خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,324
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
[IMG]


آشنایی با چگونگی حالت اسلاید شوی عکس ها در فلش






نمایش عکس ها با حالت کم نور شدن (اسلاید شو)

1- در ابتدا سه عکس را انتخاب کرده و ابعاد آنها را روی 300×400 تنظیم نمایید. سپس تمام آنها را داخل یک پوشه قرار دهید.

2- یک سند جدید با ابعاد عکس ها در فلش ایجاد کنید. عرض سند را 400 و ارتفاع آن را 300 تنظیم کنید. سپس میزان سرعت فریم ها را روی 16 تنظیم کنید.

3- به منوی File رفته و از دستور Import ، دستور Import to Library را انتخاب کنید، تصویر 76. به آدرسی که عکس ها در آن ذخیره شده اند بروید. تمام عکس ها را انتخاب کرده و روی دکمه Open کلیک کنید. تصویر 77. در پنل Library مشاهده می کنید که هر سه تصویر وارد پنل شده اند.



[IMG]


[IMG]




4- اولین عکس را در پنل انتخاب کرده و آن را به روی صفحه بکشید. در حالی که عکس هنوز در حالت انتخاب می باشد، به پنل Align رفته و عکس را روی صفحه تراز کنید. برای عمل تراز باید دقت کنید تا دکمه To Stage فعال باشد.


5- کلید F8 را فشار دهید تا پنجره Convert to Symbol باز شود. در قسمت Type ، گزینه Movie clip را انتخاب کنید.

6- روی لایه 1 دوبار کلیک کنید تا بتواید نام لایه را تغییر دهید. نام لایه را به Image 1 تغییر دهید. سپس روی فریم های 15 و30 کلیک کرده و به ترتیب دکمه F6 را فشار دهید.


[IMG]




7- روی فریم 1 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید. به پنل خصوصیات بروید. از دکمه Style در زبانه Color Effect گزینه Tint را انتخاب کرده و مقدار آن را روی 100% تنظیم نمایید. این فرایند را همچنین برای فریم 30 هم انجام دهید. اکنون تصویر کاملأ سیاه می شود.


[IMG]


[IMG]




8- بین فریم های 1 و 15 و همچنین فریم های 15 و 30 کلیک راست کنید و دستور Create Classic Tween را انتخاب کنید. شکل لایه 1 شبیه تصویر زیر می شود.


[IMG]




9- یک لایه جدید بالای لایه Image 1 ایجاد کرده و نام آن را به Image 2 تغییر دهید. لایه Image 2 را انتخاب کرده و پس از کلیک روی فریم 30 ، کلید F6 را فشار دهید.


[IMG]




10- در حالی که فریم 30 در حالت انتخاب می باشد، دومین عکس را از پنل Library به روی سند و روی اولین عکس بکشید.

11- به پنل Align رفته و عکس را روی صفحه تراز نمایید. کلید F8 را فشار داده تا پنجره Convert to Symbol باز شود. گزینه Movie clip را انتخاب کنید.

12- روی فریم های 45 و 60 کلیک کنید و کلید F6 را فشار دهید.

13- روی فریم 30 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید. به پنل خصوصیات بروید. از دکمه Style در زبانه Color Effect گزینه Tint را انتخاب کرده و مقدار آن را روی 100% تنظیم نمایید. این فرایند را همچنین برای فریم 60 هم انجام دهید. اکنون تصویر کاملأ سیاه می شود.

14- بین فریم های 30 و 45 و همچنین فریم های 45 و 60 کلیک راست کنید و دستور Create Motion Tween را انتخاب کنید.


[IMG]


15- یک لایه جدید بالای لایه Image 2 ایجاد کرده و نام آن را به Image 3 تغییر دهید. لایه Image 3 را انتخاب کرده و پس از کلیک روی فریم 60 کلید F6 را فشار دهید.


[IMG]




16- در حالی که فریم 60 در حالت انتخاب می باشد، سومین عکس را از پنل Library به روی سند و روی دومین عکس بکشید. به منوی Align بروید و عکس را روی صفحه تراز نمایید.

17- کلید F8 را فشار دهید تا پنجره Convert to Symbol باز شود. در قسمت Type ، گزینه Movie clip را انتخاب نمایید. 18- روی فریم های 75 و 90 کلیک کرده و کلید F6 را فشار دهید. روی فریم 60 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید.

19- روی فریم 60 کلیک کرده و پس از انتخاب ابزار Selection ، یکبار روی عکس کلیک کنید. به پنل خصوصیات بروید. از دکمه Style در زبانه Color Effect گزینه Tint را انتخاب کرده و مقدار آن را روی 100% تنظیم نمایید. این فرایند را همچنین برای فریم 90 هم انجام دهید. اکنون تصویر کاملأ سیاه می شود.

20- بین فریم های 60 و 75 و همچنین فریم های 75 و 90 کلیک راست کنید و دستور Create Motion Tween را انتخاب کنید.


[IMG]




21- برای تست و مشاهده تکنیک، کلیدهای Ctrl+Enter فشار دهید.


[IMG]


!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!


آشنایی با چگونگی حالت اسلاید شوی عکس ها در فلش

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: Saghár✿، . faRiBa . و !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا