خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1586259891155.png

در این مطلب به معرفی ۱۰ بازی گرافیک بالای موبایل برای اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت که بسیار چشم نواز هستند و سخت افزار گوشی هوشمند شما را به چالش می‌کشند.

اگر در جستجوی تعدادی بازی گرافیک بالای موبایل هستید، در این فهرست آثاری را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند نظرتان را جلب کنند و بدون شک شما را از نظر گرافیکی، سیراب خواهند کرد.

– بازی Call of Duty: Mobile

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
کال آف دیوتی نیاز به معرفی ندارد و محبوب‌ترین مجموعه بازی شوتر اول شخص جهان به حساب می‌آید. از مدت‌ها قبل پیش بینی می‌شد که روزی شاهد انتشار نسخه‌ای از این سری بر روی گوشی‌های هوشمند باشیم و مدتی قبل این اتفاق رخ داد. نتیجه، اثر درخشانی بود که توانست به شدت موفق ظاهر شود و در حال حاضر میلیون‌ها نفر به صورت روزانه، به تجربه آن می‌پردازند. یکی از ویژگی‌های برتر این بازی، گرافیک واقع گرایانه و جذاب آن است که هر مخاطبی را هیجان‌زده می‌کند. این بازی، حالات مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند و شما می‌توانید اسلحه‌ها و تجهیزات مختلفی را هر نقشه امتحان کنید. بخش بتل رویال این بازی بسیار اعتیادآور است و اگر تا این لحظه، آن را تجربه نکرده‌اید، اکنون بهترین زمان برای آغاز است. بازی کال آف دیوتی: موبایل را هم‌اکنون از گجت نیوز دانلود کنید.

– بازی Asphalt 9: Legends

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
بازی آسفالت ۹ بسیار محبوب است و این مسئله یک دلیل واضح دارد: گرافیک فوق العاده. گرافیک این بازی آن قدر خوب است که باعث می‌شود به یاد بیاورید، گوشی‌های هوشمند در این روزها، تا چه اندازه قدرتمند هستند. شاید گیم پلی بازی چندان واقع گرایانه نباشد، در هر صورت ماشین شما، بیشتر از اینکه بر روی زمین باشد، در هوا سیر می‌کند و در کنترل ماشین هم چالش چندانی ندارید اما نمی‌توان سرگرم کننده بودن این بازی را انکار کرد. ماشین‌های عجیب و غریب، نقشه‌های پرجزئیات و رقبای چالش برانگیز، این اثر موبایلی همه چیز دارد.

– بازی Metal Madness PvP

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
اگر در جستجوی عنوانی هستید که نصف گیم پلی آن کال آف دیوتی و نصف دیگر آن آسفالت ۹ باشد، بازی Metal Madness PvP همان چیزی است که نیاز دارید. یک ماشین انتخاب کنید، یک اسلحه بر روی سقف آن قرار دهید و وارد منطقه جنگی شوید. در این بازی شوتر دیوانه‌وار، بازیکنان زیادی وجود دارند که می‌خواهند شما را تکه تکه کنند، در نتیجه باید برای هر چیزی آماده باشید.

شما می‌توانید سوار بر یک ماشین سریع اما با بدنه ضعیف شوید یا یک ماشین کُند اما با بدنه قدرتمندتر را انتخاب کنید؛ هر چیزی که با سبک بازی کردن شما سازگار است. ماشین‌های خود را ارتقا دهید و از نابود کردند دشمنان، لـ*ـذت ببرید.

– بازی Left to Survive

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
اگر از شلیک کردن لـ*ـذت می‌برید، تمرکز اصلی این بازی بر روی همین مسئله است. در نگاه اول، بازی Left to Survive یک اثر اول شخص سبک بقای معمولی، پیرامون کشتن زامبی‌ها جلوه می‌کند اما دو ویژگی در این بازی وجود دارد که آن‌ها را معمولا در این گونه‌ آثار مشاهده نمی‌کنید.

اولین ویژگی، وجود حالت‌های دو در برابر دو و PvP است. هنگامی که آخرالزمان از راه می‌رسد، انسان‌ها به مقابله با یکدیگر بر می‌خیزند، این گونه نیست؟ پس اگر زامبی‌ها برای شما خسته کننده هستند، می‌توانید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید که چندان آسان نخواهد بود.

دومین ویژگی، ماموریت‌های هوایی است. نابود کردن زامبی‌ها از داخل هلیکوپتر، حس و حال متفاوتی دارد و بسیار راضی کننده است. اما همه این‌ها را کنار بگذاریم، گرافیک بازی فوق العاده و پر از جزئیات است.

– بازی The Elder Scrolls: Blades

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
حتی در حضور بازی‌های گرافیکی که بالاتر اشاره کردیم، بازی The Elder Scrolls: Blades با مراحل زیبا و مدل‌های سه بعدی با کیفیت‌اش، برجسته به نظر می‌رسد. گیم پلی این بازی در مقایسه با دیگر قسمت‌های الدر اسکورولز، ساده سازی شده که بدیهی به نظر می‌رسد، با این حال، جذابیت‌های نسخه اصلی، در اینجا هم وجود دارد. شما می‌توانید به سیاه چال‌های مختلف رفته و هیولاها را از بین ببرید، لوت جمع آوری کنید و ماموریت‌های مختلف انجام دهید. حالت PvP نیز در بازی وجود دارد که در آنجا می‌توانید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. در هر صورت، اگر در جستجوی یک اثر ماجراجویی در محیط‌های چشم نواز هستید، بازی The Elder Scrolls: Blades بهترین انتخاب است.

– بازی Warhammer 40,000: Freeblade

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
مجموعه Warhammer 40,000 قسمت‌های زیادی دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و این نسخه موبایلی هم توانسته راضی کننده ظاهر شود. جلوه‌های بصری بازی، خیره کننده است و گیم پلی آن را به خوبی کامل می‌کند. با مسلسل به دشمنان شلیک کنید یا با یک شمشیر بزرگ، از نزدیک به مبارزه بپردازید، انتخاب با شماست. همانند نسخه موبایلی الدر اسکورولز، گیم پلی فری‌بلید نیز ساده‌سازی شده و حرکت به صورت اتوماتیک انجام می‌شود تا شما بتوانید بر روی استفاده از اسلحه‌ها تمرکز داشته باشید و از آن‌ها به شکلی کارآمد استفاده کنید.

طبق سنت این مجموعه، گزینه‌های ارتقا و شخصی سازی زیادی در بازی وجود دارد و تجهیزات زیادی در دسترس شماست که می‌توانید با پیشروی در بازی و پیدا کردن منابع، آن‌ها را باز کنید. اگر از طرفداران این مجموعه هستید، فری‌بلید بدون شک شما را راضی می‌کند.

– بازی ARK: Survival Evolved

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
ARK یک بازی جهان باز است که در آن دایناسورها وجود دارند و شما باید به جمع آوری غذا و لباس پرداخته و تلاش کنید تا زنده بمانید. با افزایش تجربه، شما می‌توانید صاحب دایناسور شوید و یک پایگاه اختصاصی برای خود بسازید. لزومی ندارد که همه کارها را به تنهایی انجام دهید و همیشه می‌توانید دوستانی پیدا کرده و به یک قبیله بپیوندید. در کنار دوستانتان، به یک ماجراجویی پر از حادثه بروید و رازهای زیادی که در انتظار شما هستند را کشف کنید.

– بازی Bright Memory

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
وقتی بحث گرافیک در آثار موبایلی به میان می‌آید، بازی Bright Memory خود را جدا کرده و به تنهایی می‌درخشد. ما حتی در مورد گرافیکی در حد عناوین کنسولی صحبت نمی‌کنیم، بالاتر، جزییاتی در حد نسخه‌های رایانه‌های شخصی. کافی است به حداقل سخت افزار مورد نیاز و سخت افزار پیشنهادی بازی نگاهی بیندازید تا ببینید در قلمروی رایانه‌های شخصی قرار دارید. اما حتی اگر یک موبایل پرچم‌دار در اختیار دارید، نکاتی وجود دارد که باید در مورد این بازی گرافیک بالای موبایل بدانید.

این یک بازی پریمیوم (پولی) است، شاید نه چندان گران اما در هر صورت، چند دلار هم برای بعضی افراد سنگین است. نکته دوم این است که به پایان رساندن بخش داستانی بازی، تنها ۱ ساعت زمان می‌برد که شاید ناامید کننده باشد اما این یک ساعت، فوق العاده خواهد بود؛ چیزی در حد و اندازه یک فیلم اکشن سینمایی با بودجه بالا. سکانس‌های اکشنی پیش روی شما قرار دارند که نمونه آن‌ها را در هیچ اثر موبایلی مشاهده نکرده‌اید.

کوتاهی بازی آزار دهنده است اما اگر می‌خواهید ببینید که آینده بازی‌های موبایل چگونه خواهد بود، بازی برایت مموری دریچه‌ای است به سوی آثاری که در چند سال آینده، بازار بازی‌های موبایل را تسخیر خواهند کرد.

– بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
بازی آیرون بلید، یک اثر نقش آفرینی کلاسیک است. شخصیت شما، زره می‌پوشد و بزرگ‌ترین اسحله‌های ممکن را در دست دارد و به قلع و قمع هیولاها می‌پردازد. بازی‌های زیادی در این سبک بر روی گوشی‌های هوشمند وجود دارند اما هیچ کدوم، کیفیت Iron Blade را ندارند. مراحل بزرگ هستند و محیط‌های متفاوت باعث می‌شوند تا بازی خسته کننده نشود. با پیشروی در بازی، شما مهارت‌های تازه‌ای دریافت می‌کنید و اسلحه‌های قدرتمندتر در دسترس شما قرار می‌گیرد که به کمک آن‌ها می‌توانید غول آخرهای بازی را شکست دهید.

حالت PvP نیز در بازی وجود دارد که در آنجا، شما قلعه اختصاصی خود را دارید و باید از آن در مقابل دیگر بازیکنان، محافظت کنید. این بخش ثابت می‌کند که بازی آیرون بلید، چیزی بیشتر از یک اثر هک اند اسلش معمولی است.

– بازی Black Desert Mobile

بازی گرافیک بالای موبایل


  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
و در نهایت، آخرین پیشنهاد ما، یک بازی نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) است. بازی Black Desert Mobile گرافیک قابل توجهی دارد و مبارزه در آن بسیار جذاب است، حتی وقتی که تعداد محدودی دشمن در اطراف شما قرار دارد. پنج کلاس مختلف در بازی وجود دارد که هر کدام دارای سبک مبارزه و مهارت‌های اختصاصی خود هستند. شما برای دریافت xp و باز کردن مهارت‌های بهتر، باید تلاش کنید و البته پیشرفت در این بازی، چندان آسان نخواهد بود. با حضور بازیکنان زیاد در دنیای بازی، شما می‌توانید دوستان تازه‌ای پیدا کنید و در کنار آن‌ها به انجام ماموریت‌ها بپردازید. این بازی دارای مشکلات مرسوم عناوین رایگان است اما ارزش امتحان کردن را دارد.

انجمن رمان نویسی


۱۰ بازی گرافیک بالای موبایل برای اندروید و آی او اس

 
  • تشکر
Reactions: Jãs.I
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا