خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
|حل معمای ساعت|

با گشت و گذار در همان مناطق اولیه بازی Resident Evil 3 احتمالا حداقل یک الماس پیدا خواهید کرد. در واقع سه نوع از این الماس در بازی وجود دارد: یک قرمز، آبی و الماسی سبز رنگ که ممکن است ندانید به چه کاری می‌آیند. این الماس‌ها در اصل در ساعتی که در ایستگاه راه آهن اول بازی قرار دارند، قرار می‌گیرند و آیتم‌ها و آپگریدهای ارزشمندی چون قنداق شاتگان را برایتان آزاد می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که الماس ها در Resident Evil 3 دقیقا کجا پنهان شده‌اند، در ادامه همراه با ما باشید تا به به تفکیک راهنمای یافتن هر کدام را توضیح دهیم.

کاربرد این الماس‌ها چیست؟
جواهر های Resident Evil 3

در همان ابتدای بازی وارد یک ایستگاه قطار می‌شوید. در سمت چپ کادر آیتم‌ها، ساعتی عجیب قرار دارد که می‌توانید با آن تعامل داشته باشید اما به نظر می‌رسد که هیچ چیزی در اختیار ندارید تا بتوان با آن از ساعت استفاده کرد. با گشت و گذار در بازی با جعبه‌هایی مخصوص به نام Fancy Boxes رو به رو خواهید شد که وقتی آن‌ها را بررسی کنید، در داخل آن‌ها الماس‌های قرمز، سبز و آبی رنگ پیدا خواهید کرد. این الماس‌ها داخل ساعت قرار می‌گیرند و هر بار پاداشی را به شما هدیه می‌دهند.
محل الماس قرمز رنگ Resident Evil 3
الماس قرمز رنگ بازی را در یک اتاق امن در مغازه دونات فروشی حومه شهر (Downtown Donut Shop)‌ پیدا خواهید کرد. درست در همان سمت راست و در جعبه‌ای بنفش رنگ است که با وارد شدن به اتاق آن را خواهید دید. آن را بررسی و Examine کنید تا بالاخره بتوانید آن را باز کرده و الماس داخلش را بردارید. با قرار دادن این الماس در ساعت، قنداقی مخصوص برای شاتگان بازی آزاد می‌کنید.
محل الماس آبی رنگ Resident Evil 3
جواهر های Resident Evil 3

جم آبی رنگ بازی در داخل سوپرمارکتی در منطقه Downtown قرار دارد که ورودی‌اش قرمز رنگ است. برای وارد شدن به این سوپر مارکت به آهنبر نیاز دارید تا زنجیرهای در را ببُرید. این آهنبر را نیز بعد از خاموش کردن آتش و رسیدن به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. باز هم این الماس در داخل یک جعبه بنفش است و برای پیدا کردنش باید جعبه را بررسی کنید. این جعبه درست در جلوی در قرار دارد. با قرار دادن این الماس در ساعت، آپگرید Inventory Pouch را دریافت می‌کنید که فضای نگه‌داری کاراکتر شما را افزایش می‌دهد.
محل الماس سبز رنگ Resident Evil 3
جواهر های Resident Evil 3

الماس سبز رنگ بازی را درست در اسباب‌بازی فروشی رو به روی سوپرمارکت پیدا خواهید کرد، همان سوپرمارکتی که الماس آبی رنگ را از آنجا برداشتید. اما برای وارد شدن نیاز به ابزار مخصوص باز کردن قفل‌ها دارید که آن را موقع وصل کردن دوباره برق در بیرون از ایستگاه و روی یک جنازه پیدا می‌کنید. به محض وارد شدن به اسباب‌بازی فروشی، روی کانتری که سمت چپ شماست، این الماس قرار دارد. با گذاشتن این الماس در ساعت، یک نارنجک به دست خواهید آورد.
خب این هم از راهنمای پیدا کردن الماس ها Resident Evil 3. اما این آخرین مقاله آموزشی ما از بازی نیست و اگر در راکون سیتی به مشکلی برخوردید، حتما آن را با ما در میان بگذارید. شاید توانستیم کمکی بکنیم.
منبع: Gamesradar​


◘|راهنمای پیدا کردن الماس‌ها در Resident Evil 3|◘

 
  • تشویق
  • جذاب
Reactions: Afshin Javan و Jãs.I
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا