خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


تعطیلات سال آینده میلادی کنسول‌های نسل نهم از راه می‌رسند و طرفداران مشتاقانه منتظر شنیدن خبرهایی از ویژگی‌ و بازی‌های آن‌ها هستند. به لطف مایکروسافت، ما اطلاعات بسیاری از کنسول ایکس باکس سری ایکس داریم و حالا قرار است تا هفته آینده نگاهی بر یکی دیگر از بازی‌های انحصاری این کنسول که با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 اجرا می‌شود، داشته باشیم.

استودیوی داینامیک ولتاژ گیمز (Dynamic Voltage Games) با انتشار توییتی اعلام کرد که قصد دارد تا هفته آینده از بازی انحصاری خود که برای کنسول ایکس باکس سری ایکس در دست توسعه است، رونمایی کند. بنابر گفته یکی از کارکنان این استودیو، این بازی انحصاری با با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 اجرا می‌شود. هنوز اطلاعاتی از نام و یا سبک این بازی در دسترس نیست.

این اولین بازی انحصاری ایکس باکس سری ایکس نیست که از آن رونمایی می‌شود؛ پیش از این مایکروسافت از بازی‌های Hellblade 2 و Halo Infinite که برای کنسول قدرتمند ایکس باکس سری ایکس در حال توسعه هستند، رونمایی کرده بود.

با توجه به جزئیات سخت‌افزاری کنسول پلی استیشن 5 و پردازنده گرافیکی 10.28 ترافلاپسی آن، از همین حالا می‌توان ایکس باکس سری ایکس را با پردازنده 12 ترافلاپسی، قدرتمندترین کنسول نسل نهم دانست.

گرچه سونی و مایکروسافت تعطیلات سال آینده میلادی را زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم اعلام کرده‌اند اما با این حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های چین، باید دید که آیا این دو شرکت می‌توان در زمان مقرر کنسول‌های خود را به بازار عرضه کنند یا خیر. البته نباید بحران اقتصادی احتمالی ناشی از ویروس کرونا را از یاد برد که ممکن است افزایش قیمت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس وان پلی استیشن 5 را به دنبال داشته باشد.



هفته آینده از بازی انحصاری ایکس باکس سری ایکس رونمایی می‌شود

 
  • تعجب
Reactions: Miss.kamyar
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا