خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

سامسونگ در انتشار بسته به روز رسانی نرم افزاری و ارائه نسخه دهم از اندروید 10 سریعتر عمل می کند

سامسونگ در انتشار بسته به روز رسانی نرم افزاری و ارائه نسخه دهم از اندروید 10 سریعتر عمل می کند و این تغییر سرعت آپدیت نسبت به نسخه های قبلی اندروید، نکته ای مهم و خوشایند است. تا حالا Galaxy A30 و Galaxy A50s که سال گذشته معرفی و عرضه شده بودند، شیرینی اندروید 10 را چشیده اند و امروز هم Galaxy A70 به جمع آن ها پیوست. کمپانی سامسونگ در ابتدا انتشار اندروید 10 را از کشور اوکراین شروع کرده است. طبق معمول، رفته رفته کشور های بیشتری به جمع دریافت کنندگان این آپدیت می پیوندند.
این بسته به روز رسانی، حجم 2.06 گیگابایتی دارد و به محض اینکه آن را نصب کردید، از نسخه دهم از سیستم عامل گوگل به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI 2.0 بهره مند خواهید شد. لازم به ذکر است که این بسته شامل پچ امنیتی فوریه 2020 نیز می باشد. این یعنی بسته امنیتی کاملا جدید، بنابراین دیگر نمی توان سامسونگ را به خاطر بسته های امنیتی قدیمی سرزنش کرد.
بر اساس نقشه راهی که سامسونگ چندی پیش ارائه داد، قرار بود که این بسته اردیبهشت 99 برای A70 انتشار یابد، بنابراین خیلی عالی است که کمپانی بیش از یک ماه زودتر از موعود به قول خود وفا کرده است. البته امکان دارد که تا اردیبهشت سال آینده، این بسته برای همه کشور های جهان ارسال شود.

انجمن رمان نویسی


انتشار آپدیت جدید نرم افزاری اندروید 10 برای گوشی سامسونگ Galaxy A70

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا