خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل آرمانی دبی | ۵ ستاره



این هتل که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است، با ورودی خصوصی و ۱۱ طبقه از آسمان خراش معروف برخ خلیفه دبی را شامل می شود. دارای یک آبگرم لوکس و دسترسی مستقیم به مرکز دبی است. اتاق های هتل دارای ویژگی های منحصر به فرد و مطلوب است که با پارچه های لوکس تزئین شده اند. این هتل گزینه های ناهار خوری بسیار عالی را در هر ۷ رستوران این هتل ارائه می دهد. غذاهای ژاپنی را نیز با تزیین و به صورت ویژه ارائه می دهد و میزبان محبوب ترین شبهای این شهر است. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل آرمانی دبی Dubai Armani Hotel واقع شده است. این هتل انتخاب خوبی برای مسافرانی است که علاقه مند به خرید لباس، خرید برند لوکس و غذا هستند. در ادامه همراه با ما باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل آرمانی دبی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.
هتل آرمانی دبی


خدمات رفاهی هتل آرمانی دبی
این هتل لوکس دارای خدمات و امکاناتی از جمله امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با ۶۹ متر مربع فضای کنفرانس و ۱۱ اتاق جلسه، اینترنت رایگان سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد. خدمات صبحانه با هزینه اضافی، دسترسی به مرکز تجاری، خدمات ورزشی ۲۴ ساعته، روزنامه های رایگان در لابی، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، چای و قهوه در بخش های عمومی هتل، خدمات حمل و نقل به مرکز خرید دبی با هزینه اضافی، خدمات حمل و نقل به فرودگاه دبی با هزینه اضافی، خدمات حمل و نقل به منطقه با هزینه اضافی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. خدمات عروسی نیز از دیگر امکانات این هتل است. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، لتونی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی و چینی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید از ساعت ۱۲:۰۰ و تا قبل از ساعت ۱۲:۳۰ اقدام کنید.




هتل 5 ستاره آرمانی در دبی





امکانات تفریحی هتل آرمانی دبی
در این هتل ۵ ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب انـ*ـدام، سونا و جکوزی به چشم می خورد. همچنین دارای سرگرمی های شبانه و یک کافه می باشد که مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران های هتل
صبحانه بوفه در دسترس می باشد و هر روز از ساعت ۶ تا ۱۱:۰۰ صبح سرو می شود.
رستوران مدیترانه ای آرمانی Armani Mediterraneo: سرویس ناهار و شام را ارائه می دهد.
رستوران ایتالیایی آرمانیArmani RistoranteItalian : سرویس شام را ارائه می دهد.
رستوران ژاپنی آرمانیArmani HashiJapanese : سرویس شام را ارائه می دهد.
رستوران هندی آرمانیArmani AmalIndian : سرویس شام را ارائه می دهد.
رستوران خانواده دل ایتالین آرمانی Armani DeliItalian family restaurant: سرویس صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.




هتل 5 ستاره آرمانی


هتل آرمانی دبی

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات اتاق های هتل آرمانی دبی
این هتل که دارای ۲۵۲ اتاق در ۲۷ طبقه است، تمام اتاق هایش مجهز به تهویه مطبوع، دیوارهای ضد صدا و اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، روزنامه های رایگان، یخچال، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، کنسول بازی ویدیویی، پخش کننده دی وی دی، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تـ*ـخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، قهوه و چای ساز، اتو ومیز اتو در صورت درخواست و میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. سشوار هم در تمام اتاق های هتل دبی موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـ*ـخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.




هتل آرمانی در دبی





انواع اتاق های هتل آرمانی دبی
  • سوییت پریمایر: این سوییت ها ۹۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت فونتین: این سوییت ها ۸۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز فواره دبی نیز می باشند.
  • سوییت آرمانی دبی: این سوییت ها ۳۹۰ متر مساحت دارند، دارای دو اتاق خواب که یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در یک اتق خواب و یک تـ*ـخت یک نفره در اتاق دیگر وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت امباسدر آرمانی: این سوییت ها ۱۵۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت امباسدر آرمانی با تراس: این سوییت ها ۱۵۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و تراس با چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت سیگنیچر آرمانی: این سوییت ها ۲۳۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت اکسکیوتیو آرمانی: این سوییت ها ۹۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • آپارتمان با یک اتاق خواب: این آپارتمان ها ۱۰۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • آپارتمان با دو اتاق خواب: این آپارتمان ها ۱۸۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در یک اتاق خواب و یک تـ*ـخت دو نفره دیگر در اتاق دیگر وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق دبل کلاسیک: این اتاق ها ۷۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ وهمچنین مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.




هتل 5 ستاره آرمانی دبی


فاصله هتل تا جاذبه های دبی
  • برج خلیفه: تا شما ۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل بخشی از این برج بزرگ است.
  • دبی مال: ۵۰۰ متر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی ۹ دقیقه در راه باشید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه ۱ کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید ۸ دقیقه در راه خواهید بود.
  • جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۳٫۸ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۱۵ دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.
  • پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت ۱ کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۱۱ دقیقه زمان نیاز دارید.
  • دبی فریم: ۵ کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی ۱۰ دقیقه ای به آنجا برسید.
  • پل معلق: برای رفتن به این پل ۷ کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی ۱۷ دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل ۹ کیلومتر فاصله دارد که با ۱۵ دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: ۲ کیلومتر فاصله هتل کرون پلازا دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی ۱۶ دقیقه ای این مسیر طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: ۳ کیلومتر است که با تاکسی می توانید ۳۲ دقیقه ای این مسیر را طی کنید.




هتل آرمانی



آدرس هتل:
امارات متحده عربی، دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برج خلیفه
Burj Khalifa – Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates


منبع: الی گشت


هتل آرمانی دبی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا