خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط کار پزشکان در کشور اندونزی

پزشکی دانش کاربردی می باشد که هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، بازتوانی آسیب دیدگان و درمان بیماران است. این منظور با شناخت بیماری ها، تشخیص بیماری و درمان و پیشگیری از بیماری انجام می شود. در این حرفه پزشکان با استفاده از قضاوت های بالینی بیماران را جهت تشخیص، درمان و پیشگیری ارزیابی می کنند. متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار رشته پزشکی در کشور اندونزی را دارند باید دارای مدرک دانشگاهی معتبر باشند، همچنین لازم است فرد به زبان اندونزیایی تسلط داشته باشد تا بتواند با بیماران و همکاران ارتباط برقرار کند. جهت مهاجرت کاری اندونزی نیاز به دعوت نامه شغلی دارید، فرد می تواند با ارسال مدارک تحصیلی، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی، سوابق کاری و مدرک معتبر زبان درخواست خود را جهت شروع کار ارسال نماید. برای یافتن کار در اندوزی می توانید از وب سایت یا موسسات معتبر کاریابی در این کشور استفاده کنید.



تحصیل و کسب درآمد در رشته های پزشکی در اندونزی

مهاجرت تحصیلی یکی از راه های رایج برای ورود به کشور اندونزی می باشد، متقاضیانی که قصد کار در رشته های پزشکی را دارند می توانند ابتدا برای تحصیل در کشور اندونزی اقدام کنند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری در این کشور مشغول به کار شوند. دقت نمایید افرادی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند می توانند به راحتی وارد بازار کار پزشکی شوند. طول مدت تحصیل پزشکی در کشور اندونزی 5 سال می باشد، در دانشگاه های این کشور امکان تحصیل در رشته های پزشکی به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد. دانشجویان برای تحصیل پزشکی در اندونزی در قدم اول باید از دانشگاهی از این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنند. بعد از آنکه فرد موفق به اخذ پذیرش تحصیلی شد باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی اندونزی انجام دهد.

در جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور اندونزی دانشجو باید مدارک زیر را تهیه کرده و در وقت تعیین شده برای مصاحبه حضوری به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اندونزی ارائه نماید. با مطالعه مقاله ویزای تحصیلی اندونزی اطلاعات بیشتری در رابـ*ـطه با شرایط اخذ ویزای تحصیلی کسب می کنید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه ویزا تحصیلی و ارائه رسید آن
  • ارائه گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک معتبر زبان
  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
میزان درآمد رشته های پزشکی در اندونزی

یکی از سوالات متداول متقاضیانی که قصد کار رشته های پزشکی در کشور اندونزی را دارند در رابـ*ـطه با درآمد رشته های پزشکی در اندونزی است. همانطور که گفته شد رشته پزشکی دارای گرایش های مختلفی است و با توجه به گرایش های مختلف میزان حقوق و دستمزد نیز متفاوت می باشد. در این بخش سعی داریم به بررسی میزان حقوق و دستمزد پزشکان در رشته های مختلف بپردازیم.

نوع تخصصمیزان حقوق با سابقه کاری بین 1 تا 3 سالمیزان حقوق با سابقه کاری 8 سال به بالا
دندانپزشک422999520 RP (روپیه)776128584 RP (روپیه)
متخصص قلب و عروق783732760 RP (روپیه)1597655535 RP (روپیه)
متخصص زنان و زایمان672750420 RP (روپیه)1342414829 RP (روپیه)
فیزیوتراپیست195204994 RP (روپیه)342100263 RP (روپیه)
متخصص مغز و اعصاب616355331 RP (روپیه)1212071672 RP (روپیه)

متوسط حقوق داروسازان در کشور اندونزی ماهانه 19057577 RP(روپیه) و متوسط حقوق پرستاران در این کشور ماهیانه 13227740 RP(روپیه) است. متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور را دارند باید هزینه های زندگی در اندونزی را نیز در نظر داشته باشند برای اطلاع از هزینه های زندگی در این کشوشر به مقاله هزینه زندگی در اندونزی مراجعه کنید.



نحوه اخذ ویزای کار کشور اندونزی

متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در رشته های پزشکی در کشور اندونزی نیاز به ویزای کار اندونزی دارند، برای دریافت ویزای کار اندونزی متقاضی باید پس از اخذ دعوت نامه شغلی اقدامات لازم را انجام دهد. شما می توانید با ارائه مدارکی مانند: پاسپورت معتبر، چند قطعه عکس، مدارک شناسایی، گواهی تمکن مالی، دعوت نامه شغلی دریافت شده، مدرک زبان، آخرین مدرک تحصیلی، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه مسافرتی، مدارک پزشکی تایید شده و انگیزه نامه به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اندونزی درخواست خود را جهت اخذ ویزای کار اندونزی اعلام نمایید.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات و شرایط خوابگاه دانشجویی در اندونزی

دانشجویان ورودی جدید به کشور اندونزی نگرانی در رابـ*ـطه با محل اقامت در کشور اندونزی نداشته باشند زیرا دانشگاه های این کشور در سال اول تحصیلی خوابگاه هایی برای اقامت دانشجویان در نظر گرفته اند. این خوابگاه های دانشجویی توسط مراکز توسعه علمی و چند فرهنگی پشتیبانی می شوند. اما اگر خواهان آزادی و استقلال بیشتری هستید می توانید در آپارتمان های دانشجویی اقامت داشته باشید. این آپارتمان ها مطابق با مشخصات اندونزی مبله شده اند و دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی های مجهزی می باشند. دانشجویان می توانند با توجه به شرایط و بودجه خود به صورت انفرادی یا چند نفره در این اپارتمان ها اقامت داشته باشند. خوابگاه های دانشجویی در اندونزی به 2 دسته تقسیم می شوند.

  • خوابگاه های تجمعی: این خوابگاه ها به صورت سالن های بزرگ بوده و تعداد زیادی تـ*ـخت در این خوابگاه ها وجود دارد. اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارید اقامت در خوابگاه های تجمعی گزینه خوبی برای شما است اما اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارید بهتر است گزینه های دیگری برای اقامت خود انتخاب کنید. هزینه اقامت در خوابگاه های تجمعی ارزان و به صرفه است. این خوابگاه ها فاقد بوفه غذایی هستند و آشپزخانه و سرویس بهداشتی به صورت عمومی می باشد.
  • خوابگاه هایی زیر نظر دولت اندونزی: هزینه اقامت در این خوابگاه ها در طبقات مختلف و با توجه به امکانات متفاوت است و در بیشتر مواقع هزینه اقامت در طبقه اول گرانتر می باشد. در این خوابگاه ها هر اتاق دارای 4 تـ*ـخت می باشد و در هر اتاق آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد.


خوابگاه های دانشجویی در شهر جاکارتای اندونزی

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های شهر جاکارتا (پایتخت اندوزی) را دارید باید بدانید که در این شهر مکان های زیادی برای اقامت دانشجویان خارجی و بین المللی وجود دارد. بعضی از دانشگاه های جاکارتا مانند: دانشگاه UPH، دانشگاه اندونزی و دانشگاه بینوس خوابگاه های دانشجویی در محوطه دانشگاه یا اطراف دانشگاه در نظر گرفته اند.

بر خلاف بسیاری از دانشگاه ها در دنیا متقاضیانی که قصد اقامت در خوابگاه های محوطه دانشگاه را دارند باید هزینه های بیشتری پرداخت کنند. به همین علت بیشتر دانشجویان اقامت در KOST (آپارتمان های مقرون به صرفه) را ترجیح می دهند. در این محل های اقامتی امکانات زیادی مانند: اتاق مبله، حمام، برق رایگان، اینترنت رایگان و غیره در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. اگر قصد اقامت در ساختمان هایی را دارید که به دانشگاه نزدیک تر است باید اجاره ماهیانه بیشتری پرداخت کنید. زندگی در KOST گزینه مناسب برای افرادی است که بودجه محدودی دارند.



هزینه زندگی در کشور اندونزی

متقاضیانی که قصد مهاجرت به اندونزی از طریق تحصیل را دارند باید علاوه بر هزینه های تحصیل و محل اقامت هزینه های خورد و خوراک، حمل و نقل و سایر هزینه های زندگی را در نظر داشته باشند. در برخی از دانشگاه های این کشور کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان در نظر گرفته می شود. هزینه های زندگی در کشور اندونزی با توجه به سبک زندگی و شهر محل اقامت شما متفاوت است، هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ این کشور بیشتر از سایر شهرها می باشد. جهت کسب اطلاعات در رابـ*ـطه با جزئیات هزینه های زندگی در این کشور پیشنهاد می شود به مقاله هزینه زندگی در اندونزی مراجعه کنید.

دانشجویان می توانند با دریافت کارت دانشجویی از تخفیفات در نظر گرفته شده برای دانشجویان استفاده کنند. کارت دانشجویی در اندونزی تنها در 2 بخش استفاده می شود. 1. محصولات خدماتی مانند: سرویس های حمل و نقل و کتابخانه ها. 2. خرید محصولات، معمولا دانشگاه ها لیستی از فروشگاه ها را اعلام می کنند و دانشجویان می توانند برای خرید و دریافت تخفیفات دانشجویی به این فروشگاه ها مراجعه کنند. خرید از این فروشگاه ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است. همچنین متقاضیان می توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیفات مراکز تفریحی و استفاده از کتابخانه های عمومی استفاده کنند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط و قوانین اخذ ویزای تحصیلی اندونزی

برای اخذ ویزای تحصیلی اندونزی در مرحله اول لازم است که از یکی از دانشگاهی کشور پذیرش تحصیلی بگیرید. در نظر داشته باشید که هزینه بررسی درخواست پذیرش 50$ (دلار آمریکا) هزینه خواهد داشت و باید مجموعه ای از اسناد و مدارک به دانشگاه های اندونزی و سفارت این کشور ارائه کنید:

  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • ترجمه رسمی تمام مدارک به زبان انگلیسی
  • اثبات مهارت زبانی و ارائه مدرک آکادمیک آیلتس
  • شرکت در آزمون ورودی GRE یا GMAT در تجارت و اقتصاد
ویزای تحصیلی کشور اندونزی با عنوان ویزای اجتماعی و فرهنگی شناخته می شود و باید قبل از شروع دوره تحصیلی مدارک خود را به سفارت اندونزی یا کنسولگری این کشور ارائه کنید. بعد از اخذ ویزای ورود به کشور اندونزی به مدت 60 روز زمان دارید که در اندونزی اقامت داشته باشید و کارهای پذیرش تحصیلی خود را انجام دهید. دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اندونزی می باشد که به شرح لیست زیر خواهد بود:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • تکمیل و تحویل فرم ویزای دانشجویی
  • اثبات تمکن مالی برای تحصیل در اندونزی
  • گواهی سلامت پزشکی و عدم ابتلا به بیماری HIV
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه های اندونزی
  • چهار قطعه عکس رنگی جدید پاسپورتی
زبان اصلی و رسمی کشور اندونزی زبان اندونزیایی می باشد اما دانشگاه های این کشور علاوه بر زبان رسمی به زبان انگلیسی نیز برای دانشجویان بین المللی رشته های تحصیلی را ارائه می کنند. تحصیل به زبان انگلیسی معمولا در میان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به خصوص در دانشگاه های خصوصی رایج است. خوب است بدانید که صحبت و تدریس به زبان انگلیسی تنها در شهرهای اصلی اندونزی امکان پذیر است و خارج از شهرهای اصلی تسلط به زبان اندونزیایی برای ارتباط گرفتن با جامعه اهمیت زیادی دارد.


بررسی شرایط زندگی در کشور اندونزی

در بحث شرایط زندگی در اندونزی باید مسائل مختلف مانند امنیت در این کشور یا هزینه درمان و هزینه زندگی را مورد بررسی قرار دهید؛ هزینه درمان در اندونزی گران است و از نظر امکانات اولیه زندگی آب آشامیدنی این کشور ابداً ایمن نیست. اندونزی از نظر امنیت اجتماعی نیز در خطر حملات تروریستی و اتفاقات طبیعی مانند آتشفشان و زلزله های شدید قرار دارد؛ از این نظر به مهاجران تحصیلی به این کشور توصیه می شود که هوشیاری کامل زمان اقامت در اندونزی داشته باشند.

این کشور از نظر هزینه زندگی و هزینه تحصیل نیز شرایط مقرون به صرفه و خوبی دارد که می توانید با مبلغ 3000$ تا 6000$ (دلار آمریکا) در رشته های غیر پزشکی و در دانشگاه های خصوصی تحصیل کنید. لازم به ذکر است که امکان پرداخت هزینه بالاتر در زمان تسویه شهریه برای بهره مندی از امکانات خوابگاه دانشجویی و هزینه های کتاب و جزوه و حمل و نقل وجود دارد. حداکثر شهریه با پوشش هزینه های جانبی تحصیل و اقامت دانشجویان $8600 (دلار) در سال برای مراکز خصوصی برآورد می شود. اینکه شما در کدام شهر اندونزی و در کدام دانشگاه تحصیل می کنید و رشته تحصیلی شما چه می باشد در میزان هزینه های تحصیل تاثیر مستقیم دارد.


دانشگاه های برتر برای اخذ ویزای تحصیلی اندونزی

نظام آموزشی کشور اندونزی به دو دسته دانشگاه دولتی و خصوصی تقسیم می شود که هر دو مجموعه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش ملی می باشند. در سال 2015 و 2014 میلادی حدود 9 دانشگاه از مراکز آموزش عالی کشور اندونزی در رتبه بندی جهانی برترین دانشگاه ها در رتبه های سه رقمی قرار داشتند. از مراکز آموزش عالی برتر در این کشور می توان به دانشگاه اندونزی که در سال 1849 میلادی تاسیس شده و رتبه 79 در آسیا را دارد اشاره کرد.

موسسه فناوری Bandung ITB در رتبه 431 جهانی قرار دارد و در سال 1920 میلادی افتتاح شده است؛ عمده شهرت این دانشگاه به علت ارائه گرایش مهندسی پزشکی با تخصص و وسواس فراوان می باشد. از دیگر مراکز آموزش عالی معتبر دانشگاه Gadjah Mada UGM می باشد که در آسیا رتبه 137 را به خود اختصاص داد و در سال 1949 میلادی تاسیس شده است؛ خوب است بدانید که این دانشگاه در واقع بزرگترین دانشگاه کشور اندونزی از لحاظ مساحت می باشد که بیش از 50000 دانشجو در سال در آن مشغول به تحصیل هستند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
کارشناسی از مقاطع مختلف تحصیلی در اندونزی

مراکز آموزش عالی در کشور اندونزی موسسه ها، دانشگاه های دولتی و خصوصی، موسسه های اسلامی که زیر نظر وزارت امور مذهبی اندونزی اداره می گردند و قالبی شبیه به دانشگاه ها دارند، پلی تکنیک ها، دانشگاه های تربیت معلم، مدارس عالی و آکادمی ها را شامل می شوند. برای ورود به مقطع کارشناسی در کشور اندونزی متقاضی باید ابتدا یک آزمون ورودی را که بین ۵۰ دانشگاه در اندونزی برگزار می شود با موفقیت پشت سر بگذارد.

فراموش نشود که تسلط کامل به زبان اندونزیایی در این دوره الزامی است چرا که دروس به این زبان تدریس می شوند. مدرک Strata1 که به طور اختصار S1 نامیده می شود به ترتیب شامل گذراندن چهار سال تحصیل و اخذ 144 تا 160 واحد درسی است که برای این دوره در نظر گرفته شده است. سیستم آموزشی اندونزی در دوره های کارشناسی تمرکز خود را بر ارائه دانش و کسب مهارت های عملی مورد نیاز جامعه توسط دانشجویان قرار داده است.



کارشناسی ارشد از مقاطع مختلف تحصیلی در اندونزی

طول تحصیل در این مقطع دو ساله می باشد و دانشجویان باید 30 الی 36 واحد درسی را گذرانده و در نهایت موفق به دریافت مدرک Strata2 یا همان S2 شوند. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اندونزی مقطع کارشناسی ارشد را با تکنولوژی و امکانات مناسب و هزینه ی پایین ارائه می دهند. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی، برنامه ریزی شهری، مدیریت ها و سلامت در میان دانشجویان کشورهای دیگر بسیار پرطرفدار می باشد. این مقطع در دوران تحصیل شما بسیار حائز اهمیت است چرا که دانشجویان در یک چارچوب بسیار محکم در شرایط رقابتی برای کسب شغل های مهم بازار کار قرار می گیرند.


دکتری از مقاطع مختلف تحصیلی در اندونزی

مدرک Strata3 یا همان S3 که بالاترین مدرک دانشگاهی در کشور اندونزی به شمار می رود. در این مقطع پس از گذراندن 3 تا 4 سال تحصیل و پژوهش در موضوعات ضروری جامعه به دانشجویان داده می شود. پس از پایان این مقطع فرد باید بتواند یک مقاله علمی معتبر چاپ کرده و طرح پژوهش دانشگاهی خود را کامل کند. گفتنی ست متقاضیان می توانند به طور مستقیم بعد از دریافت مدرک لیسانس یا همان S1 نیز در این مقطع پذیرش شوند . اندونزی همچنین یکی از مقصدهای محبوب بین دانشجویان رشته های دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی است.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی

پزشکی یکی از رشته های محبوب در اندونزی است و شرایط پذیرش در این رشته نیز به همان میزان دشوار است. برای ورود به این رشته ابتدا باید در آزمون MCAT یا همان آزمون ورودی رشته پزشکی شرکت کرده و نمره قابل قبولی دریافت کنید. پیش از ورود به رشته پزشکی باید دروس لیست زیر را با کسب نمرات بالا گذرانده باشید:

  • زیست شناسی
  • شیمی عمومی
  • فیزیک
  • شیمی ارگانیک


شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی

برای پذیرش در رشته دندانپزشکی، دانشجویان بین المللی باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • تسلط به زبان انگلیسی
  • داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 6
  • شرایط سنی داوطلب بین 18 سال تمام تا 35 سال باشد
  • مدرک دیپلم و قبولی با نمرات عالی در دروس زیست شناسی و شیمی و ریاضی و فیزیک و شرکت در ازمون ورودی.
دو نوع آزمون ورودی وجود دارد که متقاضیان باید در یکی از آنها شرکت کنند؛ یکی از این آزمون ها SBMPTN است که توسط کمیته ملی این کشور برگزار می شود و دیگری آزمون SIMAK UI می باشد که همواره توسط بعضی از دانشگاه های اندونزی به طور مستقل برگزار می شود. تحصیل دندانپزشکی در این کشور پنج سال و 10 ترم به طول خواهد انجامید که به ترتیب 7 ترم صرف یادگیری دروس آکادمیک و مهارت های آزمایشگاهی و در 3 ترم باقی تحت نظارت اساتید به تمرین و یادگیری مهارت های عملی در مراکز درمانی می پردازند.

دانشجویان بین المللی باید به طور متوسط شهریه ای بیش از 2300£ (پوند) در سال را بپردازند که با توجه به رشته تحصیلی تعیین می گردد. اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در اندونزی را دارید باید انتظار هزینه های تحصیلی بیشتری را نیز داشته باشید.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی

تسلط به زبان انگلیسی درصد بسیار خوب برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اندونزی جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اهمیت زیادی دارد. ورود به رشته پزشکی در کشور اندونزی مستلزم کسب نمره قابل قبول در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور است. مجموعه ای از مدارک برای اخذ پذیرش در دانشگاه های پزشکی اندونزی از متقاضیان دریافت خواهد شد:



تکمیل و تحویل فرم درخواست ویزای تحصیلی

مدارک مربوط به رعایت الزامات زبانی

ارائه پاسپورت معتبر و گواهی تولد با کپی

ارائه مدارک تحصیلی دوره متوسطه دیپلم

ارائه رزومه تحصیلی و ترجمه زبان انگلیسی

دو فقره عکس پاسپورتی با زمینه سفید

اعتبار و ارزش دانشگاه های اندونزی به اندازه ای بالا است که در وزارت علوم ایران مورد قبول واقع می شود و در سطح بین المللی جایگاه بالایی دارد. به یاد داشته باشید که اگر متقاضی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی هستید میزان علاقه و سطح سواد شما مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ ارائه مدرک آکادمیک آیلتس با نمره 6.5 یا نمره 7 در جهت اثبات میزان تسلط به زبان انگلیسی الزامی می باشد.


دانشگاه های برتر پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی

کشور اندونزی دارای ده ها دانشگاه برتر و معتبر در سطح بین المللی می باشد که بسیاری از آن ها رشته های پزشکی و دندانپزشکی را ارائه می کنند؛ اما وقتی زمان انتخاب دانشگاه مورد نظر می رسد متقاضیان به دنبال بهترین گزینه موجود خواهند بود:

(Medicine Faculty of Sebelas Maret University (Surakartaارائه بورسیه تحصیلی در این دانشگاه که یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در کشور اندونزی محسوب می شود برای دانشجویان واجد شرایط ممکن است. این دانشگاه از سال 2010 میلادی رتبه A داشت و دستاوردهای علمی و آموزشی بسیار خوبی کسب کرده است.
(Medicine faculty of Andalas University a.k.a UNAND (Padangاین مرکز قدیمی ترین دانشگاه خارج از جزیره جاوا در کشور اندونزی می باشد که در هر ترم تحصیلی حدوداً 7000$ (دلار) شهریه از دانشجویان دریافت می کند.
(Medical University Of Padajaran A.K.A Unpad (Bandungاین دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی خصوصی در کشور اندونزی محسوب می شود و جالب است که هزینه تحصیل رایگان و نیمه رایگان دارد.
(Medicine faculty of Diponegoro University a.k.a UNDIP (Semarangاین دانشگاه که در سمیرنگ جاوه مرکزی قرار گرفته است محبوبیت زیادی از گذشته تا امروز به دست آورده است؛ مردم اندونزی فارغ التحصیلان این دانشگاه را بسیار موفق ارزیابی می کنند زیرا جایگاه بین المللی این دانشگاه رتبه 410 در جهان است.

در لیست زیر چند مورد از دیگر دانشگاه های مطرح و معروف پزشکی در کشور اندونزی را برای عزیزان معرفی خواهیم کرد:

  • Medicine Faculty Of Hasanuddin University Makassar
  • Medicine Faculty of Sriwijaya University UNSRI Palembang
  • (Medicine Faculty of Indonesia University a.k.a UI (Jakarta
  • (Medicine Faculty of Gajah Mada University UGM (Yogyakarta


هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی

نکته قابل توجه برای متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اندونزی این است که شهریه برای دوره لیسانس براساس توانایی مالی دانشجو اخذ می شود؛ این سیستم مالی به اختصار BOP-B نامیده می شود که به معنی شهریه عملیات آکادمیک عادلانه می باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ایالتی از سال 2013 میلادی و با نظر به یارانه های جدید ارائه شده توسط دولت ملزم به پرداخت هزینه پذیرش نخواهند بود.

بعضی از دانشگاه های اندونزی مانند مرکز آموزش عالی “UI” به صورت شهریه آکادمی یکپارچه عمل می کند و از دانشجویان برای هر دوره تحصیلی یک شهریه یکپارچه آکادمیک دریافت می کند. لازم به ذکر است در سیستم شهریه آکادمیک ثابت شهریه بر مبنای تعداد واحدهای تحصیلی دانشجویان در هر ترم دریافت نمی شود و به صورت ثابت در طول تحصیل خواهد بود. در دانشگاه های اندونزی با پرداخت 8600$ (دلار آمریکا) برای هر سال تحصیلی می توانید از هزینه شهریه تحصیل تا هزینه اقامت و تهیه کتب درسی در دانشگاه پرداخت کنید.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی اندونزی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا