خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
|راهنمایی جامع برای تازه‌واردها|​
در این سری مطالب آموزشی، به سراغ سلاح های کانتر استرایک رفته‌ایم و از استراتژی‌ و ترفندهای استفاده از آن‌ها برایتان گفتیم. در ادامه این متن، به معرفی حالت‌ّهای مختلف بازی کانتر استرایک پرداخته‌ایم و سعی کردیم راهنمای خوبی برای افرادی که می‌خواهند تازه کانتر را شروع کنند، در اختیارتان بگذاریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
کانتر

حالت کژوال (Casual) و کامپتتیو (Competitive) کلاسیک: همان حالت‌های بازی کلاسیکی که کانتر را بخاطرش می‌شناسیم. در این حالت‌های بازی تیمی شامل تروریست‌ها تلاش می‌کنند تا در نقاط مشخصی از نقشه بازی بمب کار بگذارند. در طرف دیگر کانترتروریست‌ها وظیفه دارند تا از بمب‌گذاری جلوگیری کنند و درنهایت اگر موفق به این کار نشدند، تلاش کنند تا مانع از انفجار بمب شوند.
حالت کژوال نوع ساده‌ای است که در آن دو تیم ده نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. شما می‌توانید آزادانه به سرور حالت کژوال متصل شوید و درصورتی که علاقه‌ای به ادامه بازی نداشتید، بدون بن شدن از آن خارج شوید. در حالت کژوال اولین تیمی که بتواند هشت راند را با پیروزی پشت سر بگذارد درنهایت برنده بازی می‌شود. طبیعی است که مقدار امتیاز دریافت شده در این حالت کمتر از حالت بازی کامپتتیو است.
حالت کامپتتیو درواقع شامل مسابقات رنک‌بندی است و اصلی‌ترین قسمت کانتر استرایک محسوب می‌شود. جایی که شما در قالب دو تیم پنج نفره رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرید و تلاش می‌کنید تا برای رسیدن به رنک‌های بالاتر، بهترین عملکرد را از خودتان نشان دهید. این بار بازی از ۳۰ راند تشکیل شده و اولین تیمی که بتواند ۱۶ راند را با پیروزی پشت سر بگذارد به عنوان برنده بازی معرفی می‌شود. امکان خارج شدن از مسابقات کامپتتیو به صورت آزادانه وجود ندارد و درصورتی که به مدت ۲ دقیقه از سرور دیسکانکت شوید، برای مدت زمانی مشخص از حضور در مساقات بن می‌شوید.
در مسابقات Esports کانتر استرایک از حالت بازی کامپتتیو استفاده می‌شود. همچنین شما برای ورود به این بخش در بازی نیازمند رسیدن به لول ۳ هستید. برای کسب امتیاز لازم می‌توانید در مسابقات کژوال شرکت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت امتیاز لازم است تا پایان مسابقه در جریان بازی حضور داشته باشید.
کانتر

حالت گروگان‌گیری (Hostage Scenario): بنا به نوع نقشه انتخابی در حالت کژوال و کامپتتیو، ممکن است سناریو بازی به گروگان‌گیری تغییر کند. در این حالت تروریست‌ها وظیفه دارند تا در هر راند از گروگان‌هایشان دفاع کنند و کانترتروریست‌ها وظیفه آزادسازی گروگان‌ها را بر عهده دارند. در Global Offensive نقشه‌های Agency ،Assault ،Italy ،Militia و Office از این سناریو پشتیبانی می‌کنند.
حالت دو نفره (Wingman): اگر فرصت تجربه یک رقابت یک ساعتی از حالت کامپتتیو را ندارید و همزمان می‌خواهید با دوستتان یا به صورت انفرادی رقابتی کوچک اما هیجان‌انگیز را تجربه کنید، Wingman انتخاب شماست. در این حالت دو تیم دو نفره برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و قوانین بازی مانند حالت کامپتتیو است. نقشه‌های استفاده شده در این حالت بازی با نسخه اصلی کمی تفاوت دارند و معمولا قسمت کوچکی از آن را شامل می‌شوند. حالت Wingman ‌مختص نسخه پی‌سی بازی است.
War Games: حالت‌های بازی کوتاه و سرگرم‌کننده‌ای که در سه دسته‌بندی قابل تجربه هستند:​
  • Demolition: قوانین بازی مانند حالت کژوال است. با این تفاوت که شما توانایی خرید سلاح را ندارید و می‌بایست مطابق جدولی که به شما نشان داده می‌شود، از سلاح‌هایی مشخص استفاده کنید. با توجه به عملکردتان در بازی سلاحتان ارتقاء داده می‌شود و به مرور می‌توانید از سلاح‌ها و تجهیزاتی بهتر استفاده‌ کنید.​
  • Arms Race: قوانین Arms Race مانند Deathmatch است و انتخاب سلاح‌های آن مانند Demolition. شما توانایی خرید سلاح را ندارید و برحسب عملکردتان سلاح‌های جدید در اختیارتان قرار می‌گیرند. درنهایت کسی که بتواند با آخرین سلاح بازی یا همان چاقوی معروف کانتر استرایک کسی را بکشد، برنده بازی می‌شود.​
  • Flying Scoutsman: قوانین بازی مانند Deathmatch است. با این تفاوت که جاذبه به شدت کم شده و تنها اجازه استفاده از SSG 08 را دارید. با تمام شدن زمان بازی، کسی که بیشترین نفرات را کشته باشد به عنوان برنده انتخاب می‌شود. حالت Flying Scoutsman مختص نسخه پی‌سی بازی است.​
کانتر

Missions: مراحلی که به صورت ایونت‌هایی خاص در بازی قرار می‌گیرند و شما می‌توانید همراه با دوستانتان آنان را تجربه کنید. حالت Missions مختص نسخه پی‌سی بازی است.
Deathmatch: قانون خاصی در Deathmatch وجود ندارد. در قالب دو تیم وارد بازی می‌شوید و شروع به کشتن یکدیگر می‌کنید. انتخاب سلاح می‌تواند به صورت رندوم یا اختیاری باشد. درنهایت کسی که به بیشترین نفرات را کشته باشد برنده بازی می‌شود. حالت Deathmatch مختص نسخه پی‌سی بازی است.
Danger Zone: وقتی کانتر استرایک با موج بتل رویال همراه شد و تصمیم گرفت این حالت بازی محبوب را به طرفدارانش تقدیم کند. Danger Zone را می‌تواند یکی از کوچک‌ترین و ساده‌ترین بتل رویال‌هایی دانست که می‌توانید تجربه کنید. قوانین Danger Zone مشخص است. دیگران را بکشید تا درنهایت به عنوان آخرین بازمانده، برنده بازی شوید. حالت Danger Zone مختص نسخه پی‌سی بازی است.​


◘| معرفی حالت‌های بازی کانتر استرایک |◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا