خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,426
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
تصویر روح در پشت پنجره

برخی افراد شاید در دوران کودکی خود تصویری از وجود یک شخص ناشناس در خانه و اطراف خود مشاهده کرده باشند که ممکن است این روزها به یاد بیاورند.این اتفاق برای تعداد معدودی از افراد ممکن است رخ دهد که تنها از آن دوران یک تصویر به یاد می آورند.
اما آیا این تصاویر ذهنی واقعیت هم دارند؟!آیا ارواح می توانند در کنار ما زندگی کنند؟! اخیرا تصاویری از یک خانواده اسکاتلندی منتشر شد که این ابهامات را دو چندان نمود.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روح


تصویر روح پسر بچه در ساختمان

اخیرا تعدادی تصویر در صفحات مجازی منتشر شدند که ممکن است در نگاه اول تصور کنید این تصاویر واقعی نیستند و با استفاده از برنامه های کامپیوتری طراحی و جلوه داده شده اند.اما دقیقا برخلاف این ایده،تصاویری از روح یک پسر بچه واقعی در صفحات مجازی منتشر شد که در این تصاویر روح یک پسر بچه در پشت پنجره با حالتی که گویی منتظر است قرار داشت که بسیار شوکه کننده و عجیب بود!!.این خانه در شهر لانارک شایر واقع در اسکاتلند قرار دارد که در درون آن با وجود این شواهد،روح وجود دارد.

روح در ساختمان

روح پسر بچه منتظر در پشت پنجره

مالکین این ساختمان حدود 5 سال است که در این ساختمان مستقر هستند که به طور باور نکردنی دختر این خانواده به نام الین به مادرش گفته است که این پسر بچه را در خانه دیده است و حتی او به الین گفته است که یک مرد دیگر در خانه با آنها زندگی می کند!!!!!

الین حتی گفت که چراغ های خانه گاها خاموش و گاها روشن می شوند و حتی برخی اوقات برخی از وسایل درون خانه نیز جابجا می شوند.

مادر الین نیز برای اینکه بتواند طرز تفکر دخترش را تغییر دهد،به او گفته است که آنها دوست خیالی وی می باشند . تصاویری که مشاهده می کنید توسط برنامه کاربردی Google street view ثبت شده اند که در آن پسر بچه در پشت پرده در حالی که منتظر است قرار گرفته است.

تصاویر وحشتناک روح


الین و مادرش شاهد حضور روح در ساختمان

مادر الین در مورد این ارواح این گونه گفت:من و دخترم به بیرون از خانه رفتیم و من مطمئن بودم که چراغ های خانه کاملا خاموش بودند و زمانیکه به خانه بازگشتیم،مشاهده کردیم که چراغ های حمام روشن هستند و وسایل بازی دخترم به همراه تعدادی برگه نقاشی بر روی کف حمام قرار گرفته بودند.حتی گاهی اوقات سایه هایی در خانه ما در اتاق نشیمن و یا اتاق خوابم شاهده می شود و گاها حتی بوی بسیار بد و قدیمی به مشام ما می رسد که باعث ترساندن ما شده است.
این واقعا بسیار عجیب است که طی خواندن آن برای ما وحشتناک است و مادر الین حتی در مورد پسر 3 ساله خود می ترسد که شاید این ارواح به او آسیب برسانند!!!
انجمن رماتن نویسی رمان ۹۸


روح منتظر پشت پنجره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا