خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع

نسخه سال 2018 بازی God of War ریبوتی بر این سری محبوب بود که مسیری کاملا متفاوت را در پیش گرفت. این بازی توانست تا عملکردی فراتر از انتظارات داشته باشد و تحسین بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای را برانگیزد. علی رغم موفقیت این بازی، سوال‌های بسیاری در مورد گذشته کریتوس و حوادث پس از نسخه سوم وجود دارد که هنوز پاسخی برای آن‌ها نیست. حال آن‌ طور که پیداست، به لطف کمیک بوک God of War به‌زودی جواب سوال‌های خود در مورد گذشته کریتوس را خواهیم گرفت.

به نقل از وب‌سایت کمیک بوک، شرکت دارک بوک کمیک، ناشر آمریکایی کمیک بوک و مانگا قصد دارد تا مجموعه کمیک بوک جدیدی بر اساس سری بازی‌های پرطرفدار God of War منتشر کند.

این مجموعه با نام God of War: Fallen God در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و سرگذشت کریتوس پس از حوادث قسمت سوم و شکست زئوس را به تصویر می‌کشد.

در God of War: Fallen God کریتوس پس از شکست زئوس تصمیم می‌گیرد تا از گذشته خونین خود فرار کند و آن را به دست فراموشی بسپارد. انتظار می‌‌رود این مجموعه ابهامات مربوط به گذشته کریتوس در God of War و چگونگی رسیدن او به اسکاندیناوری را برطرف می‌کند.


شماره نخست God of War: Fallen God در تاریخ چهارشنبه 4 تیر ماه 1399 (24 ژوئن 2020 میلادی) منتشر می‌شود.



کمیک بوک God Of War معرفی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا