولید محتوا » به شما : همیشه داستان بنویس

ما بارها گفته‌ایم که برای افزایش فروش و موفقیت در بازاریابی محتواییباید شروع به داستان‌پردازی کنید چرا که مردم داستان دوست دارند اما گفته ما به این معنی نبوده است که شما یک قصه و داستان بد و کسل کننده به خورد مخاطب بدهید ! و هدف ما هم این نبوده که بگوییم همه وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا باید در محتوا نویسی حتما داستان بگویند و همه افراد باید این استعداد را داشته باشند !

گفتن یک داستان خسته کننده نه تنها هیچ دردی دوا نمی‌کند بلکه موجب خستگی خواننده از متن شما، بی‌انگیزگی و در نهایت کلیک روی ضربدر می‌شود! مگر اینکه شما داستان‌نویس باشید یا آموخته باشید که چه طور داستان جذاب بنویسید .

امتحان اینکه شما داستان‌نویس قهاری هستید کار آسانی است. یکی از کافه‌های شلوغ را انتخاب کنید و تعدادی از دوستان تان را به یک عصرانه یا قهوه دعوت کنید، داستانی که در یکی از پست‌های خود نوشته بودید را بخوانید، اگر همه به داستان شما گوش دادندو قیافه هایشان کنجکاوی می بارید و دوست داشتند تا آخر داستان گوش کنند ،بدانید که واقعاً شما داستان‌نویس قهاری بودید و خوانندگان وبلاگ شما، در اشتباه محض هستند! اما در غیر این صورت اگر دیدید که همه از چشم هایشان می بارد که بخواهند به شما بگویند لطفا بس کن ، یا شروع به خمیازه کشیدن کردند ، باید قول دهید که هیچ‌وقت دیگر داستان‌سرایی نکنید.

واقعیت تلخ: وبلاگ نویس متوسط بعید است داستان خوب بنویسد.

پیغام 1« شیطان تولید محتوا »


پیغام 2 « شیطان تولید محتوا » به شما : هیچ آموزشی به درد تو نمیخوره و همه آموزش ها دروغ است

پیشگو نیستیم، اما می‌توانم حدس بزنم که در سر شما چه گذشته است. در سر شمایی که اکنون دست روی پیشانی گذاشته‌اید و به زمان‌هایی که برای رشد وبلاگ صرف کردید فکر می‌کنید و حسرت میخورید. به نظر خودتان هیچ راه پیشنهاد شده و تکنیکی که دیگران از آن استفاده کرده و موفق شده‌اند برای شما مناسب نیست و نبوده است. در ذهن خودتان همه توصیه‌کنندگان این پیشنهادها را نفرین میکنید و مهر فریبکار بودن به آنها می‌زنید.

با خودتان رو راست باشید .

برای رسیدن به موفقیت از طریق الگو برداری از دیگران و استفاده از راهنمایی های آنها ، اولین قدم این است که پیش‌نیازهای لازم برای به کار بردن پیشنهاد را در دست داشته باشید و سپس یاد بگیرید چگونه از این پیش‌نیازها در رسیدن به هدف اصلی استفاده کنید، روزی خواهد شد که خودتان می‌توانید دیگران را هدایت کنید و قوانین و راهنمایی‌های مفیدی به آن‌ها پیشنهاد کنید، اما تا آن روز باید در نقش یک آموزنده باشید.

یک‌شبه نمی‌توانید پیانو یاد بگیرید، اما وقتی یاد گرفتید و هر روز تمرین داشتید، روی خواهد شد که می‌توانید به فرزند خود آموزش پیانو زدن بدهید. اگر شما نتوانستید پیانو یاد بگیرید، احتمالا آموزش پیانو اشتباه نبوده است، بلکه شما بوده‌اید که نتوانستید راهنمایی‌های داده شده را درست انجام دهید.

اگر میخواهید حرف شیطان را گوش نکنید و مهارت تولید محتوا را یاد بگیرید از اینجا شروع کنید

پیغام 3 « شیطان تولید محتوا » به شما : در همه شبکه های اجتماعی باید فعال باشید

در گذشته ی وبلاگ نویسان متوسط و ضعیف یک نقطه مشترک وجود دارد، و آن هم این است که به صورت کاملا غیر حرفه ای در همه شبکه‌های اجتماعی ثبت نام کرده اند و فکر میکنند می توانند در همه آنها حضور مداوم و مفید داشته باشند . این افراد احتمالا زیاد شنیده اند که برای اینکه بتوانند ترافیک بیشتری روانه سایت خودشان کنند باید در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام ،توییتر، پینترست و لینکدین و… عضو شوند و پست‌های خود را در آن‌ها به اشتراک بگذارند تا موفق شوند. به همین آسانی.

چه فریب ساده‌ای!!‍‍‍

شبکه های اجتماعی و حضور در آنها برای بسیاری از کسب و کارها کاملاً حیاتی است اما چیزی که مهم‌تر از هرچیزی است یک کلمه 5 حرفی است به نام :

تمرکز

مگر با یک دست چند هندوانه می‌توانید بردارید که فکر میکنید می توانید به عنوان یک بلاگر یا محتوا نویس در چندین و چند شبکه اجتماعی به صورت روزانه فعال باشید و پست های خلاقانه و منحصر به فرد منتشر کنید ؟ این کار باعث می‌شود انرژی شما تقسیم و به همان اندازه درصد موفقیت تان کم شود. شاید حتی بهتر باشد که حضور در شبکه های اجتماعی را در شروع کار تولید محتوا و وبلاگ نویسی نادیده بگیرید. زمانی به فکر شبکه اجتماعی باشید که هزار خواننده و دنبال کننده روی وبلاگ و سایت خودتان داشته باشید.



باید برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی حرفه ای باشید تا بتوانید بترکانید!
رمز و راز یک کمیپن اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و پولساز ( × این اشتباهات را هر گز نکنید ×)

راهنمای راه‌اندازی کمپین‌ در شبکه‌های اجتماعی( + نمونه کمپین های موفق)
این ۶ اشتباه در تولید محتوای شبکه های اجتماعی = شکست
با این ۱۲ تاکتیک تولید محتوای اینستاگرام ، تعداد لایک و فالور را در صفحه اینستاگرام کسب و کارتان افزایش بدهید (+دانلود برنامه و ابزارهای کاربردی )
۳ ترفند تولید محتوای لینکدین که در یک روز میزان بازدید را ۲۴ برابر میکند؟
۱۱ نکته ساده اما مهم که همه برندهای موفق در تولید محتوای توییتر به کار می گیرند ( این راهکارها ۱۰۰% جواب میدهند )


پیغام 4 « شیطان تولید محتوا » به شما : تا جایی که می توانی کوتاه بنویس

اگر می خواهید حرفه ای باشید و حرفه ای به نظر برسید اصلا دنبال کوتاه نویسی نباشید. یک وبلاگ نویس تازه‌کار نباید در شروع به کار وبلاگ نویسی و تولید محتوا ، پست‌های کمتر از 1000 کلمه منتشر کند و باید هدف اصلی خودش را باید روی تعداد کلمات حداقل 2000 کلمه بگذارد .

اما چرا؟

به سه دلیل ساده:

  1. خوانندگان حرفه‌ای و کسانی که می‌توانند پای ثابت وبلاگ شما شوند، پست‌های طولانی را جدی‌تر دنبال می‌کنند، می‌خوانند و به اشتراک می‌گذارند (تمام!)
  2. اگر شما یک وبلاگ نویس متن‌های طولانی باشید توانسته‌اید غول بزرگ تنبلی را شکست دهید و از بسیاری از رقیبان خودتان پیشی بگیرید.
  3. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل علاقه زیادی به محتوای طولانی دارد. می‌دانید که گوگل چقدر باهوش است و متن کوتاه به گوگل وقت جستجو می‌گوید هنوز بالغ و انچنان باهوش نیست.
پس متن کوتاه ننویسید یا حداقل سعی کنید متن‌های کوتاه را در کنار هم قرار دهید و یک متن بلند منتشر نمایید.



اما انتشار محتوای طولانی مزایای بیشتری هم دارد :
چرا تولید محتوای طولانی بهتر است ؟ + ( ۷ راهکار تولید محتوای طولانی جذاب )


پیغام 5 « شیطان تولید محتوا » به شما : مثل پدر و بزرگ و مادربزرگ ها موعظه کن

آیا شما از جمله کسانی هستید که همچنان اعتقاد دارید رساله «عقل سیلم» نوشته شده به دست توماس پین که از بیان ساده برای افزایش فهم عمومی از مشکلات سـ*ـیاسی نگارش شده بود، بعد از 300 سال طرفدار دارد؟

اگر این چنین فکر می‌کنید کمی باید در نظر خودتان تجدید نظر کنید چرا که این رساله 300 ساله دیگر به درد مردم امروزی نمی‌خورد. مخاطبان امروزی بارها و بارها اصطلاحاتی به مراتب پیچیده‌تر از آنچه که در کتاب «عقل سلیم» آورده شده است، مواجه شده و مفاهیم را درک کرده‌اند.پس لازم نیست برای آن‌ها موعظه و بیان واضحات کنید.

شما می‌گویید که مردم موعظه شدن را دوست دارند، اما من می‌گویم که این مهم نیست. وقتی هیچ کس شما را جدی نمی‌گیرد اگر تمام واقعیت‌های دنیا را هم موعظه کنید هیچ تفاوتی به حال کسی نخواهد کرد (واقعیت تلخ). پس، از نوشتن موعظه و نصیحت‌های مادرانه و پدرانه روی وبلاگ دست بردارید تا به خوانندگان بهانه زدن ضربدر قرمز را ندهید.

پیغام 5 « شیطان تولید محتوا »


پیغام 6 « شیطان تولید محتوا » به شما : تا جایی که می توانی پیچیده بنویس

حسی مخالف پند و موعظه و تکرار مکررات وجود دارد که آن هم خطرناک است.

بعضی از نویسندگان وبلاگ‌ها به قدری روی بکر بودن نوشته خود تمرکز می‌کنند که اساساً هیچ خواننده‌ای نمی‌تواند آن را درک کند و عملاً فقط می تواند برای موتور جستجو گوگل برای افزایش تعداد جستجوها کاربردی باشد. این نویسندگان به موعظه و بیان واضحات اعتقادی ندارند و دوست دارند حرکتی نو بنا کنند که متأسفانه در نطفه خفه می‌شود.

رویکرد بهتر این است که از این قوه قوی در استنباط مسائل برای نوشتن بعد جدیدی از مسائل همیشگی بشری استفاده کنید و گوشه تاریکی از موضوعات ملموس را روشن‌تر کنید. این گزینه می‌تواند راهکار خوبی برای شمایی که به اصالت مطلب اهمیت می‌دهید، باشد.

پیغام 7 « شیطان تولید محتوا » به شما : خجالتی و ترسو باش

از جمله وبلاگ نویسانی هستید که دوست ندارید به خوانندگان خودتان بگویید پست را منتشر کنند چرا که می‌ترسید ناراحت شوند؟ یا در مورد بیان واقعیت‌ها تا جایی کوتاه می آیید و حقیقت را پنهان میکنید که مبادا زمانی باعث رنجش آنها شوید؟

باید بگیم که ، شما یک وبلاگ نویس بزدل و ترسو هستید. وبلاگ نویسان قوی و کسانی که دنبال کننده های زیادی دارند ، افرادی شجاع و نترس هستند. نیازی نیست شجاعت همراه با بی‌نزاکتی باشد. اما شما نمی‌توانید به خوانندگان خود کمک کنید در حالی که روی حقیقت می‌رقصید و فقط واقعیت‌های شیرین را نشان آن‌ها می‌دهید. شما باید هوشمندانه‌تر از خواننده خود عمل کنید، مغز او را به کار گیرید و شاید کمی هم جسارت داشته باشید. دنیا به حد کافی بزدل دارد، شما آمار آن را بیشتر نکنید.



پیغام 8 « شیطان تولید محتوا » به شما : هر موقع شد بنویس و خودت رو اصلا اذیت نکن

برای بسیاری از افراد، پیدا کردن زمانی برای نوشتن و وبلاگ نویسی بهمانند بستن چمدان است.

تجربه بستن چمدان که داشته‌اید؟

اول وسایل موردنیاز را داخل آن قرار می‌دهید، سپس در آن را می‌بندید، اگر دوباره جای کافی بود وسایل بیشتر به آن اضافه می‌کنید باز هم در آن را می‌بندید و تا زمانی که چمدان کاملاً پر نشده است این پروسه تکرار می‌شود و در نهایت وسایلی که باقی می‌مانند را داخل چمدان نمی‌گذارید.

در زندگی مسائل زیادی وجود دارد اما شما باید در هر موقعیتی دو چیز را اولویت اصلی خود قرار دهید، خانواده و کار.

اگر جایی برای اولویت‌های اضافی داخل برنامه زندگی روزانه (چمدان) داشتنید دوستان و استراحت را قرار می‌دهید. اگر باز هم‌ جایی داخل چمدان زندگی وجود داشت نویسندگی را در آن جا می‌کنید. ( البته این حالت برای افرادی است که تولید محتوا و وبلاگ نویسی کار اصلی شان نیست )

به دلیل اینکه نویسندگی آخرین نیاز روزانه زندگی شما است، معمولاً هیچ‌وقت در چمدان جا نمی‌شود.

نمی‌توانیم شما را مقصر این اشتباه بدانیم چرا که اگر کار اصلی شما نویسندگی نباشد، روزمرگی و سرعت بالای زندگی، نویسندگی را از قطار زندگی جا می‌اندازد. راه حل این است که اگر وبلاگ نویسی و موفقیت در آن برای شما مهم هست، نویسندگی را در اولویت‌های اول کنار کار خود قرار دهید و قبل از همه داخل چمدان بگذارید. مطمئن هستم که زمان لازم برای انجام آن را پیدا خواهید کرد.

پیغام 8 « شیطان تولید محتوا »


پیغام 9 « شیطان تولید محتوا » به شما : فقط روی سئو کار کن ، زودتر از چیزی که فکر کنی رتبه #1 میشی

بخشی از صحبت‌های یک سئوکار فریبکار:

امم.. خب سایت شما می‌تواند با استفاده از چند واژه کلیدی از همان روز اول شروع خوبی داشته باشد و در عرض چند ماه به یکی از سایت‌های پرطرفدار ایرانی تبدیل شود. مطمئن باشید هزینه‌ای که ما برای سئو سایت شما می‌گیریم کاملاً عادلانه است و روی روش‌های بهینه‌سازی سئو تمرکز خواهیم کرد. موافقید؟

امیدوارم جواب شما بله نبوده باشد!

چرا که سئو سایت و گرفتن ترافیک از موتورهای جستجو زمانی به درد می‌خورد که شما مطالب به درد بخور و خوبی داشته باشید که افراد زیادی باشند خواستار آن باشند و مطالب شما را دوست داشته باشند و به آن لینک بدهند. زمانی که هیچ کس به شما اهمیت نمی‌دهد چرا می‌خواهید سئو سایت را بالا ببرید؟

فرض کنید مطالب شما همگی 200 کلمه‌ای باشند. گوگل مسلماً با هیچ روشی (مگر کلاه‌سیاه) شما را در نتایج خود نمایش نمی‌دهد.

پس هوشیار باشید و روی محتوانویسی حرفه ای کار کنید. استراتژی محتوا چیزی است که باید آن را یاد بگیرید و به کار ببرید.



اما سئو خوب و حرفه ای در کنار محتوای عالی می تواند معجزه کند :
جدید ترین تکنیک های سئو وبلاگ-( کلمات کلیدی دم دراز + مدل خوشه ای محتوا)


پیغام 10 « شیطان تولید محتوا » به شما : چند وبلاگ هم زمان داشته باش

به نظر من، رسیدن به یک وبلاگ ارزنده و پرمخاطب با کمتر از 10 ساعت کار حرفه‌ای روی آن غیرقابل دستیابی است.

اگر می‌خواهید زودتر از آنچه که من تفکر میکنم به موفقیت برسید باید بیشتر تلاش کنید و زمان زیادتری صرف کنید. اگر می‌خواهید توسعه موازی وبلاگی را شروع کنید، به ازای هر وبلاگ باید بیش از 10 ساعت زمان داشته باشید. پس اگر زمان اضافی دارید این کار را بکنید اما اگر زمان شما محدود است، روی مهم‌ترین وبلاگ تمرکز کنید و به غنی کردن آن مشغول شوید. اگر زمان کافی نداشته باشید و باز هم سراغ دو وبلاگ بروید بیشتر در گِل شکست فرو خواهید رفت.

پیغام 10 « شیطان تولید محتوا »


پیغام 11 « شیطان تولید محتوا » به شما : یه اسم الابختکی برای وبلاگت انتخاب کن

تجربه این را نداشته‌اید که وسایل موردعلاقه خودتان که شاید ماه‌ها برای داشتن آن تلاش کرده‌اید را خریداری می‌کنید اما بعد از مدتی با تغییر اولویت‌های زندگی شما، لـ*ـذت استفاده از این وسایل هم به کلی رنگ می‌بازد؟ اسم وبلاگ هم مانند همین وسایل است و بعد از گذشت مدتی از شروع به کار وبلاگ متوجه می‌شوید که اولویت و هدف اصلی شما با عنوان هیچ مطابقتی ندارد.

بهترین راه حل این است که عنوانی به دور از موضوعیت خاص انتخاب کنید و با همان شروع به کار کنید. مطمئناً تغییر آدرس وبلاگ یا عنوان آن دردسرساز خواهد بود اما نداشتن وبلاگ به خاطر اینکه شما یک کمال‌گرایی مطلق در انتخاب اسم دارید و قدرت انتخاب را از شما گرفته می‌تواند آزاردهنده تر باشد.

پیغام 12 « شیطان تولید محتوا » به شما : به دنیا نشان بده چقدر باهوشی

شما باهوش هستید و این یک امر بدیهی است اما چرا این خصلت را به نام دامنه سایت، عناوین و داخل پست‌ها سرایت می‌دهید؟ آیا مطمئن هستید که همه به اندازه شما وقت و زمان برای خواندن مطالب وبلاگ دارند؟ خب مسلماً نه. خوانندگان بیشتر از شما برای رسیدن به کارها و امور روزانه خود عجله دارند و نمی‌توانند ساعت‌ها حتی اگر مطلب شما پیچیدگی زیبایی داشته باشد آن را رمزنگاری کنند و به سراغ وبلاگ همسایه که همه چیز در آن دو دو تاچهار تا است می‌روند.

هوشمندی خودتان را در جایی به مانند ایجاد پست‌های دلخواه خوانندگان و تشخیص نیازهای متقابل آن‌ها نشان دهید و مطمئن باشید که بازخورد خوبی هم از آن‌ها خواهید گرفت.

پیغام 13 « شیطان تولید محتوا » به شما : ست گادین شو!

همیشه این جمله را از تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ نویسانی که به افراد موفق اعتقاد شدید دارند می‌شنویم: ولی گفته شما، مطابق گفته ست گادین نیست!

نمی‌دانم ست گادین seth godin را می‌شناسید یا نه. او یکی از قوی‌ترین سخنرانان دنیای کارآفرینی است که در حیطه کاری خودش کاملاً موفق و الگو هست. اما بیایید مثال ساده‌ای برای جلوگیری از سوء تفاهم بزنیم. فرض کنیم شما عاشق فوتبال هستید. اگر ما به شما یک دست لباس و کفش ورزشی بدهیم و راهی ورزشگاه در تیم محبوب خودتان و لیگ حرفه‌ای کنیم، می‌توانید موفق باشید؟

مسلماً نه و دست از پا درازتر و حتی با مصدومیت از زمین اخراج می‌شوید. ورزشکاران حرفه‌ای که شما آن‌ها را دوست دارید کل عمر خود را روی همین زمین سبز که اکنون روی آن به گریه نشسته‌اید، صرف کرده‌اند، زمینی که آن‌ها بارها زمین خورده و باز بلند شده‌اند تا به این نقطه برسند. پس بهتر است قبل از شدیدتر شدن مصدومیت، خودتان را از بازی معاف کنید و به نشستن و تماشا کردن فوتبال اکتفا کنید.

ست گادین، دیگو مارادونا فوتبال است، کسی که می‌تواند در چند کلمه معجزه خلق کند و به شدت استعداد زیادی در نوشتن و خلاقیت دارد.سعی نکنید خودتان را با او مقایسه کنید و دقیقا او شوید. پس کپی کردن از ست گادین را کنار بگذارید. حتی اگر استعدادی به مانند او داشتید از کپی کردن باید پرهیز کنید و راه خودتان را شروع کنید. کمی هم خودتان باشید بد نیست.



پیغام 14 « شیطان تولید محتوا » به شما : مغزت که آماده شد، برگرد و بنویس

چند بار این جمله وسوسه کننده را به خودتان گفته‌اید؟ شاید ده‌ها بار در روز و هزاران بار تا حالا! هر وقت که خسته شدید یا احساس ناامیدی کردید! زمان‌هایی که فکر کردید نمی‌توانید بنویسید و باید یک استراحت به خودتان و مغزتان بدهید تا دوباره سرحال شود. اما واقعاً این کار می‌تواند نتیجه بخش باشد؟

واقعیت این است که نه. شما ترسیده‌اید و عقب نشینی کرده‌اید. این اتفاق زمانی می‌افتد که شما در مقابل مشکلات قرار می‌گیرید و احساس می‌کنید که اکنون نیاز به دلیلی برای عقب نشینی دارید و از احساسات برای این کار استفاده می‌کنید. این کار می‌تواند خوب باشد اما نه برای شمایی که نویسنده وبلاگ یا تولید کننده محتوا هستید. شما باید بنویسید حتی وقتی خسته‌ و داغونید!

برای نویسندگان مهم نیست دیگران چه می‌گویند، چه اتفاقی در خانه کناری افتاده است، چه کسی بیرون از خانه فریاد می‌کشد، کجای دنیا بمب کار گذاشته‌اند و چه کسی در بیمارستان جان خودش را از دست ‌داده است. آن‌ها فقط می‌نویسند تا بگویند که می‌توانند موفق باشند.

پیغام 14 « شیطان تولید محتوا »


پیغام 15 « شیطان تولید محتوا » به شما : حداقل 1 هفته برای انتخاب تم ورد پرس وقت بذار

همان مسئله‌ای که در مورد انتخاب دامنه وب‌سایت وجود داشت دوباره برای شما تکرار می‌شود. لازم نیست همیشه میان انتخاب‌های زیاد خودتان را در گرداب ایده آل‌گرایی بیندازید. کافی است که اولین و بهترین مورد را انتخاب کنید و با همان ادامه دهید. البته نمی‌توان گفت اولین، بهترین است اما می‌توان گفت زمان برای شما در حال حاضر مهم‌تر از تفاوت میان گل صورتی و بنفش روی تم وبلاگ است. پس به خودتان 15 دقیقه وقت برای انتخاب تم بدهید و در انتها، تیر خلاص بزنید.



پیغام 16 « شیطان تولید محتوا » به شما : منتظر دست غیب (فریلنسر) بمان

آیا هنوز انقدر ناتوان هستید که از دیگران برای انجام کارهایی که خودتان می‌توانید با کمی صرف وقت در آن حرفه‌ای شوید، کمک می‌خواهید؟ خب تا چه زمانی می‌خواهید به فریلنسرها وابسته باقی بمانید؟ وقت آن نرسیده که خودتان را تکانی بدهید؟ بارها شده است که کاری را به خاطر اینکه دیگران نتوانسته‌اند شما را همراهی کنند، ناقص گذاشته و رها کرده‌اید. اما بازهم هیچ تصمیم عاقلانه‌ای نگرفته‌اید. این بار دست از جیب خود بیرون بیاورید و دل به کار بدهید و خودتان نیازتان را تا جایی که امکان دارد برطرف کنید.

تا زمانی که به دیگران وابسته باشید هر روز ضعیف و ضعیف‌تر می‌شوید تا جایی که بدون آن‌ها دیگر نمی‌توانید وبلاگی داشته باشید.



اما اگه خودتون میخواید فریلنسر باشید حتما از نوع حرفه ای باشید :
۵ حقیقت گفته نشده در مورد پولسازی به روش « فریلنسر با پیژامه »!

چگونه با شناخت فریلنسینگ می توانید مثل من درآمد ماهانه چند ده میلیونی داشته باشید ؟
۵ ترفند افزایش درآمد برای یک فریلنسر تولید محتوا تازه کار (راهکارهای جذب مشتری بیشتر )
مراقب باشید این ۸ اشتباه را به عنوان فریلنسر تولید محتوا مرتکب نشوید (تجربه شخصی نویسنده)
چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا روزانه حداقل ۱۲۰ هزار تومان درآمد کسب کنیم ؟


پیغام 17 « شیطان تولید محتوا » به شما : هاست ارزان یا رایگان استفاده کن

ارزان است یا رایگان، اما شما می‌توانید با دیگر مشکلات آن کنار بیایید؟

مطمئن هستید که عواقب بعدی را قبول خواهید کرد؟

استفاده از هاست ارزان به مانند خریدن لباسی است که می‌دانید هیچ کیفیتی ندارد و از قضا دوست دارید لباس را برای میهمانی مهمی هم به تن کنید، پس باید واقعاً دل و جرئت زیادی داشته باشید. گاهی اوقات هاست های ارزان و رایگان به یک‌باره حذف، هک یا کند می‌شوند و شما هیچ کاری نمی‌توانید کنید. اگر تاکنون کار زیادی برای وبلاگ خود نکرده‌اید و هاستی رایگان دارید، بهتر است دست از کار روی آن بکشید و به سراغ یکی از هاست های مطرح و مطمئن بروید. مطمئن باشید پولی که می‌دهید ارزش زمانی که برای بازیابی اطلاعات خود روی هاست ارزان باید صرف کنید را دارد.

می‌توانید زیرک باشید و اکنون دست به کار شوید یا می‌توانید صبر کنید تا هاست شما را وادار به این کار کند.

پیغام 17 « شیطان تولید محتوا »


پیغام 18 « شیطان تولید محتوا » به شما : ایمیل مارکتیگ مرده است

بسیاری از وبلاگ نویسان این روزها فکر میکنند که ایمیل مارکتینگ مرده است و به همین خاطر اصلا سراغ آن نمی روند . بعضی از آنها هم به اشتباه فکر میکنند که هر زمان که محصولی برای فروش یا خدماتی برای ارائه داشتند باید به وسیله ارسال ایمیل مخاطب خودشان را آگاه کنند .

اما همین کار میتواند به جای ایمیل مارکتینگ وبلاگ شما را به یک وبلاگ مرده تبدیل کند . پس به جای اینکه فقط و فقط به اطلاع رسانی از طریق RSS بسنده کنید و یا هیچ اطلاع رسانی ای نکنید کافی است هفته ای یکبار یا دو بار تعدادی از لینک های مقالات وبلاگ تان را که جذاب تر هستند در قالب یک ایمیل جذاب برای مشترکان سایت یا وبلاگ تان ارسال کنید . اینجاست که متوجه می شوید ایمیل مارکتینگ نه تنها نمرده است بلکه زنده تر از چیزی هست که شما فکر میکنید .



ایمیل مارکتینگ اصلا نمرده است !
با تولید محتوای حرفه ای در خبرنامه ایمیلی به ازای هر ۱۰۰۰ تومان هزینه ۴۰۰۰۰ تومان سود کنید !

۱۰ روش تولید محتوای تعاملی ( تعریف – کاربرد در ایمیل مارکتینگ – مثال تصویری – معرفی ابزار)
راهنمای تولید محتوای ایمیل خوش آمد گویی برای کسب و کارها ( ۷ ایمیل الگو +۵ مثال تصویری از ایمیل خوش آمد گویی برندها)


پیغام 19 « شیطان تولید محتوا » به شما : هر جا دستت میرسه محتوا رو منتشر کن ، کی به کیه !

اینکه محتوای خوب برای سایت مفید است، شکی نیست و هر کسی روزانه وقت می‌گذارد تا وبلاگ خودش را با محتوای مناسب پر کند. اما چقدر مطمئن هستید که محتوا مناسب در موقعیت مناسب منتشر می‌شود؟مسلماً انچنان مطمئن نیستید چون که اگر بودید الان در حال خواندن اشتباه نوزدهم نبودید.

تصور کنید مارتین لوتر کینگ، جملات تأثیرگذار خودش در سخنرانی«رؤیایی دارم» را بدون مخاطب و داخل اتاقی خالی فریاد می‌زد! آیا این سخنرانی تبدیل به تأثیرگذارترین سخنرانی تاریخ می‌شد؟ اگر مخاطبی وجود نداشته باشد یا شما جایی نامناسب محتوای خود را منتشر کنید، هیچ تأثیری نخواهید داشت. حالا هرچقدر دوست دارید فریاد بکشید.

پیغام 20 « شیطان تولید محتوا » به شما : تو هیچ وقت موفق نمیشی ، تو این کاره نیستی !

آخرین عنوان این مقاله را نخوانده از مقاله خداحافظی نکنید.

اگر تا به این جا به این نتیجه رسیده اید که همه یا تعدادی از این 20 اشتباه را انجام داده‌اید و حس شکست میکنید و دوست دارید هرچه زودتر این عنصر نفرت انگیز که باعث سرشکستگی شما شده است را از زندگی تان حذف کنید و برای همیشه وبلاگ نویسی و تولید محتوا را رها کنید از شما میخواهم که این کار را نکنید و اشتباه 21 ام را مرتکب نشوید !

همه ما روزهایی در زندگی مان پر از این اشتباهات عجیب و غریب بودیم و حتی ممکن است در آینده گرفتار آنها شویم، و زندگی مجموعه‌ای از منفی‌ها و مثبت‌ها است که در نهایت باید برآیندی مثبت داشته باشد. پس ناامید نشوید.

شکست‌هایی که تا امروز خورده‌اید را کنار هم بگذارید و راه روشن‌تری برای خودتان ترسیم کنید. از تجربیات دیگر وبلاگ نویسان استفاده کنید. بارها و بارها و خسته و مغرور نشوید. موفقیت تصادفی نیست بلکه کاملاً باید برنامه‌ریزی شده باشد، حداقل در وبلاگ نویسی و تولید محتوا این‌گونه است.

اعتماد به نفس خودتان را بعد از شکست‌ها از دست ندهید و دوباره دست روی زانو بگذارید و وبلاگ و سایت خودتان را بیش از قبل دوست داشته باشید و سعی کنید او را مانند فرزند خودتان خوب تربیت کنید. شما می‌توانید و نباید نگران باشید. هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما بایستد. فقط تلاش کن و موفق شو.

* عنوان و برچسب های مناسب
* تصاویر جذاب و زیبا
* مطالب کامل
* لینک گذاری کامل​
انجمن رمان نویسی


شیطان تولید محتوا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا