خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
teenage-mutant-ninja-turtles-mutant-mayhem-poster.jpeg

انتشار اولین تریلر انیمیشن لاک پشت های نینجا
پارامونت پیکچرز امشب اولین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را منتشر کرده است.
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شده است. پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا را منتشر کرده که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این انیمیشن موردانتظار و همچنین آرت استایل متفاوت آن با دیگر نسخه‌های این مجموعه محبوب و دوست داشتنی هستیم. اگرچه این تریلر خیلی اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما کلیت خوبی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را نشان می‌دهد.
طبق خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، برادران لاک پشت پس از سال‌های پنهان شدن از دنیای انسان‌ها، تصمیم گرفتند تا قلب مردم نیویورک را با انجام کارهای ابرقهرمانانه به‌دست آورند و به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. آوریل اونیل دوست جدید آن‌ها است که قرار است به آن‌ها برای مبارزه با یک سندیکای جنایتکار و بدنام کمک کند، اما آن‌ها خیلی زود با ارتشی از دشمنان جهش یافته مواجه می‌شوند.
نیکلاس کانتو، مایکا ابی، شامون براون جونیور، بردی نون، جکی چان، ایو ادبیری، سث روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز بیرن، آیس کیوب، پست مالونه، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دیمیتریو و جانکارلو اسپوزیتو از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته بر عهده جف رو براساس فیلمنامه‌ای از برندن اوبراین است.
انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قرار است در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.
منبع: زومجی


⚡️سینما نیوز | Cinema News⚡️

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
تایید ملاقات کیانو ریوز با جیمز گان برای ساخت فیلم Constantine 2

کیانو ریوز، بازیگر نقش جان کنستانتین تایید کرد که اخیرا برای صحبت در مورد فیلم Constantine 2 با جیمز گان ملاقات کرده است.
شهریور امسال مشخص شد که برادران وارنر در حال همکاری با جی جی آبرامز و بد ربات برای ساخت یک دنباله برای فیلم Constantine است. کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی فیلم Constantine 2 قرار است بازگردند و حتی لارنس به ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال ابراز علاقه کرده است. مدتی پیش چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی رونمایی شد که در آن شاهد عدم حضور فیلم کنستانتین ۲ در بخش DC Elseworlds بودیم و این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در مورد آینده فیلم شد.
حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی اخبار جدیدی در مورد آینده فیلم Constantine 2 منتشر شود. کیانو ریوز در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت در پاسخ به سؤال یک طرفدار که از او پرسیده بود که با گان در مورد دنباله فیلم Constantine صحبت کرده است یا نه، ریوز پاسخ مثبت داد و تایید کرد که با گان در این رابـ*ـطه ملاقات و صحبت کرده است. اگرچه ریوز اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما ابراز امیدواری کرد که درنهایت فیلم Constantine 2 ساخته شود.
در هر حال فعلا اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده اخبار خوبی برای طرفداران کنستانتین و ریوز در مورد آینده این فیلم منتشر شود.
همچنین آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 را بر عهده دارد. علاوه‌براین جی جی‌ آبرامز به‌همراه هانا مینگلا و گلدزمن به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم کنستانتین 2 حضور دارد.

این در حالی است که ساخت سریال Constantine توسط شبکه HBO Max متوقف شده است. در هر حال گفته می‌شود که سازندگان سریال در حال مذاکره با شبکه‌های دیگر برای فروش حق پخش آن هستند که از نتفلیکس و آمازون به‌عنوان گزینه‌های احتمالی یاد می‌شود. در هر حال کیانو ریوز برنامه نسبتا شلوغی دارد. او به‌تازگی در فیلم John Wick: Chapter 4 و فیلم Ballerina برای بازی در نقش جان ویک بازگشته است و برای بازی در این نقش در فیلم John Wick: Chapter 5 نیز بازی خواهد کرد.
منبع: زومجی



⚡️سینما نیوز | Cinema News⚡️

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
پیوستن آرون تیلور جانسون به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu رابرت اگرز

آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم Bullet Train و فیلم Godzilla جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu اضافه شده است.
بازسازی فیلم Nosferatu قرار است فیلم بعدی رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman باشد که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به این فیلم ترسناک اضافه شود. ددلاین گزارش داد که آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم Bullet Train به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش جانسون در این فیلم ترسناک در دسترس نیست.

علاوه‌بر جانسون، بیل اسکاشگورد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت، ویلم دفو، اما کورین، رالف اینسون و سایمن مک‌برنی دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Nosferatu حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود.

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی به یک زن جوان تسخیرشده را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.
علاوه‌بر فیلم Bullet Train، آرون تیلور جانسون سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم کیک اس، فیلم Nowhere Boy، فیلم Godzilla، فیلم Avengers: Age of Ultron، فیلم Savages، فیلم Anna Karenina، فیلم Nocturnal Animals، فیلم The Wall، فیلم Outlaw King، فیلم Tenet و فیلم The King's Man را در کارنامه خود داشته است. جانسون اخیرا نقش کریون شکارچی را در فیلم Kraven the Hunter بازی کرده است و او قرار است در فیلم The Fall Guy با رایان گاسلینگ و امیلی بلانت هم‌بازی شود. از جانسون به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جیمز باند بعدی نیز یاد می‌شود.
منبع: زومجی


⚡️سینما نیوز | Cinema News⚡️

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
پایان یافتن سریال Barry در فصل چهارم | انتشار اولین تریلر تا اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه HBO اعلام کرد که سریال Barry با بازی بیل هیدر در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. همچنین تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال بری با انتشار یک تریلر اعلام شد.
اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO سرانجام از تمدید سریال Barry برای فصل چهارم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بری به پایان راهش نزدیک شده است. برادران وارنر دیسکاوری امروز اعلام کرد که فصل چهارم سریال Barry قرار است فصل پایانی این سریال کمدی سیاه باشد. پس از سریال Succession که قرار است در فصل چهارم به پایان برسد، سریال بری دومین سریال تحسین شده شبکه HBO است که به‌زودی به کار خودش پایان خواهد داد.
فصل چهارم و پایانی سریال Barry در ۸ قسمت نیم ساعته تولید شده است که پخش این سریال کمدی سیاه از تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ (۲۷ فروردین ۱۴۰۲) از شبکه HBO و HBO Max آغاز خواهد شد. بیل هیدر در بیانیه منتشر شده گفت که این یک سفر شگفت‌انگیز بود و این تلخ و شیرین است که داستان به شکل طبیعی به پایان‌بندی خود رسیده است. همچنین شبکه HBO اولین تریلر فصل چهارم سریال Barry را منتشر کرده است.
در اولین تریلر فصل پایانی سریال Barry شاهد اتفاقات پس از فصل سوم و به زندان افتادن بری برکمن هستیم که او در ابتدا تلاش می‌کند تا با آقای کوسنو ارتباط برقرار و رابطش را با او بهتر کند، اما کم کم شاهد تغییرات شخصیتی بری هستیم که ظاهرا می‌خواهد انتقامش را از کسانی‌که باعث وضعیت فعلی‌اش شده‌اند، بگیرد.
بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن، السی فیشر و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند که برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی سیاه بازگشته‌اند. بیل هیدر وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل پایانی سریال بری را بر عهده داشته است.
یمی گراویت، معاون بخش اجرایی کمدی شبکه HBO و HBO Max در بیانیه منتشر شده گفت: «پس از سه فصل فوق‌العاده سریال بری، بسیار مشتاقیم تا بینندگان شاهد نتیجه و پایان قدرتمند، پیچیده و خنده دار داستان بری برکمن باشند. کار کردن با این تیم فوق‌العاده که شامل بیل هیدر، الک برگ، آیدا راجرز و تمام بازیگران استثنایی و اعضای تیم تولید می‌شود، بسیار لـذت بخش بوده است.»

منبع: زومجی


⚡️سینما نیوز | Cinema News⚡️

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
تایید بخش چهارم و نهایی فصل پایانی انیمه Attack on Titan
کرانچی‌رول و ماپا به شکل رسمی با انتشار یک تیزر از بخش چهارم و نهایی فصل پایانی انیمه Attack on Titan رونمایی کردند.
طی امشب بود که قسمت اول و یک ساعته بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan پخش شد تا شروعی بر آرک پایانی این انیمه محبوب باشد، اما عدم قرار گرفتن این انیمه روی سرورهای کرانچی‌رول باعث جنجال زیادی شده است تا طرفداران زیادی نتوانند این انیمه را تا به این لحظه با کیفیت خوب و مطلوب و با زیرنویس انگلیسی تماشا کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش نهایی انیمه حمله به تایتان معرفی شده است.

کرانچی‌رول و ماپا در پایان قسمت اول بخش سوم فصل چهارم انیمه حمله به تایتان از بخش چهارم این انیمه رونمایی کردند که بخش نهایی آن خواهد بود. به همین منظور یک تیزر از بخش چهارم و نهایی فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شده است که در پایان تایید می‌شود این بخش در پاییز سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد تا طرفداران خیلی انتظار طولانی برای آن نکشند.
بخش چهارم فصل پایانی انیمه Attack on Titan درواقع همان نیمه دوم بخش سوم است که ظاهرا برای راحت‌تر شدن معرفی و تبلیغات آن سازندگان انیمه تصمیم به تغییر نام‌گذاری بخش سوم این انیمه گرفتند که پیش از این طولانی شدن نام آن باعث انتقاداتی در زمان خواندن آن توسط طرفداران و رسانه‌ها شده بود. در هر حال طبق برنامه داستان و اتفاقات انیمه حمله به تایتان در بخش چهارم رسما خاتمه خواهد یافت.
انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است.
بااین‌حال، فعلا تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و چهارم انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.

منبع: زومجی


⚡️سینما نیوز | Cinema News⚡️

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا