خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فقط کافیست دمای محفظه را متعادل کنید​
با رسیدن به اواخر بازی، Resident Evil 3 معمایی پیش رویتان می‌گذارد که باید در آن واکسن ویروس کشنده تی را بسازید. برای حل معمای واکسن Resident Evil 3 ابتدا باید آنتی‌ژن و نمونه‌ کمکی را پیدا کنید. با این کار، مجوز استفاده از دستگاه تولید واکسن در اختیارتان قرار می‌گیرد و اینجاست که باید از طریق یک پنل، دمای لازم برای ساخت واکسن را فراهم کنید. اگر به این نقطه رسیدید و هنوز نتوانستید معمای واکسن Resident Evil 3 را حل کنید، پس تا انتهای این متن با ما همراه باشید.
آنتی‌ژن و نمونه‌های کمکی را از کجا پیدا کنیم؟
همانطور که گفتم، برای ساخت واکسن ویروس تی، به یک آنتی‌ژن و یک نمونه کمکی احتیاج دارید. برای پیدا کردن آنتی‌ژن کافیست به طبقه دوم بروید و به اتاقی که با عبارت «Lab» نام گذاری شده، وارد شوید.

با ورود به این اتاق به سمت میزی بروید که سه بازوی مکانیکی زرد رنگ روی آن قرار گرفته. با نزدیک شدن به این میز، می‌توانید با فشردن کلید ضربدر یا A، آنتی‌ژن را دریافت کنید. حالا کافیست برای به دست آوردن نمونه کمکی به سمت اتاق «Incubation Lab» در طبقه دوم حرکت کنید.

با ورود به این اتاق کافیست به جلوی کابینت‌های شیشه‌ای بروید تا بازی به شما اجازه دهد، نمونه کمکی را از داخل آن‌ها بردارید.​
چگونه دمای دستگاه تولید واکسن را متعادل کنیم؟

آنتی‌ژن و نمونه کمکی را که پیدا کردید، وارد اینونتوری خود شوید و آن‌ها را با هم ترکیب کنید. با این کار، هر چه برای ساخت واکسن ویروس تی نیاز باشد را در اختیار دارید و کافیست به سمت دستگاه تولید واکسنی که در طبقه دوم پیدا کردید، حرکت کنید.
معمای واکسن Resident Evil 3

با قرار دادن این نمونه در دستگاه، بازی از شما می‌خواهد که دمای ایده آل برای ساخت واکسن را ایجاد کنید. برای این کار، پنلی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید مقادیر آن‌ها را روی Mid ،High و Low بگذارید.
برای حل این پازل کافیست از چپ به راست مقادیر هر یک از پنل‌ها را به شکل زیر تغییر دهید:
Mid – High – Low
معمای واکسن Resident Evil 3

منبع: Gamesradar​


◘|راهنمای حل پازل ساخت واکسن Resident Evil 3|◘

 
  • تشویق
  • جذاب
Reactions: Afshin Javan و Jãs.I
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا