خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
قابلیت های موجود در جن که ناشی از نوع خلقتش می باشد مانند پنهان بودن از چشم طی کردن مسافت و غیره این تصور را در ذهن انسان ها اجاد می کند
که این موجودات از عالم غیب آگاهند البته بسیاری از ارتباط برقرارگنندگان آگاهانه به قصد سوء استفاده و فریب مردم ویا نا آگاهانه به این باورها دامن زده اند ولی حقیقت آن است که تنها خداوند است که آگاه به غیب می باشد ولاغیر.چنانچه می فرماید:
خداوند دانای غیب است وغیب خود را بر هیچ کس آشکار نمی سازد مگر برآن پیامبری که از او خشنود باشد.
والبته بسیار دیده شده در جریان همین احضار روح که ما آن را احضار جن می دانیم.جنیان توانسته اند پاسخ های درست و مناسبی ارائه دهند که آن را نباید ناشی از علم غیب آنان دانست
زیرا جن ها از آن جایی که براحتی می توانند طی چند لحظه مسافت طولانی راطی کنند می توانند از همنوعان خود که در جریان ماجرا قراردارند پاسخ را جویا شده و به شخص رابط اطلاع دهند ویا از امکانات دیگری استفاده کنند
که ما از آن بی خبریم به هر حال علم غیب چه برای انسان و چه برای جن منتفی است مگر برای عده ای که از طرف خداوند این توانایی برایشان ممکن می شود.
انجمن رمان ۹۸


آیا جن علم غیب دارد؟

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
درباره واقعیت جن کمی توضیح دهید.
مردم ناآگاه، خرافات زیادی درباره جن ساخته‌اند؛ به گونه‌ای که فکر می‌کنند جن‌ها موجوداتی موذی، دم‌دار و سم‌دار هستند، که کاری جز آزار انسان‌ها ندارند مردم ناآگاه فکر می‌کنند جن‌ها در تاریکی هستند، به این خاطر از جاده‌های تاریک می‌ترسند. آنها فکر می‌کنند جن‌ها موجوداتی بسیار قوی، بد اخلاق و کینه‌توز هستند، در حالی که باید همه این خرافات را به کناری نهاد.
چیزهای زیادی وجود دارند که با چشم دیده نمی‌شوند، آیا باید از آنها ترسید؟ هوا در همه جا وجود دارد، ولی دیده نمی‌شود آیا باید از هوا ترسید؟ الکتریسیته وجود دارد آیا باید همیشه از الکتریسیته وحشت داشت؟ عقل دیده نمی‌شود آیا ترسناک است!؟
جن هم موجودی مانند سایر موجودات الهی است، موجودی که خداوند او را آفریده است تا مانند انسان‌ها، خدا را عبادت کند. (ذاریات، آیه ۵۶)
آنها نیز مانند ما دارای زندگی و مرگ هستند. (جن، آیه ۶) مانند انسان‌ها تکلیف دارند، برخی از آنها مؤمن و برخی از آنها کافرند. (جن آیه ۲۰)
به دنبال مسائل مربوط به جن رفتن و درباره آنها فکر کردن، شنیدن مطالب دروغین و خرافاتی درباره آنها به طور معمول نه تنها مفید نیست، بلکه بیهوده است و حتی گاهی زیان دارد و جز اتلاف وقت بیهوده هیچ ثمری ندارد.

#تالاب


آیا جن علم غیب دارد؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا