خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
|اپراتور، مپ، سلاح‌ها و بیشتر|



فصل سوم Call of Duty: Modern Warfare و بخش بتل رویال مجانی Warzone بالاخره شروع شد و جدا از یک بتل پس جدید، تغییرات و موارد جدید بسیاری به بازی اضافه شدند. در ادامه، هر آن چه که با آخرین آپدیت بازی اضافه شده را می‌توانید مشاهده کنید.

تغییرات گیم‌پلی
فصل سوم تغییرات بسیاری را به بازی و مخصوصا وارزون معرفی کرده است. اولین و شاید مهم‌ترین آن‌ها، افزایش قیمت Loadout Dropها در وارزون است. Loadout Dropها که به بازیکنان اجازه می‌دهند تا سلاح‌ها و تجهیزاتی که از قبل مشخص کرده بودند را به دست آورند. این قابلیت به عقیده بسیاری بالانس بازی را به هم زده بود و از قیمت ابتدایی خود، ۶ هزار دلار، به ۸۵۰۰ دلار رسیده بود. حالا اینفینیتی وارد یک قدم جلوتر هم رفته و قیمت آن را به ۱۰ هزار دلار رسانده است.
یک تغییر دیگر برای وارزون این است که حالا هم‌تیمی‌ها می‌توانند فاصله خود با یکدیگر را مشاهده کنند. برخی از سلاح‌های بازی هم دستخوش تغییراتی شده‌اند. به طور مثال، سلاح‌های Akimbo حالا دو خشاب اضافی دارند. جهت مشاهده لیست کامل تغییرات می‌توانید پچ نوتی که اینفینیتی وارد منتشر کرده را مشاهده کنید.

حالت‌های جدید
وارزون حالا به یک شکل دیگر هم قابل تجربه خواهد بود. با حالت Quads، می‌توانید با اسکوادی چهار نفره در وارزون یا Plinder به جنگ بقیه بروید. این حالت یکی از مواردی بود که به شدت برای وارزون درخواست می‌شد.
درباره خود مدرن وارفر نیز اگرچه حالت جدیدی به بازی اضافه نشده، اما در عوض به چهار Trial جدید دسترسی خواهید داشت. ترایال‌ها چالش‌هایی هستند که با کامل کردنشان XP به دست می‌آورید. با سه ستاره کردن هر کدامشان ۱۰ هزار XP به دست می‌آورید یا در واقع، ۴۰ هزار XP برای کامل کردن هر چهارتایشان. این چالش‌ها در مپ‌های مختلفی در دسترس هستند و هر کدام هدف خاصی دارند. به طور مثال، Shooting Range از بازیکنان می‌خواهد که اهداف مشخص شده را با کمترین گلوله شلیک شده از بین ببرند.

اپراتورهای جدید
همان طور که با معرفی فصل جدید تایید شده بود، اپراتور جدید فصل سوم کسی نخواهد بود جز «الکس»، یکی از شخصیت‌های اصلی بخش داستانی بازی. او که گمان می‌شد که جان خود را از دست داده، حالا می‌دانیم که توانسته از آن اتفاق زنده بیرون آید، هرچند به قیمت یکی از پاهای خود. او با خرید بتل پس فصل سوم بلافاصله قابل دسترسی خواهد بود.
اما او تنها اپراتور جدید این فصل نخواهد بود. در طول این فصل، دو اپراتور دیگر که Ronin و Iskra باشند نیز به بازی اضافه خواهند شد. تمام این شخصیت‌ها را می‌توانید در بخش چندنفره عادی و وارزون بازی کنید.


مپ‌های جدید
مدرن وارفر سه مپ جدید برای بخش چندنفره خود دریافت کرده است. اولین آن‌ها Talsik Backlot، یکی از مپ‌های ریمستر شده از مدرن وارفر اصلی است. مپ دوم که Hovec Sawmill باشد یک مکان کاملا جدید در بازی خواهد بود. Aniyah Palace مپ سوم است و برای بازیکنان Ground War آشنا خواهد بود. البته مپ نسبت به نسخه Ground War خود تغییرات بسیاری داشته است.

سلاح‌های جدید
در طول بتل پس فصل سوم می‌توانید دو سلاح رایگان برای خود باز کنید. اولی سلاح کمری Renetti خواهد بود که در Tier 15 برایتان باز خواهد شد. با رسیدن به Tier 31 نیز مارکسمن رایفل SKS را دریافت خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن این دو سلاح نیازی به خرید بتل پس نخواهید داشت.

امکانات شخصی‌سازی جدید
در وارزون، حالا می‌توانید اسکین‌هایی برای وسایل نقلیه بازی به دست آورید. این اسکین‌ها به محض سوار شدن به هر وسیله نقلیه‌ای اعمال خواهند شد. البته همچنان مشخص نیست که آن‌ها را چگونه می‌توانید باز کنید، اما می‌توان حدس زد که از طریق گیم پلی یا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.


بتل پس دیگر چه چیزهای جدیدی اضافه می‌کند؟
«رایلی» را به خاطر دارید؟ همان سگی که در Call of Duty: Ghosts حضور داشت و اکتیویژن برای تبلیغ بازی رویش خیلی مانور می‌داد؟ حالا با خرید بتل پس، می‌توانید تحت قالب یک فینیشر جدید دوباره با او ملاقات کنید. این دومین فینیشر مدرن وارفر خواهد بود که سگ‌ها در آن نقش دارند. اولین آن‌ها مربوط به اپراتور Talon است که سگی به نام Indiana در اختیار دارد.

محتویات انحصاری پلی استیشن 4
بله، فصل جدید مدرن وارفر محتویات انحصاری جدیدی برای کاربران پلی استیشن 4 اضافه می‌کند. اول از همه، مپ جدیدی به نام Shoot House به حالت Survival بازی اضافه شده است (همان حالتی که در انحصار یک ساله پلی استیشن قرار دارد). کاربران پلی استیشن پلاس نیز به یک Combat Pack دسترسی خواهند داشت که شامل یک اسکین برای اپراتور Wyatt، دو بلوپرینت سلاح جدید، یک چاقو، یک چارم و غیره می‌شود. در نهایت، یک ماموریت جدید به بازی اضافه شده که از بخش Barracks قابل دسترسی خواهد بود. با کامل کردن این ماموریت، یک بلوپرینت سلاح دیگر دریافت خواهید کرد.​


◘|هر آنچه که در فصل سوم به Call of Duty: Modern Warfare اضافه شده است|◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا