خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع

بازی کردن بازی‌های مستقل همیشه جزو فعالیت‌های شاد و سرگرم کننده است و طرفدار‌های زیادی دارد. گاهی هم در بازی‌های مستقل ایده‌هایی یافت می‌شود که بازی‌های بزرگ با بودجه‌های کلان هم نمی توانند آن را درست پیاده کنند. ایام قرنطینه شاید بهترین زمان باشد تا سراغ ایده‌های جدید در بازی‌های مستقل بروید و کمی خود را با این نوع بازی‌ها نیز آشنا کنید. وبسایت Itch.io این فرصت را فراهم آورده تا به صورت رایگان و با حداقل قیمت بتوانید وارد دنیای بازی های مستقل شوید.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که بخاطر ویروس کرونا می‌خواهید در قرنطینه بمانید و فاصله‌ی خود را با باقی حفظ کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای گذر زودتر زمان از Itch.io بازی‌های مستقل رایگان را دانلود کنید تا هم در دریای نوآوری و سرگرمی غرق شوید و هم تجربه‌ی‌های جدیدی را در دوران قرنطینه امتحان کنید.

برای راحت‌تر گذشتن زمان در دوران قرنطینه، Itch.io چندین بازی مستقل را رایگان کرده و برخی از آن‌ها را نیز تخفیف زده است. برخی از بازی‌های رایگان عبارتند از: Dungeon Rescue, Quiet as Stone, Bleed and Bleed 2, Nuclear Throne, Super Skelemania و چندین عنوان دیگر که منتظرند تا شما آن‌ها را دانلود کنید.

همچنین از بازی‌های تخفیف خورده می‌توان به Anodyne (با تخفیف 90%)، Overlands ( با تخفیف 60%)، Night in the Woods ( با تخفیف 40%)، Mable and the Wood ( با تخفیف 40%) و چند عنوان دیگر اشاره کرد.

نسخه‌ی دوم بازی Andoyne نیز هفته‌ی پیش در فروشگاه اپیک رایگان بود، پس اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید هر دو عنوان را با قیمت خیلی پایین در آرشیو خود داشته باشید.

راه دیگر برای دانلود کردن بازی‌های رایگان در دوران قرنطینه سر زدن به بازی‌های رایگان اپیک استور است. این هفته می‌توانید بازی مستقل The Stanley Parable و Watch Dogs را از اپیک استور به صورت رایگان دریافت کنید و به بازی کردن آن‌ها مشغول شوید.



بازی‌ های مستقل رایگان و تخفیف داری که می‌توانید در روزهای قرنطینه بازی کنید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا