خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

انتظار نمی رود تا اوایل فروردین سال آینده، سری پرچمداران P40 هواوی رونمایی شود ولی حال که تا آن زمان حدود یک ماه زمان باقی است، P40 و P40 Pro در وبسایت آژانس رگولاتوری چین TENAA، رویت شده اند.

انتظار نمی رود تا اوایل فروردین سال آینده، سری پرچمداران P40 هواوی رونمایی شود ولی حال که تا آن زمان حدود یک ماه زمان باقی است، P40 و P40 Pro در وبسایت آژانس رگولاتوری چین TENAA، رویت شده اند. P40 هواوی با دو شماره مدل مختلف ANA-AN00 و ANA-TN00 دیده شد و P40 Pro هم با شماره مدل های ELS-AN00 و ELS-TN00 در این وبسایت رویت شد. به احتمال زیاد، این ها نسخه های جهانی و چینی این محصولات هستند. حال تنها اطلاعاتی مفید راجع به این اسمارت فون ها در این وبسایت، این است که هر دو دستگاه تکنولوژی 5G دوحالته، شیار برای دو سیمکارت و سیستم عامل اندروید دارند.
همچنین انتظار رونمایی از محصول بالارده ای به نام P40 Premium Edition را نیز داریم که در بخش پشتی خود پنج لنز دوربین متشکل از یک لنز تله فوتو پریسکوپ با فاصله کانونی 240 نانومتری برای زوم اوپتیکال 10 برابری می باشد. شایعات حاکی از آن است که P40 استاندارد از چهار لنز دوربین استفاده می کند که از لنز اصلی 52 مگاپیکسلی، دوربین Cine با رزولیشن 40 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال 5 برابری تشکیل شده است.





همچنین انتظار می رود مدل P40 Pro با نمایشگری بدون حفره و بریدگی که از چهار طرف خمیدگی دارد، عرضه شود. حتی سال گذشته تصویری زنده از این دستگاه را نیز دیدیم که در واقع بریدگی کوچکی در سمت چپ و بالای نمایشگر برای تعبیه دوربین دوگانه سلفی داشت. البته هنوز تا مراسم معرفی مدتی باقی است و برای افشای اخبار و شایعات مختلف پیرامون پرچمداران سری P40 زمان زیادی باقی است.


انجمن رمان نویسی
رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


P40 و P40 Pro هواوی در وبسایت TENAA رویت شد.

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا