خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فروغ ارکانی

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/4/18
ارسال ها
174
امتیاز واکنش
4,139
امتیاز
228
محل سکونت
کرج
زمان حضور
1 روز 8 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع

PicsArt_03-14-11.12.22.png

ستاره‌ی کی‌پاپ ونهوو از تمامی اتهاماتی که توسط پلیس سئول در تحقیقات قانونی مبتنی بر ادعای مواد مخدر داشت، تبرئه شد.

در جمعه ۱۳ مارچ کمپانی استارشیپ اعلام کرد که عضو سابق مانستااکس از وارد شدن تمام اتهامات توسط آژانس پلیس پایتخت، بعد از انجام تحقیقاتی که بر علیه او در سال گذشته، به دنبال مجموعه ای از ادعاهایی که بر علیه او شده بود، تبرئه شده است.

در طول تحقیقات ونهوو به طور فعال با پلیس و همه‌ی شیوه‌های تحقیقات، از جمله آزمایش‌های علمی که توسط مامورین تحقیقات انجام شده بود، همکاری و مشارکت کرده بود. "بخش تجسس مواد مخدرِ آژانس پلیس پایتخت در سئول، بازجویی های گسترده ای رو در ۵ ماه گذشته اجرا کرده بود اما قادر به یافتن هیچ اتهامی نبود. بالاخره، در ۱۰ مارچ، بازجویی داخلی ونهوو به اتمام رسید.

درحالیکه خواننده قانونا هم به عنوان لی و شین هوسوک شناخته میشد، اما از اسم استیجیِ ونهوو برای تمام دوران کاری ِ خود استفاده میکرد، سال گذشته به عنوان یک آرتیست کارش را متوقف و مانستااکس را ترک کرد، بیانیه ی استارشیپ به راه آینده ی جدید ستاره ی استارشیپ، اشاره ی ضمنی ای میکند، کسی که عزیمتش از مانستااکس در میان بازجویی ها، اعتراضات گسترده ی فن ها رو در پی داشت. استارشیب گفت "ما به حمایت کامل از ونهوو برای گسترش کار وی در آینده ادامه خواهیم داد." در حال حاضر هیچ شفاف سازی ای درباره "کار وی در آینده" در دست نیست.



وونهو از اتهاماتش تبرئه شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا