خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

هواوی نسخه قرمز رنگی از FreeBuds3 را معرفی کرده است. این رنگ در کنار نسخه های سفید و مشکی از این هدفون کاملا بیسیم که تاکنون در دسترس بودند، به فروش خواهد رسید.

هواوی نسخه قرمز رنگی از FreeBuds 3 را معرفی کرده است. این رنگ در کنار نسخه های سفید و مشکی از این هدفون کاملا بیسیم که تاکنون در دسترس بودند، به فروش خواهد رسید. گفته میشود که نسخه قرمز رنگ یا همان Red Edition با تکنیک های رنگ UV پیشرفته رنگ آمیزی شده است.
FreeBuds 3 برچسب قیمت 179 دلار یا 179 پوندی دارند. این هدفون های بیسیم از نوع کاملا بدون سیمی هستند که از نظر ظاهر شباهت زیادی با AirPod های اپل دارند. در کنار شباهت ظاهری، این محصول ویژگی های زیادی را برای اسمارت فون های اندرویدی فراهم می کند، ولی بهترین تجربه زمانی به دست می آید که به یک اسمارت فون هواوی متصل شده باشد و اپلیکیشن AI Life روی آن نصب شده باشد.






FeeBuds 3 از چیپست های خانگی Kirin A1 بهره میگیرد که از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. این دستگاه امکان شارژ بیسیم، محافظت در برابر آب IPX4 و شارژ سریع USB-C را فراهم می کند. این هدفون های جذاب با یک بار شارژ می توانند 4 ساعت موزیک پخش کنند و با احتساب شارژ کیس همراهشان می توانند 20 ساعت کاربر را همراهی کنند. نکته دیگر، حضور فعال سیستم ضد نویز است که با وجود طراحی رو گوشی عملکرد خوبی دارد.


انجمن رمان نویسی


هواوی از نسخه قرمز رنگ Freebuds 3 رونمایی کرد.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا