خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
|دختری در میان بعدها|​
Wraith در Apex Legends یکی از اسرار آمیزترین کاراکترهای بازی است و به خاطر ابعاد یا به اصطلاح هیت‌باکس کوچکش، طرفدار زیاد دارد. Wraith می‌تواند با جهان‌های موازی ارتباط برقرار کند و به لطف آن، توانایی نامرئی شدن را به دست آورده. همین موضوع باعث شده نظر افرادی که علاقه به مبارزات سریع و خشن دارند، به Wraith جلب شود و او را برای پیروزی در رقابت‌ها انتخاب کنند. با تمام این اوصاف اما بازی کردن با Wraith چندان کار ساده‌ای نیست.
به خاطر هیت‌باکس کوچک این کاراکتر، ریسپاون با قرار او در گروه Low Profile‌ها کاری کرده که صدمه اصابت هر گلوله به بدنش، ۵ درصد نسبت به دیگر کاراکترها بیشتر باشد. بنابراین، اگر بی‌گدار به آب بزنید خیلی زود توسط بازیکنان دیگر شکار می‌شوید و از قهرمان شدن باز می‌مانید. برای همین در یکی دیگر از مقالات آموزشی Apex Legends از توانایی‌های ریث و ترفندهایی مربوط به آن‌ها برایتان گفته‌ایم. پس اگر تازه‌کار هستید و می‌خواهید با ریث بهتر بازی کنید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
با توانایی‌ها و آلتیمیت ریث بیشتر آشنا شوید
ریث در Apex Legends

توانایی پیش‌فرض ریث، Voices From The Void است که خب مزایا و معایب خاص خودش را دارد. به طور کلی، زمانی که وسط درگیری نباشید و یک مهاجم از فاصله دور دست شما را نشانه بگیرد، توانایی Voices From The Void ریث به او هشدار می‌دهد و با نمایش کلیدی روی صفحه به شما اجازه می‌دهد تا هم‌تیمی‌هایتان را از حضور دشمن با خبر کنید.
طبیعتا این توانایی جالبی است و مواقعی که دارید خودتان را مداوا می‌کنید و قدرت دویدن ندارید، حسابی به کارتان می‌آید. با این حال، مشکل Voices From The Void اینجاست که به شما نمی‌گوید دشمنی که سرتان را نشانه گرفته، دقیقا کجاست. آن وقت شما ممکن است عجولانه برای فرار از دید حریف به سمتی حرکت کنید که او دلش می‌خواهد و خیلی راحت با شلیک چند گلوله زمین‌گیر شوید.
با این حال، توانایی تاکتیکال ریث یا به عبارتی Into The Void چیزی است که نه تنها در این شرایط، بلکه در هر شرایط سخت‌ دیگری هم به کار می‌آید. Into The Void کلید ورود ریث به ابعاد دیگر است و با فعال کردن آن می‌توانید تقریبا نامرئی شوید. اما چرا تقریبا؟ چون با فعال شدن Into The Void رد آبی رنگی از مسیر حرکت ریث باقی می‌ماند که بازیکنان می‌توانند به راحتی آن را ببینند.
البته این رد آبی رنگ، دریچه‌ای به ابعاد دیگر نیست و گلوله‌ از آن عبور نمی‌کند. به بیان دیگر با فعال شدن Into The Void،‌ گلوله‌ها به بدن ریث اصابت نمی‌کنند و او به راحتی می‌تواند از زیر آتش دشمن بیرون آید و فرار کند. در کنار Into The Void، آلتیمیت ریث یا همان Dimensional Rift هم در نوع خود جالب است. با استفاده از Dimensional Rift شما می‌توانید مثل بازی پورتال، دو پورتال در نقاط مختلف نقشه باز کنید و با ورود به یکی، از چارچوب دیگری سر درآورید. این پورتال‌ها برای ۶۰ ثانیه در جهان بازی باقی‌ می‌مانند و می‌توان از آن‌ها برای کارها مختلفی استفاده کرد.
موقع بازی کردن با ریث به چه نکاتی توجه کنیم؟
ریث در Apex Legends

با توجه به چیزهایی که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردم، بیایید کمی در مورد ترفند‌هایی که باید موقع بازی کردن با ریث به آن‌ها توجه کنید حرف بزنیم:
  • از آلتیمیت ریث برای دور هم جمع کردن اعضای تیم استفاده کنید: خیلی اوقات در Apex Legends پیش می‌آید که شما جلو رفته‌اید اما هم‌تیمی‌هایتان عقب‌تر مشغول لوت کردنند. در چنین شرایطی کافیست یک پورتال در نزدیکی جایی که هستید بسازید و به مسیر خود ادامه دهید. با این کار، اگر مورد حمله هم واقع شوید، هم‌تیمی‌هایتان خیلی سریع‌تر می‌توانند به شما برسند.
  • از پورتال‌ها به عنوان طعمه استفاده کنید: اگر چند وقتی هست که Apex Legends را شروع کرده‌اید، می‌دانید که چقدر پورتال‌های ریث وسوسه برانگیزند. نه تنها بازیکنان آماتور، بلکه حتی حرفه‌ای‌ها هم وقتی یک پورتال در گوشه نقشه می‌بینند، در بیشتر مواقع وارد آن می‌شوند تا شاید بتوانند تیم صاحب پورتال را با گلوله‌هایشان سورپرایز کنند. با این حال، شما می‌‌توانید از این شرایط به نفع خود نیز استفاده کنید. کافیست پشت پورتال دوم کمین کنید و تا لحظه بسته شدن آن منتظر بمانید. با این کار، اگر تیمی وسوسه شود و وارد پورتال اول شود، درست از جلوی شما سر در می‌آورد و می‌توانید با شلیک‌هایی دقیق آن‌ها را زمین‌گیر کنید.
  • زمانی که در حال فرار از استورم هستید یک پورتال باز کنید: اگر حلقه در حال جمع شدن است و دارید به سمت مرکز آن حرکت می‌کنید، با استفاده از آلتیمیت ریث یک پورتال باز کرده و زمانی که به منطقه امن رسیدید جفت دیگر آن را ایجاد کنید. انجام این کار از دو جهت به نفع شماست. اول اینکه هم‌تیمی‌هایتان خیلی سریع‌تر می‌توانند به منطقه امن برسند و صدمه کمتری از طوفان دریافت می‌کنند. دوما، پورتال‌هایی که در این شرایط ایجاد کردید، بهترین طعمه برای به دام انداختن تیم‌هایست که خارج از زون هستند. کافیست مثل چیزی که در ترفند قبلی توضیح دادم عمل کنید. در این شرایط یا تیم‌ها متوجه طعمه‌ای که گذاشته‌اید نمی‌شوند و به دامتان می‌افتند یا متوجه قضیه خواهند شد و مجبور می‌شوند دمیج بالای استورم را به جان بخرند و با هلث‌باری نسبتا خالی خود را به منطقه امن برسانند. در هر صورت این شما هستید که دست بالا را خواهید داشت و خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را از پا درآورید.
ریث از نظر هیت‌باکس با دیگر لجندها چه تفاوتی دارد؟

ریث کوچکترین جثه را در میان تمام لجند‌های بازی دارد و همین موضوع امکان شلیک دقیق به سمتش را خیلی مشکل کرده. این یعنی، احتمال زنده بیرون آمدن ریث از اکثر نبردها خیلی بیشتر از مابقی لجندهای بازی است. به نوعی می‌توان گفت که دلیل محبوبیت بیش از حد ریث هم به خاطر همین موضوع است.
منبع: GamesRadar​


◘|چگونه با Wraith در Apex Legends بهتر بازی کنیم؟|◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا