خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    7

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. زودتر دست‌به‌کار شوید

معمولاً بیشترین خرید کردن‌ها در روز بلک فرایدی اتفاق می‌افتد، که البته کاملاً هم منطقی است، اما بسیاری از مردم زودتر از این روز اقدام به خرید می‌کنند. بد نیست بدانید که فروش اینترنتی در سال 2017 هرروز به مدت 23 روز متوالی قبل از بلک فرایدی، بیشتر از یک میلیارد دلار بوده است . این روند به «بلک نوامبر» یا نوامبر سیاه معروف است. برنامه شما باید حول محور ایجاد یک جوّ مثبت نسبت به برند و افزایش آگاهی نسبت به محصولات آن بچرخد. بسیاری از فروشندگان از این فرصت برای سرمایه‌گذاری بر روی تبلیغات ویدیویی و ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنند، چراکه احتمال خرید افرادی که ویدیو تماشا می‌کنند تقریباً دو برابر افرادی است که چنین امکانی را ندارند.

علاوه بر این، تبلیغات به‌اصطلاح «دهان‌به‌دهان» را نیز از قلم نیندازید. منظور از این اصطلاح، همان پیشنهادات و توصیه‌هایی است که مردم به یکدیگر می‌کنند و در دنیای اینترنت در قالب‌هایی مانند اشتراک‌گذاری، نقد و ارائه نظرات مثبت در می‌آید. درواقع، همین توصیه‌هاست که عامل 74 درصد خریدهای مردم است. به این منظور می‌توانید یک کمپین برای دعوت از دوستان (با یک اسم دهان‌پرکن) به راه بیندازید یا برای جلب‌توجه و جذب ترافیک از اینفلوئنسرها و اینفلوئنسر مارکتینگ کمک بگیرید.



بلک فرایدی




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. برای شروع روی برخی از محصولات تخفیف بگذارید

چالشی که معمولاً در رابـ*ـطه با تخفیف دادن برای فروشندگان پیش می‌آید این است که اگر زودتر شروع کنند، ارائه تخفیف‌هایی که مشتریانشان به آن‌ها عادت کرده و انتظارش را دارند دشوارتر می‌شود. برای رفع این مشکل، به‌جای تخفیف دادن بر روی همه محصولات موجود می‌توانید روی انواع و دسته‌بندی‌های مختلف یا خاصی از موجودی‌تان تخفیف بدهید. این استراتژی حداقل سه فایده دارد:

  • باعث افزایش تدریجی فروش و حاشیه سود می‌شود؛
  • توجه مشترکان ایمیل و بازدیدکنندگان را حفظ می‌کند؛
  • تأثیر مثبتی بر اندازه موجودی‌تان و روند سفارش‌گیری‌تان خواهد داشت.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. از عملکرد سایت تان کاملاً مطمئن شوید

اگر از پلتفرم یا نرم‌افزار مناسبی استفاده نکنید، سایت تان طراحی خوب و بهینه‌سازی مطلوبی نداشته باشد یا سِرورهای ضعیفی داشته باشید که تاب‌وتوان تحمل ساعات اوج ترافیک را ندارند، حجم انبوهی از فروش و مشتریان وفادارتان را از دست خواهید داد؛ بنابراین:

  • سرعت سایت خود را بررسی و بهینه کنید: به خاطر داشته باشید که 46 درصد از مشتریان هرگز به وب‌سایتی که کند باشد برنمی‌گردند، بنابراین تا جایی که امکان دارد و به روش‌های مختلف به دنبال افزایش سرعت بارگذاری سایت فروشگاه خود باشید. به‌عنوان‌مثال، اگر وب‌سایتتان تصاویر زیادی دارد می‌توانید از ابزاری مثل Compressor.io برای کاهش حجم آن تصاویر استفاده کنید.
  • سایت تان را فعال نگه‌دارید: داون تایم (Downtime) یا زمانی که وب‌سایت از دسترس خارج می‌شود برای کسب‌وکارتان مضر است، و فقط رقبای‌تان را خوشحال‌ می‌کند. بنابراین ظرفیت وب‌سایتتان را با ابزارهایی مثل LoadImpact.com یا Blitz.io امتحان کنید.
  • از همه‌چیز، از کدهای سایت گرفته تا تصاویر محصولات بک آپ یا پشتیبان داشته باشید. اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، نیازی به این بک آپ پیدا نخواهید کرد، اما وجود آن ضرری ندارد.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. به‌صورت طبیعی حس چشم‌انتظاری ایجاد کنید

ایجاد یک ارتباط عاطفی با مشتریان، به شکل‌گیری تصورات الهام‌بخش و ایجاد یک حس مثبت در آنها کمک می‌کند. یکی از استراتژی‌های مؤثر برای ایجاد این رابـ*ـطه، تند کردن عطش مشتریان و چشم‌به‌راه کردن آن‌هاست، تا متقاعد شوند که باید مرتباً شما را دنبال کنند تا از قافله عقب نمانند.

به‌عنوان نمونه، یک فروشنده عینک در ایالات‌متحده ده روز قبل از بلک فرایدی تبلیغ تخفیف‌های استثنائی خود را در اینستاگرام شروع کرد. سپس دو روز مانده به روز موعود با عبارت «بزرگ‌ترین فروش فوق‌العاده بلک فرایدی تا به امروز» و هشتگ #blackfriday با تمام توان شروع به جوسازی کرد. شرکت مزبور در همین حین با برگزاری یک مسابقه و اختصاص جایزه 500 دلاری به آن، شور و اشتیاقی در مشتریان خود به پا کرده بود. طبیعتاً تبلیغات پولی ضروری است، اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جای هیجانی که به‌صورت طبیعی ایجادشده را پر کند.



بلک فرایدی




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا