خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
قانون متافیزیک خوداتکایی

به‌طورکلی، اکثر مردم به هنگام تحت فشار قرار گرفتن برای انجام کاری که به آن علاقه ندارند، احساس محدودیت، نارضایتی و حتی غیرانسانی می‌کنند. سعی کنید تا زندگی خود را به دست گرفته و نقشی مهم در عزت‌نفستان ایفا کنید.

برای اینکه انرژی خوداتکایی را آزادانه در بدن جاری سازید، به دنبال اشتیاق و علاقه خود بروید. سعی کنید تا اشتیاق و علاقه خود را به حرفه اصلی یا حتی یک حرفه نیمه‌وقت در زندگی تبدیل کنید.



قانون متافیزیک تشعشع انسانی

این قانون نوسان پرانرژی انسانی را کنترل می‌کند. چندین مرکز انرژی در سراسر بدن ما وجود دارد و مهم‌ترین آن ۷ چاکرای اصلی در امتداد ستون فقرات است. قدرت تابش و جذب ما تا حد زیادی بستگی به میزان باز بودن این چاکراها دارد.

اگر ما انرژی مثبت را انتقال دهیم، به‌احتمال‌زیاد افراد و موقعیت‌هایی را در زندگی جذب می‌کنیم که نوسان انرژی آن‌ها با افکار و احساسات ما همسان باشند. در طرف مقابل، اگر ما بر انرژی‌های منفی تمرکز کنیم، به‌احتمال‌زیاد افراد و موقعیت‌های منفی را به‌طرف خود جذب خواهیم کرد.



قانون متافیزیک اعتقاد راسخ

این قانون ارتباط تنگاتنگی با قانون متافیزیک تشعشع انسانی و قانون همگانی جذب دارد. وقتی‌که ما به چیزی اعتقاد راسخ داشته باشیم، کائنات برای محقق ساختن آن در زندگی برای ما تلاش می‌کند. به واکنش‌های احساسی خود توجه کرده، علایق خود را دنبال کنید و یقین داشته باشید که موفقیت همواره بخشی از وجود شما بوده، است و خواهد بود.

تمرکز بر موضوعات منفی نظیر کمبودها، شک‌ها و نگرانی‌ها تنها سبب خلق احساساتی می‌شود که پتانسیل مثبت شما را از بین برده و موارد منفی را به‌طرف شما جذب می‌کنند.



قانون متافیزیک تصمیمات مثبت

افراد موفق متوجه شده‌اند که هر آنچه که فکر کنند، سخن بگویند یا انجام دهند، تلاشی آگاهانه برای خلق واقعیت رؤیاهای درونی خود آن‌هاست. تصمیمات بی‌شماری وجود دارند که ما آن‌ها را تنها در یک روز می‌گیریم و حقیقت زندگی ما در حال حاضر نیز نتیجه تصمیمات گذشته ما هستند.

برای این منظور یک دوگانگی در هر امری وجود دارد، درنتیجه هر تصمیمی که ما می‌گیریم یا به حقیقت می‌پیوندد یا ساکن باقی می‌ماند؛ بنابراین همیشه دارای اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت در زندگی باشید و برای محقق ساختن آن‌ها خود را آماده نگه دارید.



قانون متافیزیک رشد مداوم

برای اینکه بتوان به حداکثر موفقیت دست یافت و تمامی پتانسیل‌های موجود در خود را شکوفا کرد، باید همیشه به فکر یادگیری چیزهای جدید بود. همیشه چیزی جدید برای یادگیری، به‌خصوص در رابـ*ـطه با علایق شخصی و اهداف سبک زندگی، وجود دارد.

وقتی‌که ما احساس می‌کنیم که در کاری به اوج رسیده‌ایم، شروع به تنزل می‌کنیم. مغز در این زمان به‌مانند یک ماهیچه عمل می‌کند. افراد موفق هرگز رشد ذهنی خود را متوقف نمی‌کنند. آن‌ها همواره به دنبال علایق و اهداف خود و یادگیری موارد جدید برای بهبود کیفیت زندگی خویش هستند.

متافیزیک موضوع عمیق، پیچیده و شاخه‌ای از فلسفه است که دانشمندان بسیاری درباره آن تحقیق کرده و سخن گفته‌اند. برای اینکه بتوانیم درباره متافیزیک قضاوت کنیم باید بیشتر مطالعه کنیم.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


قوانین متافیزیک چگونه باعث رشد ما می‌شود؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا