خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
این خانه در سال ۱۸۵۴ در ایالت اوهایو و برای «فرناندو سوفیا کلتون» (Fernando and Sophia Kelton) ساخته شده و در ادامه برای سه نسل در میان اعضای این خانواده دست به دست شد. امروزه باور بر این است که شماری از اعضای این خاندان همچنان در این ملک حضور داشته و آن را به تسخیر خود درآورده‌اند. از آن جمله می‌توان به ارواح دو مالک اصلی یعنی سوفیا و فرناندو اشاره کرد. در حالی که سوفیا دوست دارد به پیشواز مهمانان رفته و به آنها خوش آمد بگوید، روح فردیناند از غافلگیر کردن آنها لـ*ـذت بیشتری می‌برد.
از سوی دیگر بزرگترین فرزند این دو پسری بود که هنگام مرگ تنها هیجده سال سن داشت. او حین جنگ برای اتحادیه، جان خود را از دست داد و از آن زمان تاکنون روح او که ملبس به یونیفرم ارتشی است، بارها و بارها در داخل و خارج ملک رؤیت شده است. آخرین عضو این خانواده از دیگر ارواح ساکن این ملک است، زنی به نام گریس که به عنوان طراح داخلی فعالیت می‌کرد.
امروزه اشیا بی‌دلیل در داخل خانه گم شده و بعدها در مکان‌های عجیب و غیر قابل انتظار پیدا می‌شوند. مبلمان خانه به شکلی مرموز از نو چیده می‌شود و حتی اگر دوباره به جای اول برگردانده شوند، باز این تغییر مکان و جایجایی تکرار می‌شود.
انجمن رمان نویسی رمان ۹۸


کلتون هاوس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا