خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| چگونه پا جای پای حرفه‌ای‌ها بگذاریم؟ |​
کانتر استرایک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین این روزها محسوب می‌شود. دیگر مانند گذشته لازم نیست با دوستانتان در گیم‌نت جمع شوید تا بتوانید دسته‌جمعی چند دست کانتر بزنید. تقریبا یک سالی می‌شود که Counter Strike: Global Offensive نیز به جمع بازی‌های رایگان فروشگاه استیم پیوسته و کافیست آن را دانلود کنید و به اینترنت وصل باشید تا وارد یک رقابت جذاب با کاربرانی از سرتاسر دنیا شوید.
با توجه به زمان زیادی که این روزها در اختیار داریم، کانتر می‌تواند رقابت خوبی برای سرگرم شدن و گذراندن چند ساعتی با دوستانمان محسوب شود. اگر تازه‌وارد هستید و می‌خواهید کانتر را شروع کنید، توصیه ابتدایی ما این است که مطالب معرفی سلاح‌ها و استراتژی استفاده از آنان را مطالعه کنید. پس از آن، سراغ نکاتی بیاید که در این مطلب با شما در میان می‌گذاریم.
کانتر
حتما از هدست برای تعامل با دیگران استفاده کنید
به عنوان اولین نکته، سراغ مهم‌ترین قانونی می‌رویم که باید در آنلاین بازی کردن رعایت کنید. اینکه در حال تجربه یک بازی ورزشی هستید یا شوتر تفاوتی در این مسئله ایجاد نمی‌کند. استفاده از هدست‌های گیمینگ می‌تواند از دو نظر به شما کمک کند. به صورت کلی صدا در بازی‌های شوتر از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم است بدانید چه کسی در چه جهتی حرکت می‌کند و صدای تیراندازی از کدام نقطه نقشه به گوش می‌رسد.
از طرفی در بخش Competitive ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان برای چیدن استراتژی یا گزارش دادن از وضعیت بازی بسیار مهم است. در کانتر استرایک شما می‌توانید از قابلیت تکست یا ویس‌ چت بازی استفاده کنید و نیازی به یک نرم‌افزار ثانویه ندارید.
کانتر
هیچوقت پرفورمنس را قربانی گرافیک نکنید
بسیاری از گیمرها دوست دارند بازی‌هایشان را با حداکثر تنظیمات گرافیکی و جلوه‌های بصری تجربه کنند. ما هم مخالف این مسئله نیستیم، اما اگر سیستم ضعیفی دارید و نمی‌توانید بدون افت فریم به یک گرافیک چشم‌نواز برسید، بهتر است به فکر پرفورمنستان باشید و قید گرافیک را بزنید. در بازی‌های سرعتی از جمله کانتر استرایک سرعت شما می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. پس آن را با کمی محیط واقع‌گرایانه‌تر عوض نکنید.
کانتر
حساسیت یا DPI موستان را کاهش دهید
استفاده از موس‌های گیمینگ به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید میزان حساسیت یا DPI‌ موستان را تغییر دهید. کم کردن DPI بدین معنیست که شما برای حرکت دادن هدفتان از یک طرف صفحه تا طرف دیگر، باید به صورت فیزیک بیشتر موس را تکان دهید. اگر DPI را افزایش دهید هدفتان با کمترین میزان حرکت موس می‌تواند این مسیر را طی کند. برای بالاتر رفتن دقت و بهتر شدن نشانه‌گیری، مهم است که حتما مقدار DPI را کاهش دهید و فضای بیشتری را برای حرکت دادن موستان در نظر بگیرید.
بازی حرفه‌ای‌ها را نگاه کنید و تکنیک‌های مختلف را تمرین کنید
دسترسی به سرویس‌های استریم مانند توییچ یا یوتیوب این روزها ساده‌تر از گذشته است و شما می‌توانید به سادگی حرفه‌ای‌ترین بازیکنان دنیا را در این سرویس‌ها دنبال کنید. دنبال کردن حرفه‌ای‌ها یا دیدن ویدیوهای آموزشی به این خاطر مهم است که به شما کمک می‌کند ایراداتتان را برطرف کنید و تکنیک‌های جدیدی را یاد بگیرید. البته دنبال کردن استریمرها بدون تمرین و تلاش برای برطرف کردن ایرادات و نزدیک شدن به یک استایل بازی حرفه‌ای کارآمد نیست و نمی‌تواند کمکی به بهتر شدنتان کند.
کانتر
همیشه مینی‌مپ بازی را زیر نظر داشته باشید
تفاوت کاربری که به مینی‌مپ دقت می‌کند و کاربری که آن را نادیده می‌گیرد بزرگ است. مینی‌مپ اتفاقات مختلفی را به شما منتقل می‌کند. از موقعیت هم‌تیمی‌هایتان گرفته تا مناطقی که در آن‌ها درگیری رخ می‌دهد. حین دنبال کردن مینی‌مپ سعی کنید گول نارنجک‌های Decoy را نخورید. این نارنجک‌ها صدای قوی‌ترین اسلحه کاربر را تقلید می‌کنند و اگر از طرف هم‌تیمی‌هایتان پرتاب شده باشند، روی مینی‌مپ به صورت نقطه‌ای خاسکتری رنگ نمایش داده می‌شوند.
کانتر
سیستم اقتصادی بازی را بشناسید و درست پولتان را هزینه کنید
مسابقات کژوال مد نظر ما نیستند. چون کمتر پیش می‌آید که در این مسابقات با محدودیت مالی مواجه شوید. روی سخن ما با مسابقات Competitive‌ است. جایی که ممکن است تیمتان بعد از باختن چند راند دچار مشکل مالی شود و دیگر نتوانید از سلاح‌های خوب بازی استفاده کنید. اینجاست که معمولا کاربران از یک استراتژی به نام Eco استفاده می‌کنند. این استراتژی بدین معنیست که راند بعد هیچ سلاحی نخرید و کاملا پولتان را ذخیره کنید.
البته سـ*ـیاست‌های مالی هرکس در کانتر استرایک متفاوت است. بسیاری از کاربران راندهای متوالی با SSG 08 بازی می‌کنند و سلاحی مانند AUG یا M4A4 را خریداری نمی‌کنند تا زودتر بتوانند هزینه لازم جهت خرید یک AWP را به دست آورند. شما هم چند سـ*ـیاست مالی مختلف مد نظر داشته باشید و سعی کنید در شرایط مختلف، از آن‌ها استفاده کنید.​
کانتر

برای شروع بدن رقبایتان را هدف بگیرید

اگر یک بازیکن حرفه‌ای کانتر با چند صد ساعت گیم‌پلی هستید که اینجا جای شما نیست. این مطلب برای افرادی است که تازه کانتر را شروع کرده‌اند و طبیعتا این مورد نیز مختص این دسته از کاربران است. هیت‌باکس سر در کانتر استرایک مانند تمام بازی‌های شوتر دیگر، بسیار کوچک‌تر از هیت‌باکس بدن است. به همین خاطر هدف قرار دادن سر یک کاربر یا به عبارتی هدشات کردنش، بسیار سخت‌تر از زمانی است که بدن او را هدف می‌گیرید.
البته این مسئله برای حرفه‌ای‌ها متفاوت است. آن‌ها همیشه تلاش می‌کنند دیگران را هدشات کنند و به هیچ عنوان ریسک نمی‌کنند. اما شما راه زیادی برای رسیدن به آن هدف‌گیری دقیق و بی‌نقص دارید. پس فعلا کار را با هدف قرار دادن هیت‌باکس بدن دشمنانتان شروع کنید تا به مرور زمان آن را بالا بیاورید و وارد عرصه حرفه‌ای بازی کردن کانتر شوید.
کانتر
نقاط مناسب برای کمپ کردن را پیدا کنید
گرچه بسیاری از استراتژی کمپ کردن استقبال نمی‌کنند و اصولا در کانتر استرایک این استراتژی چندان محبوب نیست، اما چه بخواهید چه نخواهید، وظیفه تیم کانتر-تروریست‌ها کمپ کردن است. چه در یک سناریو بمب‌گذاری باشید چه گروگانگیری، توصیه ما به شما این است که نقاط مناسب نقشه برای کمپ کردن را شناسایی کنید تا بتوانید با یک خروج ناگهانی، اعضای تیم رقیب را سورپرایز کنید. این استراتژی برای زمانی که از اسنایپ استفاده می‌کنید نیز کارآمد است.
کانتر
عجله کار شیطونه!
کانتر استرایک جایی برای عجله کردن نیست. اگر صبر نداشته باشید و بی‌حساب و کتاب وارد نبرد با دیگران شوید، کار به جایی نمی‌برید. همیشه توجه داشته باشید که کانتر استرایک مانند دیگر بازی‌های شوتر مانند Call of Duty یا DOOM نیست. باید زمان‌بندی دقیق داشته باشید، استراتژی بچینید و سپس وارد عمل شوید. عجولانه برخورد کردن در کانتر معمولا ختم به شکست خوردن و از دست دادن سلاح‌هایی می‌شود که برای به دست ‌آوردنشان چندین راند تلاش کرده بودید.

نظر شما در مورد نکاتی که انتخاب کردیم چیست؟ پیشنهاداتتان را با ما در میان بگذارید و اگر نکته‌ای از قلممان جا افتاده است، آن را در قسمت نظرات برای ما و دیگران بیان کنید.​


◘| آموزش مقدماتی کانتر استرایک – نکاتی که باید بدانید |◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا