خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی مونپیک هتل آنکارا | ۵ ستاره

هتلی که امروز می خواهیم آن را به شما در ترکیه معرفی نماییم، مونپیک هتل آنکارا (Mövenpick Hotel Ankara) است. این هتل ۵ ستاره که البته در لیست هتل های خوب و مناسب و با خدمات بسیار مناسب در آنکارا به حساب می آید و مسافرین مخصوص به خود را دارد. بسیاری از مسافرین این هتل افرادی هستند که قبلا در این هتل اقامت کرده ومجددا آن را در سفر خود به آنکارا برای اقامت برگزیده اند. در ادامه پیشنهاد می کنیم تا با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر کلیه ی خدمات این هتل اعم از خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل تا جاذبه ها را به اتفاق یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.
آشنایی با مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara


مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خدمات رفاهی مونپیک هتل آنکارا

اگر بخواهیم به تفکیک از خدمات مونپیک هتل آنکارا برای شما بگوییم باید به مواردی از جمله؛ خدمات نظافت روزانه ی اتاق های هتل، سرویس کامل اتاق ها و در صورت نیاز، درخواست افزایش امنیت اتاق ها اشاره نمود. فاصله ی این هتل با ساحل بسیار کم است و در مدت زمانی کم خود را می توانید به ساحل برسانید. از مزیت های این هتل این است که برای کسانی که می خواهند تا هزینه های سفر خود را در سفر به ترکیه و آنکارا مدیریت نمایند، گزینه ی بسیار مناسبی است.
این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که مسافر و یا مراجعی به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده بوده اند را دریافت نماید. در این هتل تمامی پرسنل به زبان های ترکی، روسی، یونانی و انگلیسی می توانند صحبت کنند و شما برای ارتباط با آنان می توانید به این زبان ها صحبت نمایید. حتما به خاطر داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.




مونپیک هتل آنکارا





هتل دارای اتاق هایی مدرن است که داخل آن ها دستگاه تهویه مطبوع هوا قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید حتی از اینترنت بی سیم رایگان مجموعه ی هتل در تمامی نقاط عمومی و خصوصی آن استفاده کنید.
اگر با اهداف کاری سفر کرده اید می توانید از اتاق جلسات و تجهیزات آن استفاده کنید. استفاده از امکانات اداری آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی برای گروه های کسب و کاری که در این هتل اقامت می کنند، نیازمند پرداخت هزینه ی جداگانه برای آنان است. اتاق ساعت ۱۴ بعد از ظهر در اختیار مهمانان هتل قرار خواهد گرفت و برای پس تحویل دادن آن تا ساعت ۱۲ قبل از ظهر زمان خواهند داشت.
داشتن پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی و اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی نقاط هتل از جمله ی دیگر خدمات این هتل است. دیگر خدمات این هتل به تفیک از یکدیگر، تهویه هوای مطبوع، دوربین های امنیتی، چند غرفه برای فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی و اتوکشی، گاوصندوق و صندوق امانات، اتاق هایی مخصوص برای استعمال دخانیاتی همچون سیگار و امکانات مناسب برای افراد با ناتوانی و کم توانی حرکتی است.




رستوران


مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات تفریحی مونپیک هتل آنکارا
در این هتل ۵ ستاره نیز با انتخاب های مناسبی با آب و هوای آنکارا برای تفریح روبرو هستید. می توانید از تراس و سالن آفتاب، ساحل خصوصی، استخر فضای باز و فضای بسته، مرکز زیبایی انـ*ـدام، مرکز زیبایی و آرایشی و حمام های سنتی اشاره نمود. هتل دارای باغ کوچکی است که شما می توانید منظره آن را از اتاق تماشا کنید.
در این هتل می توانید از وعده ی صبحانه ی خود در اتاقتان استفاده نمایید و اگر دوست داشته باشید از سوپر مارکت ها و رستوران های بسیار زیادی که در اطراف این هتل موجود است، استفاده نمایید. مونپیک هتل آنکارا دارای موسیقی زنده ی شبانه، مکانی برای سرگرمی و زمین بازی بچه ها و افراد بزرگسال را دارا می باشد. به هر حال اگر قصد دارید در کنسرت یا رویداد هنری شرکت کنید، می توانید بلیت ورودی آن را از هتل تهیه نمایید.
شما می توانید با خرید تور آنکارا از الی گشت، تجربه ی اقامتی بسیار راحت و سفری فوق العاده به ترکیه را داشته باشید. در مدت اقامتتان در هتل به این نکته توجه داشته باشید که می توانید فعالیت های ورزشی مختلفی را انجام دهید. تنیس روی میز، گلف، دارت از جمله ی ورزش هایی است که در این هتل به مراجعین و مسافران ارائه می گردد.
هتل دارای خدماتی از جمله خشک شویی و اتوشویی لباس ها است که البته نیازمند هزینه اضافه است، دستگاه واکس کفش نیز در لابی قرار دارد.
رستوران هتل
رستوران هتل دارای منویی ترکی، مدیترانه ای و اروپایی است که برای هر سلیقه و رژیمی مناسب است. شما همچنین می توانید که انواع غذاها را به صورت بوفه و یا انتخابی از منو برای صبحانه، نهار و شام سرو نمایید.




رستوران هتل


مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات اتاق های هتل
مونپیک هتل آنکارا در مجموع دارای اتاق های بی شماری است که در میان آن ها برای افراد کم توان نیز اتاق مناسب نیز در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی که تمامی اتاق های هتل آن را دارند تلفن مستقیم، حمام، سشوار، میز پذیرایی، تراس خصوصی، تلویزیون، اینترنت بی سیم، اسپلیت، تهویه ی هوای مطبوع و یخچال می باشند. امکانات دیگری همچون حمام خصوصی، دمپایی، حمام و سیستم بیدار باش در برخی از اتاق های این هتل در دسترس است.در این هتل برخی از اتاق ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ هستند. هنگام رزرو هتل در آنکارا می توانید اینترنتی اتاق خود را انتخاب کنید.




امکانات





اتاق های هتل
  • اتاق های خانواده (Family Room): اتاق های خانواده دارای متراژی برابر مناسب برای اقامت یک خانواده در خود هستند و از نظر ساخت، به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت از داخل با یک در به یکدیگر ارتباط پیدا می کنند.
  • اتاق های استاندارد (Standard Room): اتاق های استاندارد را نه می توان کوچک و نه می توان بزرگ نامید اما متراژشان آن قدر هست که احساس بدی نداشته باشید. تـ*ـخت های این اتاق دارای یک تـ*ـخت بزرگ هستند و اگر دو و یا سه نفر هم هستید می تواندی بر روی اقامتتان در این اتاق ها، حساب نمایید. اگر دوست دارید می توانید اتاقتان را خودتان انتخاب کنید که به باغ و یا به دریا دید داشته باشند البته بستگی به بودجه ی شما نیز دارد.
  • اتاق های دابل: این اتاق ها ۲۴ متر مربع وسعت دارند و دارای یک تـ*ـخت کینگ سایز یا دو تـ*ـخت تویین هستند و دو بزرگسال همراه ۱ کودک می توانند در آن اقامت کنند.
  • اتاق سینگل: این اتاق ها ۲۴ متر مربع مساحت و دارای یک تـ*ـخت کینگ سایز هستند، ۱ بزرگ سال گنجایش آن ها است.
  • اتاق های تویین: اتاق هایی با ۲۴ متر مربع وسعت که دارای دو تـ*ـخت سینگل می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال باشند.
  • سوییت کرنر: با ۳۰ متر مربع وسعت دارای یک تـ*ـخت دابل و یک کاناپه تختخواب شو می باشند که ۳ بزرگ سال همراه ۲ خردسال می توانند در آن بمانند.
  • سوییت دولوکس: با ۴۰ متر وسعت دارای یک تـ*ـخت دابل و یک کاناپه تـ*ـخت شو هستند و ۳ نفر ظرفیت آن است.




اتاق های هتل


مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
فاصله مونپیک هتل آنکارا تا جاذبه های آنکارا
  • موزه مردم شناسی آنکارا: تقریبا ۹۰۰ متر تا شما فاصله دارد که تاکسی ۶ دقیقه ای شما را می رساند و پیاده ۱۰ دقیقه ای می رسید.
  • خیابان کارانفیل: ۱ کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی ۸ دقیقه ای و اگر بخواهید پیاده روی کنید، حدودا یک ربع را باید در ذهنتان داشته باشید.
  • پارک کرتولوس: ۷۰۰ متر دورتر است که با تاکسی ۵ دقیقه مسافت آن طول می کشد. می توانید طی ۱۵ دقیقه همین مسافت را می توانید پیاده روی کنید.
  • خیابان کونور: این خیابان تا شما ۲ کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی ۹ دقیقه ای و پیاده ۱۸ دقیقه ای طی می شود. اتوبوس نیز شما را یک ربعه می رساند.
  • موزه آنیت ‌کبیرآتاتورک: ۶ کیلومتر است که می توانید ۲۵ دقیقه تا آنجا پیاده روی دارد. تاکسی شما را ۷ دقیقه ای می رساند. این مقصد ایستگاه اتوبوس هم دارد که ۲۰ دقیقه زمان می برد.
  • موزه تمدن آناتولی: مسافت این موزه تا هتل شما حدودا ۴ کیلومتر می باشد. اگر تصمیم گرفتید که با تاکسی بروید، ۱۴ دقیقه در راه خواهید بود. می توانید پیاده هم بروید که باید زمانی حدود ۳۵ دقیقه را در نظر بگیرید. اتوبوس شما را ۲۰ دقیقه ای می رساند.




معرفی مونپیک هتل آنکارا | 5 ستاره





  • استادیوم کبسی: این ورزشگاه ۶ کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد. مسافت آن را می توانید طی ۲۵ دقیقه پیاده روی کنید. تاکسی نیز فاصله هتل تا اینجا را ۹ دقیقه ای طی می کند. با اتوبوس ۱۷ دقیقه ای می رسید.
  • قلعه آنکارا: ۹ کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس شما را طی ۳۰ دقیقه و تاکسی، ۱۰ دقیقه می رساند. پیاده نیز ۳۳ دقیقه ای می رسید.
  • خیابان تونالی هیلمی: این خیابان تا شما ۲ کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را ۱۵ دقیقه ای می رساند. اگر بخواهید پیاده روی کنید حدودا ۳۰ دقیقه و با اتوبوس ۱۸ دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴ کیلومتر می باشد. با تاکسی ۱۰ دقیقه و با اتوبوس ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان آرژانتین: ۱ کیلومتر مسافت آن است. می توانید یک تاکسی بگیرید و حدودا ۱۳ دقیقه بعد به این خیابان برسید. با اتوبوس ۲۰ دقیقه این مسافت طول می کشد.




آشنایی با مونپیک هتل آنکارا





آدرس هتل:
Beştepe Mahallesi, 1. Sk., 06520 Sogutozu/Yenimahalle/Yenimahalle/Ankara, Turkey


منبع: الی گشت


مونپیک هتل آنکارا | Mövenpick Hotel Ankara

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا