خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    7

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. ارسال مطالب به عنوان مهمان

یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی در وب‌سایت های امروزی امکان ارسال مطالب به صورت مهمان می‌باشد. حتماً لازم نیست که فقط و فقط روی سایت خودتان مطالبتان را منتشر کنید. شما می‌توانید با پیدا کردن سایت های معتبری که در زمینه کاریتان چنین قابلیتی ارائه کرده اند، به عنوان مهمان در آن سایت ها مطلب منتشر کنید. مطلب با کیفیت شما می‌تواند امتیازی برای نام و برند شما باشد. همچنین در بسیاری از این گونه مطلب گذاری ها امکان لینک دادن به منبع های دیگر وجود دارد. در چنین حالتی شما قادر هستید تا در مطلب مورد نظر لینک هایی از سایت خود را قرار دهید تا با این کار نه تنها ورودی های جدید دریافت کنید، بلکه اعتبار سایت و برند خود را نیز با لینک گرفتن از دیگر منابع بهبود دهید. از جمله بارزترین مثال های ممکن در این مورد، وب‌سایت ویکی‌پدیا است. در ویکی‌پدیا هر کاربری می‌تواند اقدام به نشر مقاله کند. مقاله های حرفه ای و پربار در ویکی‌پدیا معمولاً به منابع مختلف لینک داده می‌شوند و یکی از این منابع می‌تواند سایت شما باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. استفاده از تبلیغات کلیکی / تبلیغات شبکه ای

از دیگر روش های کسب ترافیک و بازدید بیشتر، بهره‌مند شدن از تبلیغات کلیکی و شبکه های تبلیغاتی است. شما می‌توانید مطالب و صفحات خود را در این شبکه ها قرار داده و با سفارش دادن تبلیغات تعداد بی‌شماری کلیک دریافت کنید. تبلیغات شبکه ای نیز حالتی مشابه دارد. برخی شبکه ها و صفحات مجازی با دریافت سفارشات تبلیغات، تبلیغ شما را در طیف وسیعی از جایگاه های تبلیغاتی به نمایش می‌گذارند. بعضی از شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا توئیتر نیز به صورت مستقیم چنین کاری را برای شما انجام می‌دهند.


بازاریابی محتوایی




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. استفاده از تبلیغات موتورهای جستجو

تبلیغات در موتورهای جستجو به ویژه تبلیغات حرفه ای گوگل موسوم به Google AdWords راهی بسیار مناسب برای کسب بازدید و مراجعه هزاران کاربر به سایت شما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق این سیستم صفحه مورد نظر خود را در نتایج اولیه جستجوهای موتورهای جستجو تعبیه کرده و با همین روش، بازده مطالب خود را چندین برابر کنید. مایکروسافت نیز سیستمی‌مشابه با نام Bing Ads دارد. این سیستم های تبلیغاتی بر روی کلمات انتخابی شما فعالیت می‌کنند و با توجه به شرایط کلمات مربوط، قیمت های متفاوتی دارند.

اگر تبلیغات کلمه ای گوگل و مایکروسافت برای شما کافی نیست، می‌توانید سراغ تبلیغات بصری این سیستم ها بروید. گوگل یک سیستم تبلیغات تصویری با نام Google Display Network دارد که به کمک آن می‌توانید تبلیغات تصویری یا ویدئویی خود را در بنرهایی در سایزهای متنوع برای کاربران به نمایش در بیاورید. اغلب این تبلیغات در وب‌سایت هایی مثل یوتیوب و ... نمایش داده می‌شوند. فیسبوک نیز سیستمی‌تبلیغاتی با عنوان Facebook’s Atlas و همچین Lookalike Audience در اختیار کاربران قرار داده است تا با کمک آن بتوانند تبلیغات هدفمند داشته باشند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8. استفاده از ایمیل مارکتینگ

سال های سال است که ایمیل مارکتینگ ده‌ها هزار کمپانی و تجارت مختلف را به موفقیت های زیادی رسانده است. این نوع بازاریابی اگرچه از قدیمی‌ترین نوع بازاریابی آنلاین به حساب می‌آید، اما همچنان کاربردی و بسیار مفید است. شما با کمک ایمیل می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن با مخاطبین خود ارتباط داشته و پیام های حساس را برای آن‌ها ارسال کنید.

برای بحث بازاریابی محتوا نیز ایمیل مارکتینگ گزینه ای کارآمد است. شما می‌توانید با پیشنهاد دادن کاربران برای به عضویت درآمدن در ایمیل مارکتینگ خود، راهی ساده و مناسب برای معرفی و به اشتراک گذاری مطالب داشته باشید. نکته این مسئله اینجاست که اولاً باید کاربران را در ازای چیزی خاص (برای مثال پیشنهادات ویژه و انحصاری که فقط از طریق ایمیل اطلاع رسانی می‌شوند) به عضو شدن در خبرنامه دعوت کنید. دوماً نباید از ایمیل مارکتینگ برای ارسال تمامی‌ اطلاع رسانی ها استفاده کنید. چنین اقدامی‌ باعث خسته شدن کاربران و دلسرد شدن آن‌ها از شما می‌شود. بنابراین از بازاریابی با ایمیل فقط باید در مواردی خاص استفاده کنید تا عملکرد واقعی آن از بین نرود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی محتوایی



چطور بدانیم که کمپین تولید محتوای ما موفقیت آمیز عمل کرده است؟

شما باید به عنوان صاحب یک سایت به صورت مستمر وضعیت سایت خود را از لحاظ ترافیک و بازدیدهای مخاطبین چک کنید. اگر بازاریابی محتوای شما به خوبی پیاده سازی شده باشد، بعد از مدتی نتایج آن را به وضوح خواهید دید. لیست زیر نتایج به دست آمده از یک کمپین موفق بازاریابی محتوا می‌باشد. بهتر است شما نیز وضعیت سایت خود را در مورد این لیست بررسی کنید تا ببینید چطور عمل کرده اید.



افزایش اعتبار برند

یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا منجر به افزایش اعتبار و گسترش نام برند شما می‌شود. اگر حس کردید که بعد از پیاده سازی این کمپین بعد از مدتی نام برند شما بر سر زبان ها افتاده و بعضی از منابع و یا برخی از کاربران از برند شما یاد می‌کنند یعنی راه را درست رفته اید. با چک کردن وضعیت اعتبار دامنه سایت (Domain Authority) و همچنین اعتبار صفحات (Page Authority) نیز می‌توان تا حد زیادی متوجه این افزایش اعتبار شد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
گسترش ارتباطات با مخاطبان

بازاریابی محتوا در صورتی که به خوبی اعمال شده باشد، منجر به افزایش روابط بین شما و مخاطبین سایت شما خواهد شد. اگر متوجه عکس العمل های بیشتری مثل نظر گذاشتن، لایک کردن مطالب شما و مسائلی از این قبیل از سوی کاربران شدید، یعنی بازاریابی محتوای شما به خوبی عمل کرده است.


جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان فعلی

از دیگر نشانه های موفقیت‌آمیز بودن یک کمپین تولید محتوا، حفظ مشتریان فعلی و وفادارتر شدن کاربران ثابت شما است. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، یعنی کاربران برای فعالیت های شما احترام قائل هستند و با کسب رضایت از عملکرد شما، تمایل دارند تا به عنوان کاربر و مشتری ثابت برای شما شناخته شوند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی محتوایی




افزایش فروش و سوددهی بیشتر

در نهایت، افزایش فروش و بهره وری تجارت و افزایش سرمایه شما، نشان دهنده این است که یک محرک داخلی در حال فعالیت در این راستا است. بنابراین اگر بعد از ارسال و انتشار چندین مطلب با کیفیت و محتوای با ارزش، فروش محصولات یا سرویس های شما نیز بیشتر شد، می‌توانید مطمئن باشید که بازاریابی محتوا در این مسیر به شما کمک کرده است.




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیگر راه های آنالیز و بررسی تأثیرات بازاریابی محتوا

  • استفاده از ابزارهای آنلاین برای بررسی وضعیت لینک های ورودی و خروجی
  • چک کردن نرخ خروج کاربران (Bounce Rate)
  • بررسی معیارها و مقادیر تعامل کاربران با استفاده از نظرسنجی ها، رأی گیری ها، نظرات، پیشنهادات و ...
  • بررسی وضعیت "بازگشت سرمایه گذاری"
  • مشاهده تعداد آی پی ها و بازدیدهای روزانه، هفتگی و ماهیانه
  • آنالیز و مقایسه وضعیت قبل و بعد سایت به کمک آنالیزورهایی همچون Google Analytics


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نتیجه گیری و توصیه های نهایی

بازاریابی محتوا چیزی‌ است که با کمک آن و با توجه به اصول و استانداردهای آن، می‌توان تغییر مثبت و رو به رشدی در یک تجارت اعمال کرد. نتیجه عملکرد شما بسته به نوع عملکرد شما در این زمینه دارد. اگر کمیت را به کیفیت ترجیح داده باشید و یا استانداردهای بنیادی این کار را فدای سلایق شخصی خود بکنید، بهتر است بگوئیم راهی از پیش نخواهید برد و فقط وقت و هزینه و انرژی خود را هدر داده اید.

اما اگر هم‌راستا با اصول و نکات موفقیت آمیز این بازاریابی پیش بروید، می‌توانید از زمان و هزینه ای که صرف کرده اید رضایت کامل داشته باشید. به عنوان توصیه مجدداً پیشنهاد می‌کنیم که اولویت اصلی شما کیفیت باشد نه کمیت! برای تولید یک مطلب و محتوای با کیفیت ایرادی ندارد اگر زمان بیشتری صرف کنید. در این صورت حداقل مطمئن هستید که زمان خود را بیهوده تلف نکرده اید. در غیر این صورت حتی ده‌ها مطلب که کیفیت آن‌ها پائین باشد به شما کمک نمی‌کنند.

محتوای بی کیفیت نه تنها سودی برای شما ندارند، بلکه به راحتی باعث افت رتبه و اعتبار شما می‌شوند. پس اگر قرار است روی بازاریابی محتوا کار کنید، باید کیفیت اولویت اول و آخر شما باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز

تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز


این روزها با تبدیل‌شدن تصوّرات مبتنی بر شکل‌گیری «دهکده جهانی» به واقعیت، جدایی از جامعه جهانی و بی‌توجهی به آنچه که در آن جریان دارد بیش از گذشته بی‌معنا و حتی آسیب‌زا شده است. این واقعیت به‌خصوص در دنیای دیجیتال که مرزهای بین قاره‌ها و کشورها را عملاً محو کرده بیشتر نمود پیدا می‌کند.

یکی از موضوعاتی که به‌شدت به تغییرات و رویدادهای جاری جهان وابسته است، تجارت و به‌خصوص تجارت الکترونیکی است. درواقع، تک‌تک رویدادها و اتفاقاتی که در بازارهای جهان و به‌خصوص بازارهای کشورهای صنعتی در جریان است تأثیر قابل‌توجهی بر بازارهای سایر کشورها دارد. یکی از این رویدادهای تأثیرگذار بر بازار کشورهای مختلف که چندی است که در کشور ما نیز به‌عناوین‌مختلف و مخصوصاً در فروشگاه‌های آنلاین جابازکرده، رویدادی موسوم به «بلک فرایدی» (Black Friday) یا جمعه سیاه است. در این مقاله قصد داریم با بلک فرایدی، تاریخچه آن، بلک فرایدی در کشورهای مختلف و ازجمله ایران و همچنین مختصری از آمار مرتبط با این رویداد مهم آشنا شویم. در پایان نیز به ذکر برخی از مهم‌ترین نکات برای فروش هرچه بیشتر در این مناسبت خاص خواهیم پرداخت؛ اما پیش از هر چیزی باید به این سؤال پاسخ بدهیم که بلک فرایدی دقیقاً چیست.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا