خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
خانواده‌ی بوگاتی با معرفی نسخه‌های سفارشی از شیرون در حال گسترش بوده و طبق خبر‌های پیشین، به زودی دومین محصول این برند نیز به شکل یک شاسی‌بلند تولید خواهد شد. به احتمال زیاد تعداد اعضای خانواده‌ی بوگاتی پس از این خودرو دیگر افزایش نخواهد یافت، اما تصور کنید این خودروساز فرانسوی با ریشه ایتالیایی و مالک آلمانی بخواهد راه تسلا را ادامه داده و یک کامیون بسازد!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!


واضح است که چنین خودرویی هرگز توسط بوگاتی تولید نمی‌شود، اما یکی از طراحان دنیای خودرو ابر کامیون بوگاتی را تصور کرده و حاصل کار نیز جالب می‌باشد.

نمای جلوی این کامیون همان شکل C موجود در شیرون را حفظ کرده است. کابین نیز تک نفره بوده و راننده در مرکز آن نشسته و اطرافش هم محفظه‌ای شیشه‌ای دیده می‌شود.

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!


کامیون مجازی بوگاتی فوق‌العاده نرم، روان و نازک طراحی شده است. اگرچه این امر به‌طور قابل‌توجهی باعث کاهش فضای بار شده، اما باعث می‌شود سرعت خودرو بسیار فراتر از کامیون‌های عادی باشد. شاید هم ابر کامیون بوگاتی بتواند سرعت ۴۹۰ کیلومتری ثبت شده توسط شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ را بشکند!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!


دیگر جنبه‌ی جالب‌توجه در طراحی این کامیون استفاده از طراحی تک اکسل در جلو و سه اکسل در عقب می‌باشد. هر هشت چرخ کامیون نیز از پوشش‌های آئرودینامیکی برخوردار هستند.

همان‌گونه که گفته شد هرگز چنین محصولی توسط بوگاتی روی خط تولید را به خود نخواهد دید. در واقع شانس تولید یک خودروی شهری توسط بوگاتی بیشتر از شانس تولید چنین کامیونی است. با این وجود خیال‌بافی و تصور کردن هرگز خط و مرزی ندارد!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!


انجمن رمان نویسی


تصاویری از ابر‌کامیون خیالی بوگاتی!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا