خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




Rebel Inc. جدیدترین بازی استودیو Ndemic Creations اثری استراتژیک و لـ*ـذت‌بخش است که در آن کنترل یک منطقه جنگ‌زده را به‌دست می‌گیرید و باید ثبات و امنیت را به آن‌جا بازگردانید. همراه بررسی رمان 98 باشید.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل و آثار استراتژی باشید، بدون شک نام بازی Plague Inc. به‌ گوش‌تان خورده است. این بازی توسط استودیو بریتانیایی Ndemic Creations و براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام ساخته شده است و در مدتی کوتاه موفق شد به تعداد دانلود بالایی دست پیدا کند. محبوبیت این بازی تا اندازه‌ای بوده است که در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا فروش آن دوباره افزایش پیدا کرده است و حتی سرورهای آن با استقبال بالای مخاطبان از دسترس خارج شد. حال با گذشت ۷ سال از انتشار این بازی، این استودیو دومین بازی خود را با سبک گیم‌پلی‌ای مشابه ولی این‌بار با یک موضوع جهانی متفاوت عرضه کرده‌ است. این بازی Rebel Inc. نام دارد و این‌بار به‌جای ویروس و بیماری‌های واگیردار روی معضل جهانی دیگری تمرکز دارد. بدون شک وقتی نام معضل اجتماعی به‌میان می‌آید یکی از گزینه‌ها جنگ و عواقب ناشی از آن است. به‌گونه‌ای‌که ریچارد ارت اسملی برنده جایزه نوبل در سال ۲۰۰۳ جنگ را به‌عنوان ششمین معضلی که می‌تواند تا ۵۰ سال آینده جوامع بشری را تهدید کند، معرفی کرد. Rebel Inc. درواقع یک شبیه‌ساز استراتژیک سـ*ـیاسی و نظامی است که در آن شما را در مقابل سرزمینی قرار می‌دهد که جنگی طولانی مدت در آن به‌اتمام رسیده است. اما واضح است که اتمام جنگ در یک سرزمین به‌معنای پایان بدبختی در آن نیست و برای بازگشت ثبات تدابیر بسیاری باید اندیشیده شود. به‌همین منظور شما با قرار گرفتن در نقش یک فرماندار با وظایف مشخص، باید با اتخاذ تصمیم‌های سـ*ـیاسی، نظامی و اجتماعی مختلف، ثبات را به منطقه بازگردانید. استودیو Ndemic Creations در بازی Rebel Inc. یک تجربه کاملا استراتژیک را پیش‌روی بازیکنان قرار داده است که در آن وظایفی همانند برقراری تعادل میان افراد نظامی و غیرنظامی، به‌دست آوردن ذهن و دل مردم عادی و سرکوب شورشیان به‌عهده بازیکنان سپرده می‌شود. در ادامه مقاله با بررسی این بازی همراه ما باشید تا ببینیم آیا این بازی توانسته موفقیت‌های Plague Inc. را تکرار کند یا خیر.
Rebel Inc.




بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان‌طور که ذکر شد بازی از داستان خاصی بهره نمی‌برد و تنها در همان ابتدا به شما اعلام می‌شود که سرزمین پیش‌رو یک جنگ عظیم را پشت‌سر گذاشته است و مردم آن احساس ناامنی و بی‌توجهی می‌کنند. حالا شما باید پس از انتخاب یکی از هفت سرزمین جنگ‌زده و با قرار گرفتن در نقش یکی از هشت فرماندار و با کمک مشاوران خود ثبات را به‌ آن مناطق بازگردانید. بدین منظور شما کنترل تمامی نیروهای نظامی و غیرنظامی را به‌عهده خواهید داشت. هرکدام از فرماندارها وظیفه مشخصی به‌عهده دارند که انتخاب هرکدام از آن‌ها امکانات و ویژگی‌های خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال فرماندار Economist یا همان اقتصاد‌دان بودجه شما را به‌خوبی مدیریت می‌کند و پول شما را تا جایی که می‌تواند ذخیره می‌کند یا فرماندار General به‌شما اجازه می‌دهد از همان ابتدای بازی نیروی نظامی دراختیار داشته باشید و بتوانید آن‌ها را به اقصی نقاط نقشه اعزام کنید. بازی دارای سه درجه سختی مختلف است که هرکدام چالش‌های متفاوتی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند. پس از انتخاب درجه سختی بازی به بخش انتخاب مشاوران می‌رسید. در این بخش بازی به‌شما اجازه می‌دهد تا ۶ مشاور در زمینه‌های مختلف را انتخاب کنید. انتخاب آن‌ها باعث می‌شود تا در بخش‌هایی از بازی امتیازات ویژه دریافت کنید. به‌عنوان مثال مشاور Journalist به‌شما اجازه می‌دهد تا از مناطق بازی با سرعت بیشتری اطلاعات جمع‌آوری کنید یا با انتخاب مشاور Negotiator می‌توانید مذاکرات صلح را با سرعت بیشتری پیش ببرید. ساختار این بازی استراتژیک بدین صورت است که باید به‌ازای هر عملی منتظر عواقب آن هم باشید. سازندگان در بازی سعی کرده‌اند تا از پیچیدگی‌ها و عواقب شورش‌های مختلف در کشورها الهام بگیرند و آن‌ را بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی کنند.

هدف شما در بازی Rebel Inc. صددرصد کردن میزان ثبات منطقه است



بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هدف شما در بازی بسیار واضح است. شما باید برای پیروزی در بازی Rebel Inc. پایداری سرزمین را به ۱۰۰ درصد برسانید. این مقدار ثبات با نواری سبز رنگ در بالای صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. همچنین در دو سمت این نوار جمعیت‌هایی با رنگ‌های سبز و مشکی نشان داده شده که به‌ترتیب نمایان‌گر تعداد حامیان و مخالفان شما است. دیگر پارامتری که در بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است مقدار Reputation یا اعتبار شما است. هدف اصلی شما بالا بردن سطح حمایت‌های مردمی و حفظ تعادل و پایداری منطقه است. شما میزان Reputation را با عددی بالا آغاز می‌کنید و هر عمل شما در بازی باعث تغییر مقدار این عدد می‌شود. به‌نحوی که اگر به خواسته‌های مردم رسیدگی نکنید، این میزان کاهش می‌یابد و اگر تصمیم سـ*ـیاسی بد اما مردم‌پسند اتخاذ کنید، مقدار این عدد بالا می‌رود. همچنین گزینه‌ای به‌نام Operation در پایین صفحه وجود دارد که با کلیک کردن آن به پنل مدیریت بازی خود می‌روید. در بخش پایین صفحه ‌سه‌نوار با رنگ‌های سبز، نارنجی و قرمز نشان داده می‌شود که درواقع وضعیت کلی سرزمین شما به‌صورت خلاصه در آن‌ها نمایان‌گر است. نوار اول مربوط‌به میزان سطح حمایت مردم از شما است که هرچه مقدار آن بالاتر رود، میزان Reputation و پایداری منطقه هم بالاتر می‌رود. نوار دوم هم که Inflation نام دارد درواقع میزان تورم را به‌شما نشان می‌دهد. آخرین نوار هم Corruption Risk است که مربوط‌به فساد مالی سیستم دولت شما می‌شود که باید سعی کنید تا حد امکان آن را پایین نگه دارید. چرا که بالا رفتن میزان فساد مالی باعث کم‌تر شدن میزان Reputation و در نتیجه خطر باختن در بازی را افزایش می‌شود.



Rebel Inc.




بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
سه تب بعدی بخش Operation به‌ترتیب مربوط‌به ابتکارعمل‌هایی (Initiative) می‌شود که برای واحدهای غیرنظامی (Civilian)، دولتی (Government) و نظامی (Military) اختصاص می‌دهید. به‌طور مثال در بخش غیرنظامی می‌توانید روی مسائلی همچون کیفیت زندگی (تحصیلات، مراقبت‌های بهداشتی، آب)، زیرساخت‌ها (جاده‌ها، نیرو و ارتباطات) و توسعه و تعاون (اقتصاد، تجارت و شغل) سرمایه‌گذاری کنید. در تب مربوط‌به دولت هم می‌توانید موارد مربوط‌به تدابیر ضد فساد دولتی و مالی، ارتباط با مردم، تدوین قانون و پلیس محلی را مدیریت کنید. بخش آخر هم مربوط‌به میزان هزینه شما روی واحدهای نظامی است که طبیعتا برای پیروزی و سرکوب کردن شورش این بخش از قسمت‌های مهم بازی به‌شمار می‌شود. انتخاب هرکدام از این پاورآپ‌ها می‌تواند به‌نحوی روی روند بازی شما تأثیرگذار باشد. به‌عنوان مثال استخدام پلیس محلی، علاوه‌بر بالا بردن سطح حمایت مردم، میزان امنیت مناطق را هم بالا می‌برد. باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید این امکانات و پیشرفت‌ها را یک‌باره به سرزمین خود بیاورید. هرکدام از آن‌ها درکنار منفعت‌هایی که می‌توانند برای حکومت شما داشته باشند، در عین حال هزینه‌بر و حتی باعث بو‌جود آمدن فساد در دولت شما می‌شوند. به‌صورتی‌که با بالا رفتن میزان تورم یا فساد بازی به‌شما هشدار می‌دهد که باید صبر به‌خرج دهید تا ساخت‌وسازها انجام شود و میزان تورم پایین بیاید. چرا‌که همین دو عامل می‌توانند ذره‌ذره باعث کاهش اعتبار (Reputation) و درنتیجه شکست حکومت شما شوند.



بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان‌طور که پیش‌تر هم توضیح دادیم، در بازی بخش نظامی نقشی اساسی در روند رسیدن به ثبات را بازی می‌کند. از آن‌جایی که بازی یک منطقه پس از جنگ را به‌شما دراختیار شما قرار داده است، پس طبیعی است که هنوز تمامی مردم علاقه‌ای به فرمان‌برداری از شما دولت نداشته باشند. از همین‌رو برخی از آن‌ها علیه شما شورش می‌کنند و سعی می‌کنند تا کنترل مناطق مختلف بازی را در دست گیرند. درواقع بخش نظامی و برقراری امنیت بازی به‌منظور مقابله با این شورشیان ایجاد شده است. شورشیان با کنترل مناطق مختلف می‌توانند باعث کم شدن میزان Reputation و حمایت مردمی شوند. آن‌ها با نقاطی قرمز رنگ در بازی نشان داده می‌شوند و هرزمان که انتظارش را هم نمی‌کشید ممکن است در منطقه‌ای جدید ظاهر شوند. بازی راه‌های مختلفی برای روبه‌رو شدن و حتی نابود کردن این شورشیان در اختیار شما قرار داده است. پس از باز کردن بخش Military شما می‌توانید نیروی نظامی را که به‌ دو دسته نیروهای ائتلافی و نیروهای ملی تقسیم می‌شوند، تربیت کنید. نیروهای ائتلافی با رنگ‌های آبی نشان داده‌ می‌شوند. آن‌ها سریع و موثر هستند، اما رابـ*ـطه خوبی با مردم محلی ندارند. از سویی دیگر شما نیروهای ملی را دراختیار دارید که نسبت به نیروهای ائتلافی کندتر و سریع‌تر هستند، اما کمتر برای ساکنان محلی مشکلی ایجاد می‌کنند. ضمنا نیروهای ائتلافی پس از مدتی از زمان اعزام تصمیم به بازگشت می‌گیرند و عدم بازگشت آن‌ها اعتبار شما را به‌شدت کاهش می‌‌دهد. درصورتی‌که این قضیه برای سربازان ملی صادق نیست و آن‌ها به‌صورت دائمی برای شما نبرد خواهند کرد. از دیگر امکاناتی که در بخش نظامی می‌توانید برای خود ایجاد کنید، برقراری رابـ*ـطه خوب بین سربازان شما با مردم محلی است. شما همچنین می‌توانید پهبادها را آزاد کنید تا به‌واسطه آن‌ها مناطقی را که هنوز شناختی از آن‌ها پیدا نکرده‌اید، کشف کنید. یا هواپیمای جنگی برای خود ایجاد کنید تا در نبردهای با شورشیان به‌کمک شما بیایند. در بخش نظامی تنها به خاطر داشته باشید که همانند دنیای واقعی، استفاده از آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سنگینی دربر داشته باشد. به‌عنوان مثال استفاده از نیروی هوایی می‌تواند احتمال تلفات غیرنظامی و درنتیجه کم شدن میزان حمایت شما را افزایش دهد. با وقوع تلفات جنگی باید تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید مقصران را مجازات کنید یا روی وقایع پیش آمده لاپوشانی کنید. هرتصمیمی که در بازی می‌گیرید روی اعتبار، فساد یا حمایت مردمی اثرگذار است. پس باید درنظر داشته باشید که احتمالا پس از آزاد کردن قابلیت هواپیمای نظامی، باید قابلیت‌های مربوط‌به دقت آن‌ را هم افزایش دهید.

Rebel Inc.




بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان‌طور که گفته شد شما برای مقابله با شورشیان باید سرباز تربیت کرده و به منطقه‌‌ای که آن‌ها آن را اشغال کرده‌اند، اعزام کنید. نبرد میان شورشیان و سربازان شما با یک نوار کوچک نشان داده می‌شود و مشخص می‌کند که نبرد به‌سود کدام جبهه درحال پیگیری است. اما این پایان کار نیست. در بسیاری از مواقع شورشیان با شکست از نیروهای شما از آن منطقه‌ فرار کرده و به یکی از مناطق همسایه حرکت می‌کنند. برای جلوگیری از این کار شما باید به‌روش‌های مختلف شورشیان را محاصره کنید و اجازه فرار به آن‌ها ندهید. محاصره می‌تواند به‌کمک رودخانه‌ها، کوه‌ها، پادگان‌ها (Garrison) و بخش‌های انتهایی نقشه انجام شود. پس از آن‌که مطمئن شدید شورشیان به‌طور کامل در محاصره هستند، می‌توانید با خیال راحت حملات خود را به آن‌ها آغاز کنید. طبیعتا شکست شورشیان در مناطقی که همسایه‌های زمینی زیادی دارد، سخت‌تر است و واحدهای نظامی زیادی را می‌طلبد. افزایش تعداد واحدهای نظامی و نگه داشتن زیاد آن‌ها در مناطق مسکونی می‌تواند باعث نارضایتی مردم شود که درنتیجه به کم شدن حمایت آن‌ها و کم شدن میزان اعتبار شما می‌انجامد. به‌نحوی‌که با گذشت زمان از اعزام نیروهای ائتلافی بازی از شما می‌خواهد که درمورد تمدید زمان اعزام آن‌ها یا بازگرداندن آن‌ها به خانه تصمیم‌گیری کنید. واضح است که تمدید زمان استقرار سربازان باعث ایجاد نارضایتی و درنتیجه کم شدن میزان اعتبار شما می‌شود.



بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر نقشه بازی از چندین و چند منطقه تشکیل شده است که با انتخاب هرکدام از آن‌ها می‌توانید وضعیت‌شان را مشاهده کنید. به‌صورتی‌که اگر مردم یکی از این مناطق دغدغه‌ای داشته باشند می‌توانید آن را در بخش توضیحات آن منطقه مشاهده کنید و متوجه شوید که باید اضافه کردن کدام قابلیت و ویژگی را در اولیت قرار دهید. شما همچنین می‌توانید با اعزام سرباز به مناطق مختلف و استقرار آن‌ها در آن مناطق پادگان نظامی ایجاد کنید. بازی به‌صورت مداوم در بخش‌های مختلف نقشه علامت‌های رنگی با علامت تعجب ظاهر می‌کند که درواقع با پرسیدن یک سؤال از شما می‌خواهد که یکی از سه رویکردی که پیش‌روی‌تان قرار گرفته است انتخاب کنید. متداول‌ترین علامت‌های زردرنگ هستند که بازی توسط‌ آن‌ها شما را در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و تصمیم شما می‌تواند باعث تغییر میزان اعتبار و فساد دولتی‌تان شود. به‌عنوان مثال با افزایش بودجه، بازی به شما می‌گوید که مالیات‌دهندگان احساس می‌کنند پول‌شان در حال هدر رفتن است و تصمیم خود را برای نحوه خرج کردن آن انتخاب کنید. گزینه اول شما اهدای بخشی از پول به خیریه است که باعث افزایش حمایت مردمی می‌شود. انتخاب دوم سرمایه‌گذاری روی بخش نظامی است که باعث قدرتمندتر شدن نیرو‌های نظامی، اما افزایش احتمال وقوع فساد می‌شود. گزینه آخر هم که شاید از هر نظر ریسک کم‌تری را درپی دارد نگه داشتن و خرج نکردن پول است.

Rebel Inc.




بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
از دیگر علامت‌هایی که با رنگ سفید در بازی برای شما به‌نمایش درمی‌آید مربوط‌به رویکرد شما درخصوص شورشیان است. شورشیان زمانی‌که در حال محاصره و تحت‌فشار هستند، از شما می‌خواهند که با آن‌ها وارد مذاکره شوید. این انتخاب شما است که با آن‌ها مذاکره کنید، مذاکره را تعویق بیاندازید یا اصلا آن‌ها را تهدید کنید. تهدید شورشیان باعث افزایش اعتبار شما می‌شود. اما سازندگان بازی با هوشمندی رویکرد جالبی را درخصوص مذاکر با شورشیان اتخاذ کرده‌اند. درصورتی‌که شما شورشیان را تحت فشار گذاشته باشید می‌توانید با آن‌ها وارد مذاکره صلح شوید. مذاکره‌ای که می‌تواند به‌شدت به‌اعتبار شما و حمایت مردم از شما ضربه بزند، اما درعین حال هم می‌تواند باعث پیروزی شما در بازی شود. با باز شدن در مذاکره نوار جدیدی در سمت راست صفحه بازی ظاهر می‌شود که به میزان برقراری صلح درمنطقه بستگی دارد. درصورتی‌که شما مذاکرات را ادامه دهید این نوار سفید رنگ افزایش می‌یابد و مقدار آن به عدد ۱۰۰ نزدیک‌تر می‌شود. هرچه میزان صلح در منطقه بیشتر باشد خودبه‌خود میزان پایداری منطقه هم افزایش پیدا می‌کند. به‌صورتی‌که با بستن پیمان صلح میان شما و شورشیان، منطقه با سرعت به پایداری کامل می‌رسد و درواقع شما بازی را با پیروزی به پایان می‌رسانید.



بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر دور نوبت بازی Rebel Inc. شاید در کمتر از ۲۰ دقیقه به‌پایان برسد، اما هر دفعه می‌توانید با انتخاب تصمیم‌های مختلف منتظر نتیجه متفاوتی از بازی باشید. همچنین باتوجه‌به تعداد نقشه‌های مختلف و تعداد فرماندارهایی که هرکدام رویکردی متفاوت را در طول بازی اتخاذ می‌کنند، مطمئنا تکرارپذیری مراحل آن بسیار بالا خواهد بود. بازی روی درجه سختی Normal چندان نمی‌تواند شما را به‌چالش بکشد و هردفعه می‌توانید با انتخاب ابتکارعمل‌ها مناسب بازی را با پیروزی به‌پایان برسانید. شاید تنها چالش شما در بازی به‌دست آوردن ستاره طلایی باشد که نیازمند اتمام بازی در حداقل زمان با حداکثر میزان محبوبیت است. طراحی بصری از جزئیات فراوانی برخوردار است که شاید از نگاه دور چندان به چشم‌ نیاید، اما با زوم کردن روی منطقه‌های بازی مشاهده می‌شود که هر ارتقایی که برای مناطق درنظر می‌گیرید، در حال اضافه شدن به سرزمین‌های شما است. بااین‌حال سازندگان می‌توانستند در طراحی تکسچرها و بافت‌های محیطی سلیقه بیشتری به‌خرج دهند که باوجود سبک بازی و گیم‌پلی پرجزئیاتی که ارائه می‌دهد، می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. موسیقی بازی هم دقیقا چیزی است که از یک بازی استراتژی و جنگ‌محور انتظار دارید. به‌عنوان مثال با حمله شورشیان به مناطق شما موسیقی بازی تغییر کرده و گیم‌پلی بازی هیجان خاصی را به‌مخاطب القا می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر هم توضیح داده شد کسب پیروزی در بازی در حالت Normal کار اصلا دشواری نیست و با پیدا کردن یک رویکرد درست می‌توانید هر دفعه از آن برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید. شاید اگر هوش مصنوعی بازی چالش‌برانگیزتر بود، می‌توانست از پیروزی‌های تکراری و ساده شما جلوگیری کند. یادگیری رابط کاربری بازی بسیار راحت است، اما شما می‌توانید برای رسیدن به پیروزی در بازی تنها وقت خود را در سه پنل اصلی Operation سپری کنید و حتی بدون آن‌که به جزئیات مناطق و وضعیت‌های آن‌ها نگاه کنید، بازی را با پیروزی به اتمام برسانید.

Rebel Inc.




بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
درمجموع استودیو Ndemic Creations با انتشار دومین بازی استراتژیک خود ثابت کرد که در ساخت بازی‌های این‌چنینی تا چه اندازه ماهر شده است. آن‌ها در دومین اثر خود با دست گذاشتن روی یکی از داغ‌ترین بحث‌های اجتماعی روز، به بازیکنان نشان داده‌اند که تا چه اندازه می‌تواند بازسازی یک سرزمین جنگ‌زده سخت‌ و هزینه‌بر باشد. Rebel Inc. در حال حاضر در فروشگاه پلی‌استور به‌صورت رایگان و در فروشگاه اپ‌استور با قیمت ۱.۹۹ دلار قرار گرفته است و سازندگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی، محتویات مختلفی همانند نقشه‌ها، مشاوران و فرمانداران جدید را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهند. آن‌ها همچنین وعده داده‌اند که در آینده محتویات بیشتری برای بازی منتشر خواهد شد و بازی از چیزی که الان است هم بهتر می‌شود. با وجود تمامی مواردی که از بازی Rebel Inc. در این مقاله گفته شد، بدون شک می‌توان این بازی را اثری شایسته تحسین قلمداد کرد که تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان آثار استراتژیک و شبیه‌ساز توصیه می‌شود.

بررسی بازی روی سیستم‌عامل اندروید انجام شده است

Rebel Inc.
استودیو Ndemic Creations با انتشار بازی استراتژی و شبیه‌ساز Rebel Inc. ثابت کرد که موفقیت بازی اول آن‌ها اتفاقی نبوده است. در این بازی شاهد به‌تصویر کشیده‌ شدن وضعیت یک سرزمین جنگ‌زده هستیم که بازگرداندن ثبات به آن نیازمند اتخاذ رویکردهای استراتژیک بسیار زیادی است. بازی در این زمینه‌ فوق‌العاده عمل کرده است و با ارائه گیم‌پلی‌ای بی‌مانند برای بازیکنان، به اثری شایسته تجربه شدن تبدیل شده است. با این‌حال Rebel Inc. شاید یک اثر بی‌نقص نباشد، اما بدون شک می‌توان نام آن را درکنار برترین بازی‌های استراتژیک چندسال اخیر قرار داد.
افشین جوان

نقاط قوت
  • + رویکردهای استراتژیک بسیار عمیق
  • + گیم‌پلی سرگرم‌کننده
  • + دقت بالا به جزئیات
  • + شبیه‌سازی بسیار خوب وضعیت یک سرزمین جنگ‌زده
نقاط ضعف
  • - ساده شدن بازی با ابتکارعمل‌های تکراری در هر نوبت
  • - تمرکز بالای گیم‌پلی روی سه منوی اصلی Operation


بررسی بازی Rebel Inc

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا