خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
توجه: همه‌ی این مدل‌ها لزوما در بازار داخلی موجود نیستند و صرفا جهت اطلاع رسانی از مدل‌های متناسب با سیستمِ این رده فهرست شده‌اند.

اینها واجد شرایط یک مانیتور مخصوص گیمینگ با مشخصه‌های بالا هستند. باور کنید یا نه، این مدل‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را در بازی‌ها به نمایش بگذارند، بلوری شدن و دنباله‌های محو تصاویر متحرک را از بین می‌برند و به شکل خاصی در بازی‌های اکشن و آنلاین، مهلت بیشتری برای نشان دادن واکنش و پیش‌دستی در مبارزه‌ها در اختیار کاربر قرار ‌می‌دهند. گیمرهای حرفه‌ای حتما می‌دانند که داشتن پینگ تایم کمتر در حد ٣٠ تا ۴٠ میلی‌ثانیه چقدر می‌تواند در بازی‌های آنلاین مفید واقع شود، این شبیه به مزیتی است که مانیتورهای منتخب ما در این رده فراهم می‌کنند.

انتخاب ویژه برای گیمرها

نمایشگرِ گیمینگ MSI Optix MPG27CQ از معدود مدل‌های مخصوصِ بازی است که هم اکنون در بازارِ داخلی موجود است. این نمایشگرِ خمیده به دارندگان سیستم‌های رده بالا و رده حرفه‌ایِ گیمینگ این امکان را می‌دهد که در رزولوشنِ 2K و فرکانس بازیابیِ تصویرِ ۱۴۴ هرتز به بازی بپردازند. این مدل برای اجتناب از بریدگیِ تصاویر
از Adaptive Sync هم پشتیبانی‌ می‌کند.
MSI Optix MPG27CQ Full




راهنمای خرید کامپیوتر رده حرفه ای

 

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بررسی فنی سیستم رده حرفه‌ای

فرصتِ آن را داشتیم که سیستم مرجعِ زومجی را که رده حرفه‌ای محسوب می‌شود به صورت عملی مونتاژ و آماده‌سازی کنیم و برخی بنچمارک‌های نرم افزاری، میزان اورکلاک قطعات و راندمان نهایی را روی آن بررسی کنیم. امیدواریم در مقاله‌های بررسیِ راندمان بازی‌های جدید بتوانیم تست‌های مختلفی انجام داده و نتایج آن را در معرض نظر شما قرار دهیم. در ادامه می‌توانید نتیجه‌ی بنچمارک 3DMARK 2013 در تست FireStrike برای دایرکت ایکس 11 و تست Time Spy برای دایرکت ایکس 12 روی سیستم مرجع زومجی را مشاهده کنید.

3DMark 2013 Fire Strike 9700K


3DMark 2013 Time Spy DX12 9700K


این سلسله مقالات اختصاصا توسطِ کارشناسانِ زومجی و با بهره‌گیری از تجربیات و مطالبِ تخصصی سایت‌های معتبر مختلف گردآوری و آماده شده است. اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید حتما آن را در بخشِ نظرات با ما در میان بگذارید و به ما در پربارتر کردن مقاله‌های بعدی یاری رسانید.



راهنمای خرید کامپیوتر رده حرفه ای

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا