خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Hamed.NM

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/7/18
ارسال ها
993
امتیاز واکنش
21,471
امتیاز
318
سن
21
زمان حضور
24 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


سدیک هزویچ ورزشکار آمیرکایی در رشته فیزیک متولد سال ۱۹۸۷ میباشد او با قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک در رشته فیزیک وارد مسابقات مستر المپیا شد و توانست مقام دومی این مسابقات را در سال ۲۰۱۴ بدست اورد در سال بعد هم در رقابتی نفس گیر با جرمی بویدا مجددا مقام نایب قهرمانی نایب قهرمانی مسابقات فیزیک مستر المپیا را بدست اورد

در این مقاله از نسل آهن با شما همراه با سدیک هزویچ تمرین خواهیم کرد تا با بهترین روش برای خشک کردن بدن وساختن عضلاتی با کیفیت آشنا شویم.

شاید همه ی شما بخواهید تا بدنی به این زیبایی داشتته باشید اما باید بدانید که داشتن این انـ*ـدام زیبا تلاش و زحمت بسیار زیادی میخواهد و آسانی بدست نخواهد امد، سدیک هر روز صبح قبل از اینکه به دنبال کار روزانه خود برود ۴۰-۳۰ دقیقه را به تمرین هوازی اختصاص میدهد، و بعد از بعد از انجام کار و فعالبت روزانه خود در بعد از ظهر یک الی دو ساعت به تمرین در باشگاه با وزنه ها و دستگاه ها میپردازد، او در کنار یک برنامه تمرینی حرفه ای همواره به رژیم غذایی سخت و کم کالری و بدون چربی پایبند است و بدن خود را در تمام ۳۶۵ روز سال آماده نگه میدارد.





در ادامه نگاهی کامل به یکی از حرفه ای ترین برنامه های که سدیک از آن برای ساخت عضلات شکم به عنوان یک قهرمان فیزیک در مسابقات مستر المیپا استفاده کرده است خواهیم انداخت.

سدیک معتقد است که اگر میخواهید شکم تمرین کنید باید با تمام قدرت و توان خود به سختی تمرین کنید و برای تمرین دادن شکم فقط نباید به وزن بدن اکتفا کنید و باید حرکاتی را با وزنه های سنگین اجرا کنید، برای توسعه عضلات شکم نیاز به زمان و صبر زیادی دارید و باید با پشتکار یک تمرین مداوم و اصولی داشته باشید.

او شش روز درهفته حدود ۳۰-۴۵ دقیقه تمرین هوازی انجام میدهد و حتی در فصل استراحت هم حداقل ۳۰ دقیقه تمرین هوازی در طول روز انجام میدهد.


تمرین شکم همراه با آقای فیزیک جهان سدیک هزویچ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا