خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
Chucklefish تصاویری جدیدی از بازی Witchbrook منتشر کرد


بازی جدید و شبیه ساز زندگی در یک مدرسه جادوگری Chucklefish به نام Witchbrook تصاویر جدیدی از گیم پلی خود را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

استودیوی Chucklefish، توسعه‌دهنده و ناشر بازی جدید Witchbrook، شبیه ساز زندگی در یک مدرسه جادوگری، به تازگی تصاویر جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت. در پست توییتری جدید اکانت رسمی Chucklefish، برای اولین بار از زمان رونمایی بازی Witchbrook در مارس ۲۰۱۸ تصاویر جدیدی از گیم پلی آن به نمایش گذاشته شده است.
در تصاویر که قبلاً از این بازی منتشر شده بود، یک نمای از بالا به پایین و شبیه به بازی‌های قدیمی اکشن ماجراجویی و نقش آفرینی شبیه به The Legend of Zelda و Final Fantasy را از آن در ذهن داشتیم که حالا به یک نمای ایزومتریک و شبیه به بازی‌هایی مانند Diablo و Transistor از آن دسترسی پیدا کرده‌ایم. با این که نمای مشاهده‌ی محیط بازی در تصاویر جدید تغییر کرده، اما همچنان می‌توان رنگ‌های گرم و استایل هنری منحصر به فرد آن را به خوبی مشاهده کرد.
Witchbrook

همانطور که قبلاً هم اشاره شد، بازی Witchbrook یک شبیه ساز زندگی در یک مدرسه جادویی است که توسط Chucklefish توسعه و منتشر می‌شود. شما باید در ابتدای این بازی جادوگر خودتان را خلق کرده و به کلاس‌های آموزش بروید. در این مدرسه‌ی جادویی وظایف و تکالیف ویژه برای شما در نظر گرفته می‌شود که باید در جریان بازی به آن‌ها بپردازید. شما در این میان رابـ*ـطه‌ی خود را با سایر دانش آموزیان این مدرسه نیز برقرار کرده و با شرکت در فعالیت‌های خارج از برنامه، در ساخت طلسم‌های اسرارآمیز مهارت کسب خواهید کرد.
Witchbrook

سایر جزئیات مرتبط با گیم پلی بازی Witchbrook همچنان کمی محدود بوده و اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر نشده است اما برای اطلاع از آخرین اخبار این بازی می‌توانید اکانت توییتر Chucklefish یا وبسایت جدید و اختصاصی Witchbrook را دنبال کنید. ضمن این که کانال دیسکورد Chucklefish نیز جدیدترین اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان را پوشش خواهد داد.
جزئیات زمان عرضه یا پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی هنوز اعلام نشده است. هرچند Chucklefish در وبسایت Witchbrook اشاره کرده که فرایند توسعه‌ی این بازی بدون هیچگونه فشار مضاعف بر تیم توسعه دهندگان دنبال شده و چاکلفیش این استودیو را یک «استودیوی بدون کرانچ» توصیف کرده است. لذا انتظار می‌رود که فرایند تکمیل این بازی کمی طولانی‌تر از حد معمول شود. Chucklefish در بیانیه‌ی خود نوشته:​
Chucklefish با افتخار اعلام می‌کند یک استودیو بدون کرانچ بوده و هیچ فشار مضاعفی را روی تیم توسعه دهندگان خود اعمال نمی‌کند. این موضوع موجب می‌شود تا فرایند توسعه این بازی کمی طولانی‌تر از انتظارات باشد اما ما عقیده داریم که توسعه‌دهندگانی که در شرایط ذهنی سالم کار کرده و به خوبی استراحت می‌کنند، بازی‌های بهتری خواهند ساخت.​
طرفداران هری پاتر باید برای تجربه این بازی بیش از سایرین هیجان زده باشند. یک مدرسه جادوگری که می‌توان در آن جادوگر اختصاصی خود را تربیت کرده و طلسم‌های جالب و سرگرم کننده را به او آموزش داد، یک رویای شیرین برای طرفداران این مجموعه خواهد بود.​


◘|Chucklefish تصاویری جدیدی از بازی Witchbrook منتشر کرد|◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا