خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع

با نزدیک شدن به ماه آوریل، شرکت سونی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای این ماه را منتشر کرده است که با توجه به آن، مشترکین این سرویس در ماه آوریل میزبان ماجراجویی‌های نیتن دریک خواهند بود.

ماه ژانویه بود که سونی نسخه کالکشن آنچارتد را به صورت رایگان در دسترس مشترکین پلی استیشن پلاس قرار داد. حال در ماه آوریل این شرکت تصمیم گرفته تا برای جمع‌بندی این سری، نسخه چهارم آن را در دسترس مشترکین قرار دهد.

بنابر گفته شرکت سونی، آنچارتد 4 و Dirt Rally 2.0 بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای ماه آینده خواهند بود که از تاریخ سه‌شنبه 19 فروردین ماه 1399 (7 آوریل 2020 میلادی) برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرند.

آنچارتد 4 نیازی به معرفی ندارد؛ این بازی یکی از بهترین عناوین انحصاری سونی در نسل هشتم می‌باشد که درواقع پایانی بر 10 سال ماجراجویی‌های نیتن دریک است. در این بازی شما بیش از هر نسخه از این سری آزادی عمل دارید و می‌توانید در جهان بازی به گشت و گذار بپردازید.

Dirt Rally 2.0 هم یک بازی اتومبیل‌رانی است که توسط شرکت کدمسترز، پادشاه بی‌رغیب در ساخت بازی‌‎های اتومبیل‌رانی توسعه یافته است. این بازی با سبک واقع‌گرایانه خود، مهارت شما در اتومبیل‌رانی را به چالش خواهد کشید.

تا پیش از آغاز ماه آوریل هنوز هم وقت دارید تا از تجربه بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه مارس لـ*ـذت ببرید.



بازی‌های رایگان پلی‌ استیشن پلاس برای ماه آوریل ۲۰۲۰ مشخص شدند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا