خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,426
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
اشتباهات هنگام رژلب زدن

رژلب زدن آخرین مرحله آرایش و تکمیل کننده آرایش صورت است، رژلب تاثیر زیادی بر زیبایی چهره میگذارد و اگر اصول رژلب زدن را ندانید تمام زحماتی که برای آرایش صورت تان کشیده اید به باد میرود.شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که میگویند رژلب زدن ساده ترین بخش آرایش است زیرا کافیست رژلب را روی لـ*ـب تان بکشید اما در حقیقت اینطور نیست و خانم ها هنگام رژلب زدن دچار اشتباهات زیادی میشوند.



اشتباهات آرایشی


اشتباهات رایج رژلب زدن

- اولین و بزرگترین اشتباه خانم ها این است که خط لـ*ـب نمیزنند، با زدن خط لـ*ـب میتوانید فرم ایده آلی به لـ*ـب هایتان ببخشید فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید رنگ خط لـ*ـب باید یک درجه تیره تر از رژلب باشد.

- انتخاب رنگ رژلب هم برای خودش اصولی دارد، هر خانمی نمیتواند از هر رنگ رژلبی استفاده کند زیرا رنگ رژلب باید با توجه به رنگ پوست، چشم و مو انتخاب شود.

خط لب زدن


انتخاب بهترین رنگ رژلب

- رژلب های خشک نخرید، هنگام خرید رژلب دقت کنید و رژلب هایی انتخاب کنید که در آن ها از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده شده است.

- در استفاده از برق لـ*ـب زیاده روی نکنید، برق لـ*ـب اگر به اندازه باشد میتواند باعث زیباتر شدن و حجیم تر شدن لـ*ـب ها شود اما اگر زیاده روی کنید چهره تان را زشت و نامرتب نشان میدهد.

برق لب


چگونه برق لـ*ـب بزنیم؟

- قبل از رژلب زدن خشکی و ترک لـ*ـب ها را از بین ببرید و به نوعی لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین برود و لـ*ـب هایتان نرم شود.

- رنگ رژلب تان را متناسب با موقعیت های مختلف انتخاب کنید مثلا رژلب های پررنگ و جیغ فقط برای جشن ها و مراسم عروسی مناسب اند و رژلب هایی با رنگ های ملایم برای محیط های کاری و رسمی.

انتخاب رنگ رژلب

نمناک
انجمن رمان نویسی رمان ۹۸


اشتباهات هنگام رژلب زدن

 
  • تشکر
  • پوکر
Reactions: pari.ne، ~HadeS~، Miss.kamyar و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا